نقش‌آفرینی بازیگران برای فروش پالتو و باقلاقاتق!


روزنامه خراسان – مائده کاشیان: تقریبا همه بازیگران، در تبلیغات برند‌های مختلف حضور داشته‌اند. بعضی از ستاره‌ها به واسطه تیپ و ظاهرشان، فقط در تبلیغات پوشاک حاضر می‌شوند، بعضی از آنان هم آژانس مسافرتی، اپلیکیشن و طلا و جواهر تبلیغ می‌کنند.

این تبلیغات به شکل‌های مختلف در فضای مجازی، در بیلبورد‌های شهری و گاهی هم در آگهی‌های بازرگانی تلویزیون، دیده می‌شود. تبلیغات تلویزیونی به دلیل فراگیری بیشتر، طبیعتاً مهم‌تر است.

سروش جمشیدی و امیرحسین آرمان تازه‌ترین چهره‌هایی هستند که در روز‌های گذشته در تبلیغات تلویزیونی دیده شده‌اند. به بهانه حضور آن‌ها، نگاهی به حضور بازیگران در آگهی‌های تلویزیونی انداخته‌ایم.

امیرحسین آرمان

نقش‌آفرینی برای فروش پالتو و باقلا قاتق!

امیرحسین آرمان به تازگی مدل یک برند پوشاک شده و تیزر تبلیغاتی آن به تلویزیون هم رسیده است. او در صحنه‌های این تیزر، با مدل‌های مختلف کت‌وشلوار و پالتو دیده می‌شود، به مکان‌های مختلفی مانند هتل، کافه و خیابان می‌رود و لباسش توجه و تحسین اطرافیان را جلب می‌کند.

در این تیزر بیشتر از موسیقی استفاده شده و خود امیرحسین آرمان هم جز یک جمله خاص در پایان تبلیغ، دیالوگی نمی‌گوید. تصاویر و لوکیشن‌هایی که در این تیزر کوتاه می‌بینیم جذاب و متفاوت است. البته امیرحسین آرمان از لحاظ ظاهری تفاوت زیادی با کاراکتر‌هایی مانند «باربد» در سریال «ممنوعه» یا «کاوه» در «مانکن» ندارد.


سروش جمشیدی

نقش‌آفرینی برای فروش پالتو و باقلا قاتق!

سروش جمشیدی در روز‌های گذشته با تبلیغ محصولات یکی از برند‌های مواد غذایی در تلویزیون دیده شده است. او به عنوان یک کمدین روبه‌روی تماشاگران، پشت میزی می‌ایستد و با تعریف کردن خاطره و لطیفه، شروع به تبلیغ کنسرو باقلا قاتق یک نشان تجاری می‌کند.

این که جمشیدی به طور مستقیم درباره محصول صحبت نمی‌کند و نام آن نشان تجاری به تناسب شوخی‌هایش مطرح می‌شود جالب است، اما شوخی‌ها چندان بامزه نیستند و مشخص است که صدای خنده‌های تماشاگران هم کاملا نمایشی است.


پژمان جمشیدی

نقش‌آفرینی برای فروش پالتو و باقلا قاتق!

پژمان جمشیدی از چهره‌هایی است که حضور پررنگی در تبلیغات دارد و تا به حال او را در تبلیغ تلویزیونی فرش و یک نرم‌افزار تلفن همراه دیده‌ایم. حضور او در تبلیغ فرش بسیار متفاوت و بامزه است.

جمشیدی در این تبلیغ روی صندلی رو به دوربین نشسته و دیالوگ‌هایی را که برای تبلیغ به او دیکته شده، کاملا تصنعی به زبان می‌آورد، اما وقتی با اعتراض کارگردان مواجه می‌شود، تصمیم می‌گیرد خودش باشد و بدون این که آن جملات را بگوید، نظر خودش را درباره فرش می‌گوید و این یکی کاملا باورپذیر و واقعی به نظر می‌رسد.

در واقع او در این تبلیغ نقش فردی را که از عهده یک تبلیغ ساده برنمی‌آید، بازی و از توانایی‌اش در بازیگری استفاده می‌کند.


محمدرضا گلزار

نقش‌آفرینی برای فروش پالتو و باقلا قاتق!

شاید از بازیگری مانند محمدرضا گلزار انتظار برود که فقط پوشاک تبلیغ کند و مدل باشد، اما او با تبلیغ نشان تجاری یک آب‌میوه، در تلویزیون، روی اتوبوس و بیلبورد‌های شهر دیده شد. در تیزر این آب‌میوه که از تلویزیون پخش شد، او در نقش خودش یعنی به عنوان یک بازیگر چهره معروف ظاهر شده است.

لنز دوربین‌ها روی او زوم شده، مردم او را می‌شناسند و با آن‌ها عکس می‌گیرد. سناریوی این تبلیغ یعنی این که گلزار آب‌میوه بخورد و قدرت خاصی در پرتاب توپ بسکتبال بگیرد و در رقابت با یک بسکتبالیست پیروز شود، چیز جدیدی نیست. بازی او در این تیزر هم شبیه همان محمدرضا گلزار است که در سینما دیده‌ایم.


پژمان بازغی

نقش‌آفرینی برای فروش پالتو و باقلا قاتق!

حضور پژمان بازغی در تیزر تلویزیونی یک آژانس مسافربری، تقریبا به دو سال پیش برمی‌گردد. او در این تبلیغ مانند افرادی که چهره نیستند و فقط در آگهی‌های بازرگانی بازی می‌کنند، درباره خدمات این آژانس توضیح می‌دهد.

در تبلیغ هم برای معرفی این آژانس از روش خاص یا خلاقانه‌ای استفاده نشده است. درباره این آگهی و حضور او باید گفت، یک پژمان بازغی معمولی در یک تیزر تبلیغاتی معمولی. این بازیگر در تبلیغ پوشاک و چرم هم سابقه دارد.


نیما فلاح و سحرولدبیگی

نقش‌آفرینی برای فروش پالتو و باقلا قاتق!

احتمالا تیزر تبلیغاتی روغن سرخ‌کردنی با حضور زوج نیما فلاح و سحر ولدبیگی را به خاطر داشته باشید. در این تبلیغ که فضای خانوادگی و شادی داشت از این دو هنرمند که می‌دانیم در حقیقت زن و شوهر هستند، استفاده شده بود و این انتخاب، چالش‌های آن دو بر سر خرید روغن و روابط‌شان را باورپذیر جلوه می‌داد.

نیما فلاح و سحر ولدبیگی در این تبلیغ با همان روحیه شاد و با همان روابط صمیمانه‌ای که از آن‌ها سراغ داریم ظاهر شده بودند. این تیزر که بار‌ها از تلویزیون پخش شد تجربه موفقی را در تبلیغات برای آنان رقم زد.


بهنوش بختیاری

نقش‌آفرینی برای فروش پالتو و باقلا قاتق!

بهنوش بختیاری در زمینه تبلیغات عملکرد موفقی نداشته است. او در فضای مجازی بار‌ها و بار‌ها تبلیغات کرده، اما تنها یک تجربه در زمینه حضور در آگهی تلویزیونی داشته.

او در این تیزر، به همراه تعدادی کودک، شعر می‌خواند و یک کفش بچگانه را تبلیغ می‌کرد. این تبلیغ نه ساختار متفاوت و جدیدی داشت، نه حضور بهنوش بختیاری آن را جذاب کرده بود. تبلیغ این کفش فقط در شبکه پویا پخش شد و چندان دیده نشد.


بیژن بنفشه‌خواه

نقش‌آفرینی برای فروش پالتو و باقلا قاتق!

بیژن بنفشه‌خواه از چهره‌هایی است که تجربه بازی در تیزر تبلیغاتی یک سایت و اپلیکیشن خرید بلیت هواپیما و قطار را داشته است. او در این تبلیغ با ورود به این سایت در خیال خود بلیت می‌خرد، هتل رزرو می‌کند و به سفر می‌رود.

استفاده از این بازیگر، جذابیت ویژه‌ای در تبلیغ ایجاد نکرده است و آن شعار آخر که از زبان او شنیده می‌شود، کاملا تبلیغاتی و بدون خلاقیت است. این تیزر تقریبا دو سال پیش در تلویزیون پخش شد و زیاد تکرار نشد.



Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *