نوشیدنی آرامش بخش | دمنوش آرامبخش که به کاهش اضطراب و استرس کمک می‌کند

[ad_1]



تاریخ بروزرسانی : 2023-02-01


گردآوری :


اشتراک گذاری :











استرس بخشی از زندگی ما شده است و باعث شده ارامش و اسایش از بین برود . ولی میتوان به جست و جوی راههایی برای کاهش استرس بود.در این مجموعه سعی کرده ایم به معرفی نوشیدنی های جادویی برای آرامش اعصاب بپردازیم.

یکی از علل اصلی اضطراب و استرس بی خوابی و یا کم خوابی ست و اضطراب هم به نوبه خود باعث کاهش خواب می‌شود.سترس معمولا به عنوان تنشی توصیف می‌شود که ذهن یا بدن شما را گرفتار می‌سازد . غذاها و نوشیدنی‌های مفید برای کاهش استرس و اضطراب وجوددارد . برای نوشیدنی آرامش بخش با ما در نیک صالحی همراه باشید .

نوشیدنی آرامش بخش

از فشار کار روزانه و ترافیک خسته شده‌اید و دچار اضطراب و عصبانیت شده‌اید و دوست دارید با خوردن یانوشیدن چیزی آرام شوید؟ در ادامه با ۶ نوشیدنی آرامش بخش آشنا می‌شوید:

چای سبز
این نوشیدنی حاوی ترکیبی آرام بخش به نام theanine است که اضطراب را کاهش می دهد.

سنبل الطیب
این گیاه دارویی که سبب کاهش عصبانیت، اضطراب و بی خوابی می شود را پیش از خواب با چای دم کرده و می نوشند.

نوشیدنی آرامش بخشانواع نوشیدنی

آب آلبالو
نتیجه مطالعه پژوهشگران دانشگاه توکیو نشان داد، نوشیدن روزانه نیم لیتر آب آلبالوکیفیت خواب شبانه را افزایش می دهد و سبب کاهش استرس و فشارهای عصبی می شود.

چای سیاه
نتیجه مطالعه دانشمندان بریتانیایی در سال ۲۰۰۷ میلادی نشان داد، نوشیدن چای سیاه در طول شش هفته سبب کاهش میزان هورمون کورتیزول و استرس در مردان می شود.

 نوشیدنی های طبیعیغذاها و نوشیدنی ها

شیر
شیر حاوی ماده ای به نام سروتونین است که سبب بهبود خلق و خو و آرامش می شود.علاوه بر این، کلسیم و منیزیم موجود در این نوشیدنی به کاهش فشار خون کمک می کند.نوشیدن شیر گرم آرام بخش است.

آب سبزیجات تازه
نوشیدن روزانه یک فنجان آب سبزیجات- کرفس، کلم پیچ و اسفناج – که حاوی کلسیم، منیزیم و ویتامین ث است، علاوه بر کاهش فشار خون،ترشح هورمون استرس را کاهش داده و به آرام شدن بدن کمک می کند.

آفتاب



[ad_2]
طراحی و برنامه نویسی اپلیکیشن موبایل (اندروید و iOS) … با من تماس بگیرید 09124964046

افزایش لایک و فالور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *