پیش بازی استقلال- شهرخودرو: سودای صدرنشینی در دوئل رحمتی با استقلال


در حساس‌ترین دیدار هفته دو تیم استقلال و شهرخودرو به مصاف هم می‌روند.

استقلال- شهرخودرو
پنجشنبه 14 آذر 1398 
ورزشگاه آزادی- ساعت 15:00
تیم داوری: داور: اشکان خورشیدی/ کمک‌ها: محمدرضا ابوالفضلی – سعید علی نژادیان/ کمک داوران اضافی: علی بای – سیدعلی اصغر مومنی/ داور چهارم: محمد عطایی/ ناظر: حسین عسگری
به گزارش وب سایت نود، در یکی از حساس‌ترین بازیهای فصل دو تیم استقلال و شهرخودرو با یکدیگر دیدار خواهند داشت. شهرخودرو با 23 امتیاز و هم امتیاز با سپاهان در رده دوم است و استقلال با یک بازی بیشتر یک امتیاز کمتر از این تیم دارد. سپاهان در این هفته خارج از خانه بازی دارد و تیم پیروز این بازی شانس صدرنشینی خواهد داشت.
شهرخودرو با نام پدیده از لیگ چهاردهم در لیگ برتر شرکت کرد ولی از فصل گذشته با هدایت یحیی گل محمدی از یک تیم معمولی به تیم مدعی تبدیل شد. شهرخودرو دوره قبل سهمیه پلی‌اف لیگ قهرمانان آسیا را دریافت کرد و در این فصل کمتر از قهرمانی این تیم را راضی نگه نمی‌دارد.


استقلال پس از آنکه لیگ را بسیار بد آغاز کرد به 6 برد پیاپی دست یافت تا مدعی جدی قهرمانی شود و هفته قبل در اصفهان برابر سپاهان نتیجه مطلوبی کسب کرد. شهرخودرو در سالهای اخیر حریف دردسرسازی برای استقلال بوده و نه تنها در 2 فصل اخیر مقابل این تیم شکستی نداشته بلکه موجبات برکناری دو سرمربی قبلی استقلال را فراهم کرده است.
هم تقابل‌های شهرخودرو با استقلال و هم جدال‌های اخیر گل محمدی با آبی پوشان کم گل بوده است. در 10 مصاف قبلی دو تیم فقط در یک بازی هر دو طرف موفق به گلزنی شدند و در 3 مصاف اخیر استقلال با یحیی تنها یک گل زده شده است ولی فرم این روزهای استقلال نویدبخش یک بازی پرگل است. استقلال تنها تیم این فصل است که بازیهای آن به طور متوسط بیش از 3 گل در هر بازی داشته است. آبی‌پوشان تبدیل به نخستین تیم تاریخ لیگ برتر شدند که در 8 بازی پیاپی بیش از یک گل در هر بازی زدند.
استقلال برای حفظ رکورد خود در این هفته باید از مانع بلندی به نام مهدی رحمتی عبور کند. رکورددار کلین‌شیت در تاریخ لیگ برتر انگیزه‌های زیادی برای جدال با تیم سابق خود دارد.
مطلب مرتبط: هجدهمین رویارویی رحمتی با تیم محبوبش/ آقای کلین‌شیت مقابل گلزن‌ترین استقلال
این مسابقه تنها رحمتی برابر تیم سابق خود قرار نمی‌گیرد و روح الله باقری و فرشاد محمدی‌مهر دیگر بازیکنان فصل گذشته استقلال هستند که در این فصل پیراهن شهرخودرو را برا تن کردند. مسعود ریگی که فصل گذشته در شهرخودرو نقش کلیدی ایفا کرد در این روزها نمایش درخشانی در تیم استراماچونی ارائه می‌کند.
سروش رفیعی هافبک تکنیکی شهرخودرو در این بازی به دلیل محرومیت غایب است و محمد آقاجانپور مصدوم است. شیخ دیاباته مهاجم تنومند استقلال هم به دلیل مصدومیت وضعیت مشخصی ندارد.
نتیجه 5 بازی آخر لیگ:
استقلال: مساوی، برد، برد، برد، برد
شهرخودرو: باخت، برد، برد، مساوی، برد
بازی هفته گذشته:
استقلال: سپاهان 2-2 استقلال
شهرخودرو: شهرخودرو 0-1 صنعت نفت 
بهترین گلزن:
استقلال : مهدی قائدی با 6 گل
شهرخودرو: حسین مهربان و امین قاسمی نژاد 2 گل
60610

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *