زرینچه: کمیته داوران به حساسیت باشگاه‌ها روی انتخاب داوران توجه کند


سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: کمیته داوران باید دقت کند و به حساسیت باشگاه‌ها روی انتخاب برخی داوران توجه داشته باشد.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از فارس، جواد زرینچه، با اشاره به تغییر محل تمرین امروز تیم استقلال اظهار داشت: می‌خواستیم در زمین ورزشگاه نفت تهرانسر تمرین کنیم، ولی چون زمین مجموعه انقلاب در اختیار ماست، به دلیل بارندگی، محل را تغییر دادیم. 

وی افزود: روی این زمین کاملاً پوشیده است. امروز پیش از تمرین، کاورها برداشته می‌شود تا بازیکنان در شرایط خوب کار تاکتیکی را انجام بدهند. از هواداران هم عذرخواهی می‌کنیم و انشاالله بعد از بازی با شهر خودرو و بعد از هماهنگی با سرمربی، در خدمت آنها خواهیم بود. 

سرپرست تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه هواداران در فضای مجازی نسبت به انتخاب شاهین کمک‌ داور بازی با شهر خودرو معترض هستند و اعتقاد دارند وی در بازی‌های گذشته دچار اشتباه شده است،‌ گفت: این مباحث بین هواداران وجود دارد و آنها ریزبینی می‌کنند. کمیته داوران باید دقت کند و حداقل حرف باشگاه‌ها و حتی هواداران را بپذیرد. قصد بی‌احترامی به هیچ داور زحمتکشی را نداریم و می‌خواهیم عدالت برای همه اجرا شود. 

زرینچه ادامه داد: اگر حساسیتی وجود دارد، کمیته داوران یکطرفه تصمیم نگیرد و به آن حساسیت‌ها توجه کند تا مشکلی پیش نیاید. وقتی از داوری که روی آن حساسیت وجود دارد استفاده می‌شود، ممکن است همان اتفاقات بازی با سپاهان رخ بدهد. این صحبت‌های من به این دلیل است که دیدارها تمیز و بی‌‌حاشیه برگزار شود. داوران قشر زحمتکشی هستند و ما هم دوست داریم زحمت آنها به چشم بیاید. همه آنها برادران ما هستند و قابل احترام.

وی عنوان کرد: هواداران به خاطر اتفاقات بازی گذشته ناراحت شدند، ولی باور کنید جایگزین کردن یک داور به جای شخصی که روی او حساسیت وجود دارد، زیر سؤ‌ال بردن آن افراد نیست. بعضی مواقع عوض شدن یک داور حساسیت‌ها را کاهش می‌دهد و باعث آرامش می‌شود. این خواسته ما از کمیته داوران است که به این مسائل که کوچک اما مهم است توجه کنند. 

زرینچه، در خصوص مخالفت سازمان لیگ با درخواست این باشگاه برای تغییر ساعت بازی با شهر خودرو، گفت: تیم ما برای دیدار در ساعت 15 مشکلی ندارد، اما رکن اصلی قضیه، هواداران هستند که خواستار حمایت آنها هستیم. می‌دانید قشر کارگر و کارمند تا ساعت 16 درگیر هستند و اگر خواستیم زمان را تغییر بدهیم، به این دلیل بود که بتوانند با حضور در استادیوم از تیم‌شان حمایت کنند. دغدغه ما هواداران و تماشاگران هستند ولی سازمان لیگ هم دلایلی دارد که اعتراض ما را رد کرده است. 

سرپرست استقلال در خصوص بازی روز پنج‌شنبه مقابل پدیده، عنوان کرد: هیچ رقابت راحتی در لیگ وجود ندارد، ولی با شناختی که از گل محمدی داریم، می‌دانیم که حریف فوتبال بازی می‌کند. وقتی تیمی مقابل ما فوتبال بازی کند، قطعاً مثل دیدار با تراکتور یا سپاهان، تماشاگران فوتبال زیبایی را شاهد خواهند بود که این برای ما مایه خوشحالی است.

2051

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *