استیضاح زنگنه همچنان بلاتکلیف است


ایسنا نوشت: کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ظهر امروز با حضور متقاضیان استیضاح وزیر نفت دومین جلسه بررسی استیضاح وزیر نفت را برگزار کرده و چندین محور استیضاح در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

اسدالله قره خانی، ضمن تشریح جلسه امروز کمیسیون انرژی با بیان اینکه کمیسیون امروز براساس دعوت قبلی که از وزیر نفت شده بود دومین جلسه بررسی استیضاح وزیر نفت را برگزار کرد، گفت: استیضاح وزیر نفت دارای ۹ محور است و آقای زنگنه در جلسه امروز پیرامون دو محور توضیحاتی را ارائه دادند.

وی در ادامه اظهار کرد:‌ در جلسه امروز وزیر نفت پیرامون توسعه میادین گازی و مراودات گازی با کشورهای همسایه، نظیر ترکمنستان، ترکیه و عراق و همچنین توسعه پالایشگاهها از لحاظ کمی و کیفی در دوران قبل و بعد از تحریم‌ها توضیحاتی را ارائه کرد.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس در ادامه تصریح کرد:‌ وزیر نفت در ادامه در خصوص توسعه پتروشیمی‌ها نیز مواردی را مطرح کردند اما از آنجا که نمایندگان باید در جلسه علنی نوبت عصر مجلس شرکت می‌کردند رئیس کمیسیون تشخیص دادند تا فردا جلسه‌ای دیگر برگزار شده و در آنجا وزیر نفت آخرین توضیحات خود را در خصوص محورهای استیضاح بیان کنند. اگر در جلسه فردا استیضاح کنندگان از توضیحات وزیر نفت قانع نشوند استیضاح به هیات رئیسه ارجاع خواهد شد.

کمیسیون انرژی مجلس دو هفته گذشته نیز جلسه ای را برای بررسی استیضاح وزیر نفت برگزار کرده بود اما از آنجا که محورهای استیضاح واضح نبود جلسه امروز نیز برگزار شد.


اینجا محل تبلیغات شماست… با ما تماس بگیرید. 09124964046

طراحی و برنامه نویسی اپلیکیشن موبایل (اندروید و iOS) … با من تماس بگیرید 09124964046

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *