روایت روزنامه کانادایی از سخنان مقام‌معظم‌رهبری در روز قدس


به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا؛ نشنال‌پست نوشت: آیت‌الله خامنه‌ای آن‌چه آن را خیانت از جانب برخی مزدوران سیاسی و فرهنگی در کشورهای مسلمان خواند را محکوم کرده و در اشاره‌ای آشکار به برخی کشورهای عربی از جمله عربستان سعودی گفت که آن‌ها به صهیونیست‌ها در کم‌اهمیت جلوه دادن مسئله فلسطین کمک می‌کنند.

مقام معظم رهبری در سخنرانی امروزشان در این باره اظهار کرده بودند: سیاست عمده استکبار و صهیونیسم، کمرنگ کردن مسئله فلسطین در ذهنیت جوامع مسلمان و به سمت فراموشی راندن آن است اما فوری ترین وظیفه، مبارزه با این خیانت است و قطعاً غیرت و اعتماد به نفس و هوشمندی روزافزون ملتهای مسلمان اجازه فراموش شدن آن را نخواهد داد.

آیت‌الله خامنه‌ای در ادامه غصب کشور فلسطین و تشکیل غده سرطانی صهیونیستی با فجیع‌ترین انواع قتل و جنایت و تداوم دهها ساله این ستم تاریخی را یک رکورد جدید از سَبعیّت و شیطان صفتی بشر، برشمردند و افزودند: عامل و مجرم اصلی این فاجعه، دولتهای غربی و سیاستهای شیطانی آنها بود که هدف اصلی آنها و کمپانی‌داران یهودی از ایجاد دولت صهیونیست و تجهیز آن به انواع امکانات حتی تسلیحات اتمی، ایجاد یک پایگاه دائمی در منطقه و امکان دخالت و تسلط بر کشورهای آن بود.

ایشان در این راستا افزودند: متأسفانه اغلب دولتهای عرب نیز پس از مقاومت های نخستین، به‌تدریج تسلیم شدند و با فراموشی وظیفه انسانی و اسلامی و سیاسی و غیرت و نخوت عربی، به هدفهای دشمن کمک کردند.

نشنال پست در ادامه با اشاره به بخشی دیگر از بیانات مقام معظم رهبری درباره اهمیت تداوم جهاد ملت فلسطین در برابر رژیم اشغالگر، به نقل از ایشان نوشت: ایران دریافت که تنها مشکل مبارزان فلسطینی نداشتن دسترسی به سلاح بود. با مدد الهی ما برنامه‌ریزی کردیم و توازن قدرت در فلسطین دگرگون شد و امروز نوار غزه می‌تواند در برابر تجاوز دشمن صهیونیست ایستاده و آن را شکست دهد.

گزارش روزنامه کانادایی از بیانات مقام معظم رهبری در روز قدس


این مطلب برایم مفید است




0


نفر
این پست را پسندیده اند


>> اگر نیاز به ربات ثبت سفارش در بورس دارید با ما تماس بگیرید: 09124964046

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *