هفته رکودی بورس تهران +نمودار

[ad_1]

به گزارش اقتصادنیوز ، در روزهای معاملاتی هفته اخیر میانگین ارزش معاملات خرد سهام روند پرنوسانی داشت و میانگین روزانه آن کمتر از هفته پیشین بود.

در اولین روز کاری هفته اخیر ارزش معاملات خرد سهام افت کرد و به رقم 3 هزار و 147 میلیارد تومان بالغ شد. روز یکشنبه 3 هزار  و 298 میلیارد شد و روز دوشنبه به قله 3 هزار و 633 میلیارد تومان رسید. روز سه‌شنبه ارزش معاملات خرد به 3 هزار و 454 میلیارد تومان کاهش یافت. در آخرین روز کاری هفته نیز ارزش معاملات خرد به 2 هزار و 908 میلیارد تومان رسید تا پس از 4 هفته بار دیگر به کانال 2 هزار میلیارد تومانی ریزش کند. 

میانگین ارزش معاملات خرد بورس در هفته اخیر 3 هزار و 287 میلیارد تومان بود که نسبت به رقم 3 هزار و 436 میلیاردی هفته پیشین، افت 4 درصدی داشته است. بدین ترتیب شاهد رکود نسبی معاملات سهام بودیم. 

روزهای شنبه، یکشنبه و سه‌شنبه خودرو (شرکت ایران خودرو) صدرنشین جدول معاملات بودند و بیشترین ارزش معاملات را داشت و در روزهای دوشنبه و چهارشنبه نمادهای خگستر و وبانک بیشترین ارزش معاملات را داشتند. 

خودرو و خساپا در روزهای شنبه و یکشنبه بیشترین حجم معاملات را داشتند و روز دوشنبه و چهارشنبه شستا بیشترین حجم معاملات را داشت. روز سه‌شنبه نیز نماد کرمان در صدر جدول حجم معاملات بود.

در هفته اخیر، به طور میانگین روزانه ارزش معاملات اوراق درآمد ثابت در بازار سهام 32 هزار و 307 میلیارد تومان بود و به طور میانگین 61 درصد از ارزش معاملات کل بازار سهام به اوراق بدهی اختصاص داشت. 

بورس

[ad_2]

خرید زعفران

نیازمندی های جزیره قشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *