خیز «هوتن شکیبا» برای دومین سیمرغ فجر


خبرگزاری میزان: با نزدیک شدن به زمان برگزاری سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر اخبار و گمانه زنی‌ها در خصوص حضور و یا عدم حضور فیلمسازان، بازیگران و کارگردانان در میان اهالی رسانه و علاقمندان سینما به شدت داغ می شود.

خیز «هوتن شکیبا» برای دومین سیمرغ فجر

در این میان با شروع فصل تولید، بسیاری از آثار سینمایی برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده شده و متعاقباً بازیگران نیز برای حضور در این آثار وارد قرارداد می شوند، همین عاملی است تا فهرست پرکارترین و یا غایبان سینما در جشنواره فیلم فجر به یکی از اخبار جذاب سینما در فصل پاییز مبدل شود.

«هوتن شکیبا» بازیگر جوان سینما و تلویزیون امسال با یک فیلم راهی جشنواره فیلم فجر خواهد شد، وی در سی و هفتمین دوره از جشنواره فیلم فجر توانست به خاطر بازی در فیلم سینمایی «شبی که ماه کامل شد» سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد را از آن خود نماید.

از کارهای شکیبا می‌توان به بازی در فیلم‌های سینمایی طبقه حساس، هلن و مجموعهٔ تلویزیونی لیسانسه‌ها اشاره کرد. وی همچنین صداپیشگی دو عروسک دیبی و خونه بغلی را برای مجموعه‌های کلاه قرمزی در کارنامه دارد. شکیبا از جمله بازیگران فعال عرصه تئاتر است، از کارهای اخیر او در تئاتر می‌توان مرگ هوتن، الیور توئیست، ۱۰۰٪ و بینوایان را نام برد.

عامه پسند

شکیبا امسال فیلم «عامه پسند» را راهی سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر می‌بیند، این فیلم سومین تجربه کارگردانی سهیل بیرقی فرم حضور در جشنواره فیلم فجر را پر کرده است.

«عامه پسند» با نویسندگی سهیل بیرقی در ژانر اجتماعی‌ ساخته می‌شود و مانند دو فیلم پیشین بیرقی محور آن یک کارکتر زن است اما فضایی کاملا متفاوت با دو فیلم قبلی این کارگردان دارد.

«عرق سرد» آخرین ساخته سینمایی بیرقی بعد از موفقیت در جشنواره فجر و فستیوال های داخلی و خارجی و کسب چندین جایزه مدتی است اکران های بین المللی اش را آغاز کرده است.

شکیبا هم اکنون سریال پرمخاطب «فوق لیسانسه‌ها» در حال پخش از تلویزیون دارد، این سریال تاکنون مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته و به احتمال فراوان فصل سوم آن نیز به زودی آماده پخش می‌شود.


طراحی و برنامه نویسی اپلیکیشن موبایل (اندروید و iOS) … با من تماس بگیرید 09124964046

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *