پاداش ویژه به پرسپولیس برای برد در دربی


به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ورزش سه رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس پس از پایان بازی در گفتگو با خبرنگاران گفت: این بهترین کادویی بود که می‌شد در این روز خجسته به هواداران داد. من قبل بازی به هواداران گفتم این تیم آماده پیروزی است و دیدید که موقعیتی هم به حریف ندادند. نوش جان هوادارانمان باشد که با همه سعی و تلاش می‌خواستند تیم را تشویق کنند. انشالله مبارکشان باشد.

درویش با اشاره به پاداش دربی توضیح داد: بازیکنان ما خوشبختانه دنبال پاداش نیستند. وظیفه ماست که پاداش بدهیم. چند بازی اخیر را هم بردند اما چون موقعیت تیممان می‌دانستند چجوری است و باید بدهی بدهیم، پاداش را ندادیم. اما یقینا برای این بازی پاداش ویژه گذاشتیم. یک تشکر ویژه از ایرانسل داریم که خیلی کمک ما بود و در حالی که ما هنوز به زمان دریافت قسط نرسیده بودیم، زودتر از موعد مقرر دادند. بازهم پولی پیششان نبود اما مبلغ بیشتری در اختیار ما گذاشتند.

وی افزود: دیدید فضای دور استادیوم باید به جهت تغییر ساعت بازی، باید نوع تبلیغاتش عوض می‌شد چون آفتاب می‌خورد اما اینجا بازهم ایرانسل کمال همکاری را انجام داد و گفت عیبی ندارد و مهم این است تیم تقویت شود.

مدیرعامل پرسپولیس با اشاره به حضور هواداران گفت: ما چند روز گذشته با استانداری و سازمان لیگ صحبت کردیم و شورای تامین با ما همکاری داشت. ما مسئولان آنها را دیدیم که تا آخرین لحظه می‌خواستند سکوها را اضافه کنند.

او در پایان راجع به برگزاری مجمع عنوان کرد: ابقای من دست مجمع است و باید از آنها بپرسید. با ورود بورس همه چیز شفاف شده است.

خرید زعفران

مشاغل قشم

فروشگاه دریل مگنت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *