اسکوچیچ: تاکتیک من دفاعی نیست، باید به همه احترام بگذارید/سروش رفیعی مثل پسرم است

[ad_1]

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان گفت: با توجه به اینکه مشکلات زیادی داریم باید به بازیکنانم تبریک بگویم.

به گزارش وبسایت نود، دراگان اسکوچیچ پس از پیروزی یک بر صفر مقابل شهرخودرو اظهار داشت: تبریک می گویم به تیم خودم، خیلی خوب بازی کردیم. نیمه اول بهتر بودیم و سه چهار شانس گلزنی داشتیم.در نیمه دوم حریف ما از نظر من بهترین تیم نیم فصل اول نشان داد که چه تیم با کیفیتی است. در نیمه دوم اذیت شدیم. با توجه به اینکه مشکلات زیادی داریم باید به بازیکنانم تبریک بگویم.


اسکوچیچ ادامه داد: بازیکن حرفه‌ای علی‌رغم مشکلاتی که دارد باید همین گونه باشد ضمن اینکه من برای یحیی گل‌محمدی آرزوی موفقیت دارم، کاملاً برای او احترام قائل هستم و از نظر من او در حال حاضر بهترین مربی ایرانی است. 


سرمربی نفت آبادان در مورد اینکه تیم او  امروز به طور کامل دفاع کرد، عنوان کرد: این تاکتیک من نیست که بخواهم دفاعی کار کنم و هیچ وقت هم نخواستم تیم‌ام دفاعی باشد. امروز تیم حریف هم گاهی رو به کارهای دفاعی می‌آورد ما قدرت حریف را به خوبی می‌شناختیم و خوب بازی کردیم. در سمت چپ تیم ما مشکل به وجود آمد چون وینگر چپ آنها به دفاع راست‌شان اضافه می‌شد. ما در نیمه اول خیلی خوب پرس کردیم اما نمی‌شود در 90 دقیقه به طور کامل پرس کرد. در نیمه اول پرس زیادی انجام دادیم و برای هر تیمی سخت است که در 90 دقیقه بخواهد کاملاً پرس کند. 


وی در مورد اینکه تیم نفت آبادان در بازی امروز خیلی دفاعی بود و هر مربی جوانی هم می‌توانست این نتیجه را کسب کند، اظهار داشت: می‌دانم که سخت است وقتی تیم آدم یک بر صفر بازنده می‌شود ما 4 فرصت مسلم در نیمه اول داشتیم، خیلی خوب بازی کردیم و موقعیت‌های زیادی داشتیم، در نیمه دوم هم تیم خوبی بودیم. شما باید به همه احترام بگذارید و این چیزی است که باید متوجه باشید. این فوتبال است. 


سرمربی تیم نفت آبادان در مورد صحبت با سروش رفیعی بازیکن تیم شهر خودرو پس از پایان بازی گفت: او مانند پسرم و برادرم می‌ماند و واقعاً دوستش دارم و برایش آرزوی موفقیت می‌کنم، من برای مردم ایران احترام قائل هستم.


وی در مورد نتایج نفت آبادان در بازی‌های گذشته خاطر نشان کرد: ما در بعضی بازی‌های نیم‌فصل اول بد باختیم مانند بازی مقابل استقلال وقتی یک تیم بد می‌‌بازد فقط خط دفاعی نیست که بد بازی می‌کند و کل مجموعه تیم عملکرد بدی داشته است. همچنین مانند بازی مقابل پرسپولیس که دروازه‌بان ما اشتباه کرد و همین‌طور مثل بازی مقابل نفت مسجد سلیمان. شما گاهی شانس خوبی دارید و اشتباهات باعث باخت نمی‌شود اما گاهی هم ممکن است بدشانسی یقه شما را بگیرد.


20441

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *