استراماچونی: صحنه ما پنالتی‌تر از سپاهان بود/ می‌توانستیم گل سوم را هم بزنیم


سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: من در نشست خبری هم گفتم صحنه سپاهان هم می‌توانست یک پنالتی باشد البته برای ما پنالتی‌تر بود.

به گزارش وب‌سایت نود، استراماچونی پس از تساوی دو بر دو مقابل سپاهان و بعد از حضور در نشست خبری در میکسدزون ورزشگاه هم پاسخگوی خبرنگاران بود و اظهار داشت: اول از همه بگویم خیلی خوشحالم زیرا مقابل استقلال از دقیقه یک هجومی بازی کردیم و آماده پیروزی بودیم بعد از بازی با تراکتور امتحان مهمی را داشتیم و ما می‌خواستیم برنده این مسابقه شویم. این دومین بازی خارج از خانه است که در دقیقه 95 گل می خوریم. 


سرمربی آبی پوشان  در مورد اعتراض‌هایش به داور مسابقه گفت: در آن صحنه خیلی عصبانی بودم به خاطر توضیحاتی که داور در آن صحنه به من داد شاید بتوانم بپذیرم که داور صحنه را ندیده و دیدش بسته بود و محوطه جریمه شلوغ بوده است اما برایم قابل قبول نیست که هیچکدام از 5 داور دیگر آن صحنه را ندیده باشند عکس‌العمل من به خاطر  این بود که 6 داور مسابقه آن صحنه پنالتی را ندیده بودند ما استقلال هستیم یکی از بهترین و مهمترین باشگاه‌های اسیا. 


وی در مورد اینکه اگر تیمش  امشب پیروز می‌شد به رکورد رایکوف با هفت برد متوالی می‌رسید، تاکید کرد: نمی‌دانستم چنین رکوردی وجود دارد وگرنه حتما پیروز می‌شدیم باید قبلا به من می‌گفتید. 


سرمربی استقلال با اشاره به شرایط فنی بازی تصریح کرد: قبل از بازی هم گفتم بازی با سپاهان امتحان مهمی برای ما است و بازی مقابل این تیم در اصفهان راحت نیست. وقتی یک بر صفر از حریف عقب   افتادیم بدترین سناریو برای ما رقم خورد. اما وقتی دو بر یک بودیم دو موقعیت خوب گلزنی بدست آوردیم و می‌توانستیم گل سوم را به استقلال بزنیم در حال حاضر در ماه (دسامبر) هستیم و امتحان خوبی دادیم و مدتی است که از لیگ گذشته باید به پیشرفتمان ادامه دهیم و از تکرار اشتباهاتمان جلوگیری کنیم. ما یک بازی مهم دیگر با شهر خودرو در ورزشگاه آزادی داریم که آن بازی هم تست مهمی است. 


سرمربی تیم فوتبال استقلال درمورد اینکه سپاهانی ها معتقد بودند پنالتی این تیم گرفته نشده، خاطر نشان کرد: من در نشست خبری هم گفتم صحنه سپاهان هم می‌توانست یک پنالتی باشد البته پنالتی ما پنالتی‌تر بود و با این حال داور باید هر دو پنالتی را می‌گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *