پیش بینی قیمت سکه امروز پنجشنبه 28 اردیبهشت


به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران، به دنبال نوسانات کاهشی  قیمت دلار  و طلا در معاملات دیروز، پای سکه‌بازان هم لغزید و  قیمت سکه  در حدود یک میلیون تومان ریزش کرد.

بررسی‌ها در هفته جاری حکایت از زمین خوردن  سکه امامی  دارد.  قیمت سکه امامی  که ۲۱ اردیبهشت در محدوده ۳۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان قرار داشت، روز گذشته تا ۳۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان پایین آمد اما در نهایت در محدوده ۳۰ میلیون ۳۰۰ هزار تومان به فروش رسید. این قیمت در واقع کاهش ۲ میلیونی ۱۰۰ هزار تومانی در بازه زمانی روز شنبه تا چهارشنبه هفته جاری را نشان می‌دهد.

همزمان با کاهش قیمت سکه، حباب آن نیز در حال تخلیه شدن است.

حباب  سکه امامی  که در اولین روز هفته جاری (شنبه ۲۳ اردیبهشت) در محدوده ۶ میلیون و ۶۳۰ هزار تومان ایستاده بود‌، روز چهارشنبه (۲۷ اردیبهشت) در سطح ۶ میلیون و ۳۹۸ هزار تومان قرار گرفت که نشان دهنده کاهش 3.49 درصدی است.

در شرایط فعلی، هم سکه و هم دلار در یک مرز حمایتی حساس ایستاده‌اند. تحلیلگران باور دارند در صورتی که پای دلار سست شود ممکن است روند کاهشی  قیمت سکه  هم ادامه پیدا کند.

با این حال، شب گذشته در معاملات پشت خطی از سرعت کاهشی سکه و دلار کم شد. عده‌ای از معامله‌گران تصور می‌کنند که با توجه به شرایط تورمی موجود نباید انتظار تداوم کاهش قیمت سکه را داشت، اما برخی هم نظر دیگری دارند.

اولین مرز حمایتی فیبوناچی برای سکه امامی محدوده ۳۰ میلیون و ۲۴۷ هزار تومان است، حمایت دوم نیز در محدوده ۳۰ میلیون و ۵۴ هزار تومان قرار دارد. در صورتی که این نقطه حمایتی بشکند احتمال برگشت به کانال ۲۹ میلیون تومان و ریزش تا سطح ۲۹ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان وجود دارد.

از سوی دیگر، اولین مرز مقاومتی محدوده ۳۰ میلیون و ۸۷۴ هزار تومان است که درصورتی که فلز زرد رنگ داخلی به این سطح برسد و بالای این محدوده ثبیت دهد، در مقاومت دوم به ۳۱ میلیون و ۶۸ هزار تومان و در مقاومت سوم به نزدیک ۳۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان خواهد رسید.

خرید زعفران

مشاغل قشم

فروشگاه دریل مگنت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *