هر دقیقه بازی جونیور در پرسپولیس: 9 میلیون تومان


جونیور براندائو قراردادش را با پرسپولیس فسخ کرد و اولین خروجی تیم کالدرون لقب گرفت.

به گزارش وبسایت نود، براندائو که مدت‌ها مورد بحث منتقدان پرسپولیس بود و حتی کالدرون در نشست خبری از او به عنوان گزینه نهم خودش یاد کرد، بدون زدن گل و پاس گل از پرسپولیس جدا شد.


مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس اعلام کرده براندائو با دریافت 252 هزار دلار قراردادش را فسخ کرده، 100 هزار دلار در ابتدای امضای قرارداد، 50 هزار دلار در پرداختی دوم و 102 هزار دلار هنگام فسخ قرارداد.


جونیور در مجموع 5 بازی در لیگ و یک بازی در جام حذفی برای سرخپوشان به میدان رفت و به عنوان یک مهاجم روی هیچ کدام از گلهای تیم تاثیر نگذاشت.


مهاجم برزیلی که اولین بازی خود را هفته دوم مقابل تراکتور در تاریخ 8 شهریور انجام داد، آخرین بار هفته هفتم در تاریخ 28 مهر مقابل پیکان برای پرسپولیس به میدان رفت و با 51 روز حضور در مسابقات رسمی یکی از کوتاه‌ترین حضورهای بازیکنان در پرسپولیس را هم به ثبت رساند.


مجموع دقایق حضور جونیور در ترکیب پرسپولیس در لیگ 272 دقیقه و لیگ و حذفی با هم 346 دقیقه است و به این ترتیب او به یکی از گران‌ترین خریدهای تاریخ پرسپولیس تبدیل می‌شود.


براندائو برای هر دقیقه بازی در ترکیب پرسپولیس 9 میلیون و 250 هزار تومان، هر ثانیه 155 هزار تومان و هر روز 62 میلیون و 750 هزار تومان گرفته که جمع آن به رقمی در حدود 3 میلیارد و 200 میلیون تومان می‌رسد!


باشگاه پرسپولیس پس از خارج کردن نام براندائو از لیست خود قرار است در نیم فصل یک مهاجم خارجی سرشناس جذب کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *