شماتیک احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان؛ انتخاب اجباری یحیی


بعد از سه بازی بدون برد، یحیی در اصفهان جایی برای اشتباه ندارد.

به گزارش وبسایت نود، دو تساوی و یک شکست در سه بازی اخیر، نتایج خوبی برای پرسپولیس و گل‌محمدی نیست. تیم او در بازی آخر مقابل الشارجه، نمایش خوبی داشت اما بخاطر عملکرد ضعیف خط دفاعی در نیمه اول، نتوانست امتیازات کامل مسابقه را بگیرد. حالا پرسپولیسی‌ها به ایران برگشته‌اند تا در یک بازی حساس و شاید تاثیرگذارترین بازی روی تعیین قهرمان لیگ، به مصاف سپاهان بروند. مسابقه‌ای که پیروزی در آن، می‌تواند پرسپولیس را سایر مدعیان کاملا جدا کند و شکست، صدرنشینی‌شان در هفته‌های آینده را به خطر بیندازد.

بزرگترین دغدغه گل‌محمدی برای بازی با سپاهان، انتخاب خط دفاعی است. بیرانوند، شیری و انصاری، فعلا گزینه‌های اصلی او در پست خودشان هستند اما در پست دفاع وسط، سه گزینه نزدیک وجود دارد. سیدجلال، شجاع و کنعانی‌زادگان هر کدام در دو بازی از سه بازی گذشته به میدان رفته‌اند و پرسپولیس در همه این بازی‌ها، دو گل خورده است. با توجه به تعویض سیدجلال در بازی با الشارجه، به نظر می‌رسد شجاع و کنعانی‌زادگان شانس بیشتری از او برای بازی در ترکیب اصلی داشته باشند. هر چند خصوصیات کی‌روش و سرزنی مهاجم اصلی سپاهان، به خصوصیات دفاعی سیدجلال بیشتر شبیه است. فعلا حضور خود کی‌روش در این مسابقه هم قطعی نیست و او، احتمالا بازی را بخاطر مصدومیت از روی نیمکت آغاز کند.

در خط هافبک یک نفر از بین کمال و ربیع‌خواه باید روی نیمکت بنشیند و نفر دیگر، در کنار نوراللهی به میدان برود. حساسیت بازی با سپاهان و نمایش نسبتا خوب کمال نسبت به دربی، باعث شده او شانس بیشتر برای حضور در زمین باشد. البته یک احتمال دیگر، انتخاب زوج تهاجمی نوراللهی و رسن در میانه زمین است. جلوتر از دو هافبک میانی پرسپولیس، حضور ترابی و امیری تقریبا قطعی است و علیپور هم مهاجم اصلی پرسپولیس خواهد بود.

انتخاب زوج علیپور هم دغدغه همیشگی این فصل پرسپولیسی‌هاست. اوساگونا هنوز در سطح انتظار نبوده، استوکس بخاطر بی‌انضباطی‌های مکرر کنار گذاشته شده و بازی کردن با بشار و فقط یک مهاجم، توان تهاجمی سرخپوشان را کاهش می‌دهد. بنابراین، شاید اوساگونا همچنان انتخاب اجباری برای حضور در زمین باشد.

نود دقیقه سخت در نقش جهان، جدال سرنوشت‌سازی است که نتیجه‌اش می‌تواند در هفته‌های آخر، سرنوشت‌ساز و تعیین کننده قهرمان لیگ باشد. مسابقه‌ای که یحیی نمی‌خواهد با شکست در آن، خیلی زود نگاه سنگین هواداران را روی خودش حس کند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان

22330


طراحی و برنامه نویسی اپلیکیشن موبایل (اندروید و iOS) … با من تماس بگیرید 09124964046

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *