مسی ایرانی در آستانه پیوستن به ناپولی


مهاجم ایرانی تیم فوتبال زنیت روسیه در آستانه پیوستن به ناپولی است.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از میزان، شایعات جدایی آکاریوش میلیک، مهاجم لهستانی تیم فوتبال ناپولی از این باشگاه هر روز بیشتر می‌شود. با اتفاقاتی که در هفته‌های گذشته رخ داد، به نظر می‌رسد میلیک به هیچ عنوان حاضر به تمدید قراردادش با ناپولی نیست و باید جدایی او را قطعی دانست.

به همین دلیل باشگاه ناپولی پذیرفته که میلیک قصد جدایی دارد و به فکر خرید یک جایگزین مناسب افتاده است. نام چند بازیکن برای جانشینی میلیک در ناپولی مطرح شده است. یکی از این بازیکنان سردار آزمون، مهاجم ایرانی تیم فوتبال زنیت سن‌پترزبورگ روسیه است.

آزمون مهاجم ۲۵ ساله زنیت است که در فوریه ۲۰۱۹ به این تیم ملحق شد. این مهاجم نامدار ایرانی در یک سال‌ونیم حضورش در زنیت تا الان در ۳۹ بازی ۲۴ گل برای تیمش به ثمر رسانده است. او ملقب به مسی ایرانی است که پیش از این هم در تیم هایی، چون روستوف و روبین‌کازان بازی کرده است. او یک مهاجم ماهر در دریبل‌زدن است و قدرت پا به توپ فوق‌العاده‌ای دارد. سرعت این بازیکن بالا است و با ظرافت خاص و قدرت عالی در زمین ظاهر می‌شود.

قیمت کنونی آزمون طبق اعلام سایت ترنسفر مارکت، حدود ۱۸ میلیون یورو است. رقمی که احتمالا زنیت بیشتر از آن از ناپولی درخواست می‌کند. زنیت به هیچ عنوان دوست ندارد به راحتی آزمون را از دست بدهد و در فروش وی هم عجله نمی‌کند.

1870


طراحی و برنامه نویسی اپلیکیشن موبایل (اندروید و iOS) … با من تماس بگیرید 09124964046

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *