فال روزانه ۱۱/ ۱۰/ ۱۳۹۸


فال روزانه 98/10/11

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌ای،‌ تولدتان مبارک. خبر خوشی برای شما داریم و در همین ابتدا بهتر است بدانید از آنجایی که انسان سخت‌کوش و پرتلاشی هستید، زحمت‌های شما در این سال به بار خواهد نشست. اهمیت زیادی به طرز تفکر دیگران به خودتان دارید، امسال این روحیه را کنار بگذارید و مطمئن باشید به هر اندازه که اهمیت کمتری به دیدگاه دیگران بدهید، به همان اندازه دیدگاه‌های‌ شما اهمیت بیشتری پیدا می‌کند و احساس بهتری نسبت به خود خواهید داشت. دستاوردهایی که در زندگی داشته‌‌اید شما را به فرد قابل اطمینانی در نظر دیگران تبدیل کرده است، به همین دلیل در سالی که پیش‌رو دارید افراد زیادی برای مشورت و کمک نزد شما می‌آیند. روی این افراد را زمین نیاندازید و هر کمکی که از دست‌تان بر می‌آید را انجام دهید. بهمن ماهی که از راه می‌رسد به لحاظ مالی یکی از بهترین ماه‌های سال تولد شما است و در این ماه پول خوبی روانه حساب‌های بانکی‌تان می‌شود. اسفندی که در پیش‌رو دارید را به خوشی و شادی سپری کنید و در این ماه برنامه‌های تفریحی با دوستان قدیمی بگذارید و به آنها ثابت کنید که همیشه به یادشان هستید. کمک‌هایی که به دیگران کرده‌اید بی‌پاسخ نمی‌ماند در فروردین ماه مشکلی برای شما پیش می‌آید و افرادی که به شما کمک کرده‌اند، دست‌تان را در حل این مشکلات خواهند گرفت. سالی که با تولدتان شروع کرده‌اید را با محبت و صفا ادامه دهید و طوری در این سال زندگی کنید که تلاش و کوشش و عشق محبتی که به دیگران داشته‌اید، خاطره‌های خوشی از این سال در ذهن شما ماندگار کند.

فـال روزانـه - Daily Omen

روز خوبی را شروع کرده‌اید و حسابی سرحال و قبراق هستید. به لطف این نشاط و انرژی، روز را با تلاش بیشتری در پیش بگیرید. به لحاظ مالی نیز امروز نگرانی نخواهید داشت و نه‌ تنها اوضاع مالی باثباتی دارید، بلکه پولی هم به دست‌تان می‌رسد و خاطرتان از هزینه‌های زندگی کاملاً جمع خواهد شد. اگر به فکر سرمایه‌گذاری هستید، امروز فرصت مناسبی است که پول خود را در بازار املاک و مستغلات هزینه کنید و خاطرجمع‌ باشید که سود خوبی از این سرمایه‌گذاری روانه جیب شما خواهد شد. مدت زیادی است که به فعالیت‌های شخصی و کارهای روزانه مشغول هستید و در مراسم دورهمی و کارهای اجتماعی شرکت نمی‌کنید. امروز به جای اینکه ذهن‌تان را درگیر کارهای شخصی و امور روزانه کنید، وقتی را برای انجام کارهای اجتماعی کنار بگذارید و با حضور در میان دیگران، روحیه‌‌تان را بهبود بخشید. قصد شراکت در کاری را دارید، اما پیشنهاد می‌کنیم قبل از هرگونه شراکتی، ابتدا فرد متخصص و کاربلدی را برای شراکت انتخاب کنید که خاطرتان از تخصص ایشان در انجام کارها جمع باشد، در غیر این‌صورت شراکت شما با افراد نابلد چیزی به غیر از ضرر به دنبال ندارد. رابطه خوبی با همسر یا عشق‌زندگی‌تان دارید اما در این رابطه خبری از هیجان و تفریح نیست. اجازه ندهید آتش عشق شما با روزمرگی و کار، خاکستر شود و امروز تفریحی هیجان‌انگیز را با همسر یا عشق‌زندگی‌تان تجربه کنید و حسابی خوش بگذرانید.

فـال روزانـه - Daily Omen

انسان سخت‌کوشی هستید و لحظه‌ای از تلاش فروگذار نمی‌کنید. زحمت‌هایی که کشیده‌اید امروز به بار خواهد نشست و اطرافیان و اعضای خانواده از شما قدردانی خواهند کرد و در کارهای پیش‌رو نیز به کمک‌تان خواهند آمد. مدتی است که نگرش‌تان به زندگی و رفتار‌های فردی‌تان عوض شده و تغییرات چشمگیری را در شخصیت‌تان لحاظ کرده‌اید. این رویکرد را ادامه دهید و مطمئن باشید این تغییرات شادی و نشاط را برای شما و دیگر اعضای خانواده به دنبال خواهد داشت. کارها را با دقت و وسواس زیادی انجام می‌دهید و به قول قدیمی‌ها مو لای درز کارهای شما نمی‌رود. امروز همکاران یا اعضای خانواده متوجه دقت شما در انجام کارها خواهند شد و از شما تعریف و تمجید می‌کنند. تنهایی را دوست دارید و امروز فرصتی برای خلوت با خودتان پیدا خواهید کرد، اما در این خلوت،‌ افکار مغشوش و نگران‌کننده‌ای به سر شما خواهد زد و بهتر است به جای تنهایی، حضور در جمع گرم دوستان را امتحان کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان دل خوشی از شما ندارد و دائم از شما گله‌گذاری می‌کند. از امروز رفتاری در پیش‌ بگیرید که موجبات ناراحتی عشق‌زندگی‌تان را به دنبال نداشته باشد و آب در دلش تکان نخورد.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز قرار است کاری برای یکی از اعضای خانواده انجام دهید، اما به دلیل مشکلات کاری قادر به انجام این کار نخواهید شد و این این فرد حسابی از شما ناراحت می‌شود. در اولین فرصت با ایشان صحبت کنید و به وی توضیح دهید که انتظارش را برآورده می‌کنید. فرزند شما یا یکی از اعضای نزدیک خانواده اهمیت زیادی به بزرگترها نمی‌دهد و رفتار خوبی با شما نداشته است. امروز این کودک را کنار بکشید و به او بفهمانید که رعایت احترام بزرگ‌ترها واجب است. انسان زحمت‌کشی هستید و به رغم اینکه شبانه‌روز کار می‌کنید، دستاورد چشمگیری نداشته‌اید و دوستان و اعضای خانواده قدر زحمت‌های شما را نمی‌دانند. غم به دل خودتان راه ندهید چرا که اوضاع به همین منوال نمی‌ماند و به زودی میوه زحمت‌های خود را برداشت خواهید کرد. مدت‌ها است که در انجام کارهای خیریه و فعالیت‌های انسان‌دوستانه شرکت نکرده‌اید، امروز چنین فرصتی برای شما مهیا خواهد شد، این موقعیت را به فال نیک بگیرید و با انجام کارهای خیر و مذهبی، روحیه‌‌تان را بهبود بخشید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز با مشکلی برخورد می‌کنید و ضربه روحی سختی خواهید خورد، اما به لطف اعتماد‌به‌نفس و شجاعتی که دارید، این مشکل را پشت‌سر خواهید گذاشت. روز خوبی به لحاظ مالی درپیش ندارید و بیشتر از همیشه مواظب دارایی‌های خود در محل کار یا منزل باشید چرا احتمالاً دزد به اموال شما خواهد زد و مال یا پولی که با هزارویک زحمت جمع‌کرده‌اید را در یک چشم‌به‌هم زدن از دست خواهید داد. انسان هنرمند و خلاقی هستید اما تاکنون فرصتی برای هنرنمایی پیدا نکرده‌اید، امروز این موقعیت مهیا خواهد شد و اطرافیان به هنر و خلاقیت شما پی می‌برند. عازم سفر هستید و در این سفر بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید به شما خوش خواهد گذشت. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز با شما سر ناسازگاری دارد و ساز مخالف می‌زند. به عشق‌زندگی‌تان سخت نگیرید و با صبر و محبت به او ثابت کنید که جایی برای ناسازگاری و دلخوری وجود ندارد.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز مهمان ناخوانده‌ای از راه خواهد رسید و وقت زیادی را به گفتگو با این مهمان سپری می‌کنید. قرار است برای منزل یا محل کار لوازمی ضروری خریداری کنید و از این بابت، امروز حساب بانکی‌تان خالی خواهد شد. یکی از فامیل‌های نزدیک شما فرزندی به دنیا آورده و این قضیه شما و دیگر اعضای خانواده را مهمان شادی و نشاط کرده است. فردی میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان فاصله انداخته است و قبل از اینکه این فاصله عمیق‌تر شود، این فرد را شناسایی کنید و به او بفهمانید که حق دخالت در زندگی شما را ندارد. مدت‌ها پیش کار پسندیده‌ای را در محل کار یا منزل انجام داده‌اید، اما تاکنون کسی از شما برای انجام این کار قدردانی نکرده است. امروز این کار به چشم دیگران می‌آید و قدر زحمات شما را خواهند دانست. قصد گسترش تجارت و کاسبی خود را دارید اما راه افزایش درآمد را بلد نیستید، امروز زمان خوبی است که از قدیمی‌های صنف خود مشورت بگیرید و پندواندرزهای آنها را برای افزایش درآمد آویزه گوش کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

به همراه یکی از دوستان یا همکاران یا عشق‌زندگی‌تان عازم سفر هستید، امروز برنامه‌های این سفر را با این فرد ردیف کنید و مواظب باشید چیزی را برای سفر از قلم نیاندازید. این سفر با را با هدف تفریح و خوشگذرانی شروع خواهید کرد اما سفری پربار را در پیش‌رو دارید که دست‌آوردهای زیادی در کنار تفریح، از این سفر نصیب شما خواهد شد. حرف دل‌تان را هیچ‌وقت بر زبان نمی‌‌آورید و به جای اینکه در گفتگوها رویکردی رک و صریح داشته باشید، به حاشیه می‌روید و جان کلام‌تان را به مخاطب منتقل نمی‌کنید. این وضعیت باعث شده تا اطرافیان و به‌خصوص عشق‌زندگی‌تان در جریان کامل معنا و مفهوم حرف‌های شما قرار نگیرید. از امروز به خودتان قول بدهید که با صراحت کلام، منظورتان را تمام‌و‌کمال به مخاطب منتقل کنید. زحمت‌زیادی در زندگی کشیده‌اید و از اینکه زحمت‌های‌تان به بار ننشسته و کسی قدر شما را نمی‌داند حسابی دلخور شده‌اید. این رویکرد را کنار بگذارید و به جای عجله،‌ صبر پیشه کنید و مطمئن باشید در آینده‌ای نزدیک تلاش‌های شما به بار می‌نشیند و اطرافیان قدر زحمت‌های‌تان را خواهند دانست.

فـال روزانـه - Daily Omen

انسان آرام و صبوری هستید و کارها را با آرامش و صبر به پیش می‌برید، این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید کسی از چنین رویکردی در زندگی ضرر نکرده است. اگر تاکنون ازدواج نکرده‌اید، موقعیتی مناسب برای ازدواج پیش خواهد آمد. این موقعیت را کاملاً بررسی کنید و قبل از هر اقدامی نظر بزرگ‌ترهای خانواده را جویا شوید. امروز بعداز‌ظهر خبر خوشایندی به دست شما می‌رسد و این خبر حسابی شما را شگفت‌زده خواهد کرد. انسان خوش‌بینی هستید و نگاه مثبتی به زندگی دارید. این طرز فکر را ادامه دهید و مطمئن باشید در آینده فایده‌های زیادی از این خوش‌بینی در زندگی نصیب‌تان خواهد شد. در انجام کارها خلاقیت به خرج نمی‌دهید و این قضیه باعث شده تا از اطرافیان و همکاران عقب بمانید، از امروز رویکردی خلاقانه‌ به کار و زندگی درپیش بگیرید و اجازه ندهید اطرافیان از شما پیشی بگیرند.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان بر سر چیزهای کوچک و پیش‌پاافتاده مشاجره‌ای در خواهد گرفت. اجازه ندهید این مشاجره دلخوری برای عشق‌زندگی‌تان به دنبال داشته باشد و در اولین فرصت بابت مشاجره‌ای که میان شما در گرفته، دل او را به دست آورید. انسان بسیار حساس و احساساتی هستید و این روحیه شما را از حضور جمع بازداشته است. مطمئن باشید که ادامه چنین رویکردی در زندگی شما را به فردی گوشه‌گیر و منزوی تبدیل خواهد کرد و از امروز به خودتان قول بدهید که به جای احساسات، با عقل و منطق زندگی را درپیش بگیرید. امروز از صبح که از خواب بلند‌شده‌اید، فکر و خیال‌های زیادی ذهن شما را اشغال کرده و تمرکز ندارید. در چنین شرایطی مدتی کارکردن را کنار بگذارید و با قدم‌زدن یا گپ‌و‌گفتگو با دوستان، فکرهای واهی را کنار بگذارید و برای کار و تلاش بیشتر آماده شوید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز ایده‌ای منحصربه‌فرد به ذهن شما خطور خواهد کرد، به این ایده بها بدهید چرا که جنبه‌های مختلفی از زندگی شما را تغییر خواهد داد. در محل کار یا منزل مشکلی برای شما و اطرافیان پیش می‌آید، از زیر بار این مشکل شانه خالی نکنید و در کنار اهل منزل یا همکاران، برای نجات خود از این وضعیت تلاش کنید. مواظب سلامتی‌تان نیستید و اگر این رویه ادامه پیدا کند، قطعاً سلامتی شما در آینده به خطر خواهد افتاد. در نتیجه از همین امروز تصمیم بگیرید که بیشتر از همیشه مواظب سلامت جسم‌و‌جان‌تان باشید. همیشه با تغییرات مخالفت می‌کنید و به همین دلیل زندگی یکنواخت و منظمی دارید، امروز زمان تغییر فرا رسیده و با اعمال تغییرات مختلف در محل کار یا زندگی، روحیه خودتان و اطرافیان را بهبود ببخشید. به لحاظ مالی روزگار خوبی را سپری نمی‌کنید و درآمد کمی دارید. دلیل این درآمد ناچیز در کم‌توقعی شما نهفته است و از امروز افق‌های مالی خود را گسترش دهید و سهم خود را از زندگی بگیرید.

فـال روزانـه - Daily Omen

قصد انجام کار مهمی دارید اما نقشه‌ای دقیق و اجرایی برای این کار ترسیم نکرده‌اید و این قضیه باعث شده تا انجام این کار را همیشه به تعویق بیاندازید، امروز زمان خوبی است که برای انجام این کار با همسر یا عشق‌زندگی‌تان مشورت کنید و این کار مهم را در کنار هم پیش ببرید. امروز خاطره‌ای از عشقی قدیمی و سوزان در ذهن شما زنده شده و از صبح به روزگار خوشی که با یار قدیمی خود داشته‌اید فکر می‌‌کنید. اجازه ندهید ذهن‌تان با فکرهای گذشته و چیزهایی که ندارید مشغول شود و به جای غوطه‌ور شدن در افکار قدیمی، به آینده فکر کنید. اضطراب و نگرانی لحظه‌ای دست از سر شما بر نمی‌دارد و به رغم اینکه اوضاع روبه‌راهی دارید، باز هم دائم نگران مضطرب هستید. دلیل این نگرانی‌ها در نبود اعتماد‌به‌نفس نهفته است. در نتیجه به خودتان اعتمادبه‌نفس بیشتری داشته باشید و فراموش نکنید که تاکنون همیشه دست روی زانوی خودتان گرفته‌اید و به این مرحله از زندگی رسیده‌اید، در نتیجه به کمک تلاش و همت خودتان، در آینده نیز راه خود را از میان مشکلات باز خواهید کرد.

فـال روزانـه - Daily Omen

روحیه‌‌ای خوش‌مشرب ندارید و مردم‌دار نیستید، این روحیه باعث شده تا دوستان کمی داشته باشید و کسی شما را تحویل نگیرید. امروز فرصت خوبی است که این روحیه را کنار بگذارید و تعامل بیشتری با اطرافیان برقرار نمایید و دامنه دوستان‌تان را گسترش دهید. امروز کار جدید و تازه‌ای به شما پیشنهاد می‌شود. این کار را با کمال‌میل قبول کنید و مطمئن باشید در کنار کسب تجربه‌‌های بیشتر، به لحاظ درآمدی نیز وضعیت‌ شما با این کار جدید بهتر خواهد شد. مراسم جشن و مهمانی را در پیش دارید، در این مهمانی تا می‌توانید خوش بگذرانید و خاطره‌های خوشی را در ذهن خود ماندگار کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

فرصتی در محل کار یا زندگی شما پیدا شده تا خودی نشان دهید و ثابت کنید که یک سروگردان از اطرافیان بالاتر هستید، این فرصت را از دست ندهید و با کار و تلاش بیشتر، شایستگی‌هایتان را ثابت کنید. امروز احساس تنهایی می‌کنید و همدم و هم‌صحبتی ندارید. اجازه ندهید روزتان با تنهایی و گوشه‌گیری به پایان برسد و با دوستان قدیمی تماس بگیرید تا شما را از تنهایی در بیاورند. در برخورد با مشکلات زود تسلیم می‌شوید و اهل مبارزه و تلاش نیستید، اما امروز این ورق برگشته است و احساس قدرت می‌کنید و هیچ‌مشکلی جلودار شما نخواهد بود. این روحیه را در آینده نیز حفظ کنید و اجازه ندهید هیچ مشکلی راه شما را سد کند.

 

فـال روزانـه - Daily Omen


اینجا محل قرارگیری تبلیغ شماست… با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *