امباپه، هدف نخست رئال مادرید در تابستان 2020

[ad_1]

پرز عزمش را برای جذب امباپه جزم کرده است.

به گزارش وبسایت نود، امباپه هدف نخست رئال مادرید برای تابستان آینده است.

آ اس گزارش داده است، فلورنتینو پرز می خواهد در تابستان بعد هر کاری لازم است انجام دهد تا انتقال امباپه را به مادرید محقق سازد. او هدف نخست مدیر رئال مادرید در تابستان 2020 است.

سه شنبه گذشته، پیام هایی در واتساپ میان سران رئال مادرید رد و بدل شد، با این مضمون “دیدید امباپه چه کرد؟” این واکنش آنها به عملکرد ستاره جوان فرانسوی در دیدار با کلاب بروژ بود. در نتیجه حالا پرز مصمم است تا امباپه را برای تابستان آینده جذب کند.

پرز بر این باور است این جوان 20 ساله، مهره گمشده تیمش است و می تواند عنصری کلیدی برای حصول موفقیت در آینده نزدیک باشد. مدیر تیم رئال مادرید تصور می کند امباپه می تواند نقشی چون رونالدو را در مسیر پیشرفت رئال مادرید و موفقیت این تیم ایفا کند.

با این حال پرز خوب می داند که جذب بازیکن از پاریسن ژرمن آسان نیست. خصوصاً اگر آن بازیکن ستاره ای چون امباپه باشد. آنها در تابستان نیز به هر طریق ممکن که بود مقابل پیشنهادهای نه چندان رضایت بخش برای نیمار مقاومت کرده و او را در تیم خود حفظ کردند. با این حال پرز رابطه خوبی با ناصر الخلیفی دارد و امیدوار است بتواند در این مورد به موفقیت برسد.

1878

 

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *