میلاد محمدی در تیم منتخب تازه‌واردهای لیگ بلژیک


نام بازیکن ایرانی در لیست بهترین بازیکنان خارجی لیگ بلژیک قرار گرفت.

به گزارش سایت نود، تعطیلی مسابقات لیگ‌های فوتبال اروپایی موجب شد تا رقابت‌های مرحله اول ژوپیر لیگ بلژیک در فاصله یک هفته به پایان بازی‌ها نیمه تمام بماند،اما سایت‌های ورزشی این کشور از وقفه به وجود آمده استفاده کردند و به معرفی برترین‌های لیگ پرداختند که در بین آنها نام میلاد محمدی، بازیکن ایرانی تیم خنت هم دیده می‌شود.

سایت VoetbalNieuws که یکی از رسانه‌های معتبر ورزشی بلژیک است، تیم منتخب نفراتی که در فصل ۲۰-۲۰۱۹ به ژوپیر لیگ وارد شدند و سابقه بازی در این کشور را نداشتند، معرفی کرده که در این جمع نام میلاد محمدی به‌عنوان مدافع چپ به چشم می‌خورد.

این سایت نام میلاد محمدی را بالاتر از نیکولاس گاووری، مدافع فرانسوی استاندارد لیژ که پیش از شروع فصل با انتقالی گران قیمت به این تیم اضافه شده را در جمع نفرات برتر ژوپیر لیگ قرار داده و از ملی پوش ۲۶ ساله ایرانی باشگاه خنت، در ترکیب تیم منتخب تازه واردها بهره برده است.

میلاد محمدی در اوایل ژوپیر لیگ بلژیک فرصت چندانی به دست نیاورد، اما از ماه دسامبر جایگاه ویژه‌ای در ترکیب خنت به دست آورد ؛ به طوری که در ۲۹ هفته اخیر مسابقات، در ۱۸ بازی از ابتدا به میدان رفته و در یک دیدار هم حضور تعویضی داشته است. او در این مدت موفق به زدن یک گل شد و روی دو گل دیگر هم تاثیر مستقیم گذاشت.

محمدی که در آخرین مسابقه خنت مقابل شارلروا در هفته بیست و نهم ژوپیر لیگ به خاطر خطا روی کاوه رضایی کارت زرد دوم را دریافت کرد و از زمین اخراج شد در مراحل گروهی و حذفی فصل ۲۰-۲۰۱۹ لیگ اروپا در سه مسابقه به میدان رفته است.

1977


طراحی و برنامه نویسی اپلیکیشن موبایل (اندروید و iOS) … با من تماس بگیرید 09124964046

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *