رکورد ژنرال در نقش جهان حفظ می‌شود؟/ مهمان خطرناک در راه اصفهان


سپاهان بعد از تراکتور دومین تیم داخل خانه از لحاظ امتیازگیری است. تفاوت آنها با تبریزی‌ها در این است که هیچ باختی را در خانه تجربه نکرده‌اند.

به گزارش وب‌سایت نود، سپاهان یکی از تیم‌هایی بود که تا اواخر نیم فصل اول توانست یک ”صفر” ارزشمند را در جدول برای خودش حفظ کند. زردپوشان با نباختن تا هفته شانزدهم توانستند رکورد بدون باخت بودن در این فصل را ثبت کنند اما در هفته هفدهم و در یک بازی عقب‌افتاده مقابل صنعت نفت آبادان در نهایت مقاومت‌شان شکست و تسلیم شاگردان اسکوچیچ شدند. اگرچه در جدول لیگ برتر هیچ صفری مشاهده نمی‌شود اما آنها همچنان یک صفر ارزشمند در جدول عملکردی‌شان دارند که بزرگترین دستاوردشان مقابل پرسپولیس حفظ آن خواهد بود.

سپاهان بعد از تراکتور دومین تیم داخل خانه از لحاظ امتیازگیری است. تفاوت آنها با تبریزی‌ها در این است که هیچ باختی را در خانه تجربه نکرده‌اند و همیشه نقش جهان را با امتیاز ترک کرده‌اند. این خبر بدی برای شاگردان یحیی است. تحمیل اولین شکست به سپاهان آماده این روزها کار بسیار سختی خواهد بود. البته پرسپولیسی‌ها هم  در این دوئل یک برگ برنده دارند که می‌تواند اعتماد به نفس‌شان را در این بازی فینال‌گونه زیاد کند. پرسپولیس با اختلاف صدرنشین جدول بازی‌های خارج از خانه است. آنها با 21 امتیاز و اختلاف 5 امتیازی با فولاد در صدر این جدول قرار دارند. قرمزها هر گاه مهمان بودند یا بردند و یا باختند و هیچ کدام از بازی‌های خارج از خانه آنها با تساوی به پایان نرسیده است. تعداد باخت‌های آنها هم 2 باخت بوده است و با این حال صدرنشینی در این جدول و همچنین جدول کلی اعتماد به نقس سرخ‌های پایتخت را برای سفر به اصفهان بیشتر می‌کند.

نکته اشتراک دیگر این دو تیم این است که سپاهان در خانه و پرسپولیس خارج از خانه بعد از استقلال دومین خط حمله لیگ را در اختیار دارند و این آمار می تواند نوید یک بازی جذاب و پرگل را بدهد. تیمی که در خانه نمی‌بازد باید مصاف تیمی برود که خارج از خانه مساوی نمی‌کند و این هم یکی دیگر از جذابیت‌های ال‌کلاسیکوی ایرانی است. 

30388

 


طراحی و برنامه نویسی اپلیکیشن موبایل (اندروید و iOS) … با من تماس بگیرید 09124964046

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *