چرا ایتالیا مقصد محتمل زلاتان است؟

[ad_1]

نظر همسر ستاره سوئدی می‌تواند مهم ترین عامل در راه بازگشت زلاتان به سری آ باشد.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از فارس، گاتزتا دلواسپورت عنوان کرده یک دلیل خانوادگی می‌تواندمنجر به حضور زلاتان ایبراهیموویچ در رقابت های سری آ از سال آینده شود. 

زلاتان 38 ساله بعد از پایان رقابت های فصل جاری MLS و حذف لس آنجلس گلکسی، با پایان قراردادش از این باشگاه جدا شد و اکنون به دنبال باشگاهی جدید در اروپا می‌گردد. از ناپولی، میلان و بولونیا به عنوان باشگاه های ایتالیایی خواهان زلاتان یاد شده است، باشگاه هایی که اکنون می‌توانند امیدوارتر از قبل پروژه جذب زلاتان را پیش ببرند.

مطابق ادعای گاتزتا دلواسپرت، همسر زلاتان تمایل به ادامه زندگی در ایتالیا و شهر میلان دارد، هرچند به نظر می‌رسد خود زلاتان حضور در باشگاه ناپولی و بازی برای کارلو آنچلوتی را بیشتر ترجیح می‌دهد.

این نشریه ایتالیایی در ادامه عنوان کرده پائولو مالدینی، یکی از مدیران میلان در روزهای آینده با مینو رایولا سوپرایجنت زلاتان ملاقاتی خواهد داشت تا او را برای بازگشت به روسونری متقاعد کند.

زلاتان که بعد از 53 گل در 58 بازی گلکسی را ترک کرده، در سال های 2010 تا 2012 در میلان حضور داشت. او در سال های 2004 تا 2006 برای یوونتوس و در سال های 2006 تا 2009 هم برای اینتر به میدان رفته و به جو سری آ کاملا آشناست.

7712

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *