فال روزانه ۰۷/ ۰۹/ ۱۳۹۸


فال روزانه پنج شنبه  7 آذر 1398

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

سالروز تولدتان را تبریک می‌گوییم، سالی که در پیش‌رو دارید، برای شما سال صلح و دوستی است و در این سال اول از هرچیز به فکر رفع کدورت‌های خانوادگی باشید و دل افرادی که احتمالاً از شما رنجیده‌اند را بدست آورید. ماه‌های آذر، دی و بهمن برای شما ماه‌های بسیار پرکار و پرثمری خواهد بود، در این ماه‌ها تا می‌توانید تلاش کنید و نتیجه زحمت‌های خود را در ماه‌های دیگر سال تولدتان برداشت نمایید. فکرهای بکری در بهمن‌ماه به سر شما می‌زند و از این ایده‌ها برای پیشرفت کار و زندگی بهره بگیرید. در ماه‌های آخر سال با مشکل مالی روبرو می‌شوید و برای گذر از این مشکل صرفه‌جویی را در پیش بگیرید. فروردین را به فال نیک بگیرید و از دیدوبازدید‌های نوروزی برای تازه‌شدن دیدارتان با اعضای خانواده و آشنایان استفاده کنید. برنامه‌های زیادی برای خرید لوازم منزل دارید و می‌خواهید دستی به سروروی خانه‌تان بکشید، اردیبهشت‌ بهترین زمان برای انجام این برنامه‌ها است. کاروکاسبی شما در پاییز سال آینده به خطر می‌افتد و شرط عقل است که برای گذر از این تهدید با درایت و تدبیر به شرایط کاری توجه کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

روز شلوغی را در پیش دارید اما خاطرجمع باشید که انرژی لازم را برای انجام‌کارها خواهید داشت و شلوغی کار، سلامت شما را به خطر نمی‌اندازد. پول مانند ریگ‌های بیابان از دست شما خارج می‌شود اما نگران نباشید چرا که از جایی که فکرش را نمی‌کنید پول‌هایی که خرج‌ کرده‌اید جایگزین خواهد شد. انسان‌ شوخ و خوش‌قریحه‌ای هستید و برای بازکردن گره‌هایی که در کار شما افتاده است از این خصوصیت‌ها کمک بگیرید. گاهی اوقات بیش‌ازحد هوای دیگران را دارید و به آنها محبت می‌کنید، زیاده‌روی در این رفتار ممکن است اطرافیان را دلخور کند. مسافرتی دورودراز در پیش‌روی شما است و در این مسافرت به شما خوش نخواهد گذشت اما ارزشش را دارد و با افراد مهمی آشنا خواهید شد. مدتی است میان شما و همسر یا شریک‌زندگی‌تان فاصله افتاده است، اجازه ندهید آتش عشق‌تان سرد شود و امروز را برای بهبود رابطه‌ به فال نیک بگیرید.

فـال روزانـه - Daily Omen

احساس می‌کنید هرچقدر هم که درآمد داشته باشید، حریف خرج‌های زندگی‌تان نمی‌شوید، اجازه ندهید این احساس جلوی تلاش شما را بگیرد و مطمئن باشید تلاشی که امروز انجام می‌‌دهید وضعیت مالی شما را ثبات بهتری خواهد داد. مشکلی در پیش‌روی شما است و حسابی کلافه شده‌اید، برای حل این مشکل از بزرگ‌ترهای فامیل کمک بگیرید. فردی میان شما و همسر یا دلدارتان را به هم زده است، اجازه ندهید اوضاع از این وخیم‌تر شود و آتش‌ عشقی که میان شما است فروکش کند. کارهای زیادی در منزل یا خانه بر سر شما آوار شده است، فراموش نکنید که یک‌دست صدا ندارد و برای انجام این کارها از همکاران یا اعضای منزل کمک بگیرید.

فـال روزانـه - Daily Omen

سلامت خود را دست کم گرفته‌اید و حال و روز خوبی ندارید، پیشنهاد می‌کنیم وقتی را برای پیاده‌روی و ورزش در پارک اختصاص دهید. امروز اصلاً روز خوبی برای پول قرض‌دادن نیست و اگر کسی از شما تقاضای پول داشت، بدون هیچ‌ رودربایستی دست رد به سینه او بزنید. به یکی از نزدیکان اعتماد زیادی دارید، اما این فرد دور از چشم شما دسیسه‌ای برای شما تدارک دیده است و باید مواظب رفتارتان با او باشید. احساس می‌کنید دیگر مانند سابق با همسر یا عشق‌زندگی‌تان درک و تفاهم ندارید، این احساس را با دلدارتان در میان بگذارید و اجازه ندهید بین شما فاصله بیافتد. درستکاری را در زندگی یا محل‌ کار در پیش بگیرید و مطمئن باشید این رویکرد شما از نگاه دیگران پنهان نمی‌ماند.

فـال روزانـه - Daily Omen

پولی از یکی از اعضای خانواده‌ قرض کرده‌اید، امروز حتی اگر از زیر سنگ‌ هم شده این پول را فراهم کنید و دِین خود را ادا کنید، در غیر این‌صورت فردی که از او پول قرض‌ کرده‌اید آبروریزی راه خواهد انداخت. سفری در پیش‌ دارید، در مسافرت تا می‌توانید خوش بگذرانید و انرژی کسب کنید. مدتی است که باید کار مهمی را انجام دهید اما دائم این کار را پشت‌گوش می‌اندازید، امروز وقت خوبی است که تکلیف خود را با کارهای عقب‌افتاده روشن کنید. موفقیتی در کار یا تحصیل خواهید داشت، شادی این موفقیت را با دیگران سهیم کنید. انسان سخاوتمندی و گشاده‌دستی هستید، این روحیه را به فال نیک بگیرید و از پلیدی‌هایی مانند حرص و آز همیشه دور بمانید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز با نگرانی و اضطراب از خواب بلند شده‌اید و استرس به جان‌تان افتاده است، فراموش نکنید که نگرانی عامل بسیاری از بیماری‌ها است. شاید دلیل اضطراب شما کار بیش از حد باشد، امروز را به خودتان مرخصی بدهید و تا می‌توانید استراحت کنید. انسان ولخرجی هستید، اما امروز زمان خوبی برای دست‌و‌دلبازی و ریخت‌و‌پاش نیست و تنها چیزهایی را بخرید که واقعاً به آنها احتیاج دارید. امروز با دوستی قدیمی تجدید دیدار خواهید کرد و خاطره‌های خوش گذشته را زنده می‌کنید. تلاش زیادی در زندگی دارید اما دستاورد شما به اندازه‌ تلاش‌تان نیست، در چنین شرایطی باید رویکرد خود را به کار و زندگی تغییر دهید و با ارزیابی رفتار خود، روشی جدید را در زندگی در پیش بگیرید. امروز مهر شما حسابی در دل همسر یا عشق‌زندگی‌تان افتاده و تلاش زیادی می‌کند تا از همیشه خوشحال‌تر باشید.

فـال روزانـه - Daily Omen

پول خود را آتش می‌زنید و صرف خرید دخانیات یا چیزهای مضر دیگری می‌کنید، مطمئن باشید با این سبک زندگی راه به جایی نمی‌برید و جلوی ضرر را هرچه سریع‌تر بگیرید. کمر شما در زیر انجام نیازهای افراد خانواده خم شده است و فشار زیادی را تحمل می‌کنید. این قضیه را با اعضای فامیل در میان بگذارید و از آنها درخواست کنید تا نیازهای خود را با توجه به شرایطی که در آن هستید متعادل‌ کنند. در محل کار یا منزل باید تصمیم مهمی اتخاذ کنید، در این تصمیم‌گیری، اطرافیان اظهار نظرهای زیادی انجام می‌دهند و جلوی اتخاذ بهترین تصمیم را گرفته‌اند. هیچ کسی به اندازه شما از صلاح‌تان باخبر نیست و بدون جدی گرفتن حرف اطرافیان، بهترین تصمیمی را بگیرید که به نفع همه باشد.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز بیشتر از همیشه تحت حمایت دوستان و رفقا قرار می‌گیرید و با کمک آنها مشکلات را حل خواهید کرد. به لحاظ مالی چیزی جلودار شما نیست و به رغم اینکه مشکلات مالی گریبان شما را گرفته است، از جایی که حتی فکرش را نمی‌کنید پول خوبی نصیب‌ شما خواهد و تمام گرفتاری‌های مالی‌تان حل می‌شود. انسان پرمحبتی هستید و به همسر یا دلدارتان عشق می‌ورزید، اما این عشق را به زبان نمی‌آورید، امروز روز خوبی برای عاشقی است و سعی کنید آتش عشق خود را با کلام و رفتار به محبوب‌تان ثابت کنید. امروز یکی از همکاران در محل کار شما را حسابی تحویل می‌گیرد و وسیله‌ای قدیمی و خاطره‌انگیز را در منزل پیدا می‌کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

روز بسیار بی‌دغدغه و آرامی انتظار شما را می‌کشد و کارها را با اعتماد‌به‌نفس و زمان‌بندی زودتر از چیزی که فکرش را می‌کردید تمام خواهید کرد، در نتیجه امروز وقت فراغت زیادی در پیش‌روی شما است. نقشه‌های زیادی برای کار و سرمایه‌گذاری در سر دارید، این نقشه‌ها را با کسی درمیان نگذارید و مطمئن باشید به تنهایی می‌توانید برنامه‌های زندگی‌تان را عملی کنید. امروز از صبح که از خواب بلند شده‌اید فکر همسر یا عشق‌زندگی‌تان از ذهن شما بیرون نمی‌رود و احساس می‌کنید بیشتر از همیشه عاشق‌ او شده‌اید. از آن دسته افرادی هستید که کودک‌ درون‌شان شاد و سرزنده است، اجازه ندهید این احساس از بین برود و کاری که در کودکی علاقه‌ زیادی به انجام آن داشته‌اید را امتحان نمایید و حسابی یاد خاطره‌های خوش دوران کودکی کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز کار خاصی ندارید و فراغتی که دست داده را حسابی استراحت کنید و اگر اهل ماساژ هستید، سری به سالن‌های ماساژ بزنید. پولی به کسی قرض داده‌اید و امروز این فرد بدون اینکه شما از او خواسته باشید، پول را به حساب‌تان واریز می‌کند. یکی از اعضای فامیل که در دیار غربت زندگی می‌کند امروز با شما تماس خواهد گرفت و حسابی گفتگو می‌کنید. چند وقتی است که زمان لازم را در کنار اعضای خانواده سپری نکرده‌اید و امروز وقتی را برای صحبت با اهل منزل کنار بگذارید. مدتی است که با فردی می‌خواهید صحبت کنید، امروز زمان خوبی برای گفتگو و تبادل تجربه با این فرد است.

فـال روزانـه - Daily Omen

فکرهای منفی زیادی در ذهن دارید و اطرافیان شما را فرد منفی‌بافی می‌دانند، از آنجایی که ذهن گذرگاه رویدادهای خوب و بد زندگی است، بیشتر به فکر سلامت ذهنی خود باشید و اجازه ندهید افکار منفی ذهن شما را اشغال کند. قدر پول را در زندگی می‌دانید و اهل ولخرجی نیستید، این اخلاق در آینده به کمک شما خواهد آمد. اهل مطالعه نیستید اما اگر می‌خواهید از دنیا عقب نمانید، کتاب‌خوانی را به برنامه روزانه‌تان اضافه کنید. احساس می‌کنید همسر یا عشق‌زندگی‌تان به شما کم‌محلی می‌کند و از این قضیه حسابی دلخور هستید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که فکر همسرتان به شلوغی‌های زندگی مشغول شده و به محض‌ اینکه سرش خلوت شد، دوباره آتش عشق میان شما جان می‌گیرد.

فـال روزانـه - Daily Omen

موقعیت‌ کاری خوبی از جانب اعضای فامیل یا دوستان نزدیک برای شما فراهم شده است، اجازه ندهید این فرصت از بین برود و با آغاز کاری جدید، درآمد خود را بیشتر کنید. قصد دارید راز مهمی را با همسر یا عشق‌زندگی‌تان در میان بگذارید، اما هنوز زمان برملا کردن این راز فرا نرسیده و فعلاً بهتر است رازدار بمانید. زحمت زیادی در خانه و محل کار کشیده‌اید اما این زحمات از دید همکاران یا اعضای خانواده پنهان مانده است و احساس می‌کنید که قدر شما را نمی‌دانند. مدتی است که می‌خواهید به همراه دوستان یا اعضای خانواده تا پاسی از شب در بیرون از منزل گردش کنید، امروز زمان خوبی برای خوش‌گذرانی است و مطمئن باشید حسابی به شما خوش خواهد گذشت.

فـال روزانـه - Daily Omen

بیماری ناگواری گریبان شما را گرفته و سلامت جسمی‌ و ذهنی‌تان به خطر افتاده است، شوربختانه باید گفت از شر این بیماری به همین راحتی‌ها خلاص نخواهید شد، اما روی کمک همسر یا عشق‌زندگی‌تان در تمام مراحل بهبودی می‌توانید حساب باز کنید. معامله‌ای در پیش‌رو دارید، در انجام این معامله ابایی نداشته باشید و مطمئن باشید سودسرشاری راهی جیب شما خواهد شد. عنان حساب و کتاب و دارایی‌های خود را همیشه در دست داشته باشید و نگذارید دوستان و نزدیکان از امور مالی شما سر در بیاورند. فراموش نکنید که جنبه انسان‌ها با هم تفاوت دارد و محبت بیش از حد به یک نفر ممکن است شما را دچار دردسر کند.

 

فـال روزانـه - Daily Omen


اینجا محل قرارگیری تبلیغ شماست… با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *