نامزدهای بهترین مربی ماه لیگ برتر انگلیس؛ و باز هم کلوپ!

[ad_1]

4 مربی برای کسب عنوان برترین مربی ماه لیگ برتر رقابت خواهند کرد.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از سایت رسمی لیگ برتر انگلیس، نامزدهای برترین مربی ماه نوامبر لیگ برتر انگلیس مشخص شدند و بر این اساس نونو اسپیریتو سانتو (وولورهمپتون)، یورگن کلوپ (لیورپول)، برندان راجرز (لسترسیتی) و کریس وایلدر (شفیلدیونایتد) 4 فردی هستند که برای کسب این عنوان رقابت خواهند کرد. 

نونو اسپیریتو سانتو در این ماه وولوز را به 2 پیروزی و یک تساوی در 3 مسابقه رساند تا روند بدون شکست گرگ ها به 10 مسابقه برسد. تیم مرد پرتغالی در این ماه آرسنال را متوقف کرد و مقابل آستون ویلا و بورنموث به پیروزی های مشابه 2-1 رسید. 

یورگن کلوپ که پیش از این در ماه های آگوست و سپتامبر هم این جایزه را کسب کرده در این ماه هر 4 دیدار خود به همراه لیورپول را با پیروزی پشت سر گذاشت که از آن جمله می‌توان به برتری 3-1 برابر منچسترسیتی، مدافع عنوان قهرمانی اشاره کرد. لیورپول اکنون فاصله ای 8 امتیازی با نزدیک ترین تعقیب کننده اش دارد. 

سه پیروزی 2-0 برابر کریستال پالاس، آرسنال و برایتون منجر به صعود لسترسیتی تحت رهبری برندان راجرز به رتبه دوم جدول شد. لستر راجرز در این ماه هیچ گلی دریافت نکرد و 2 بازیکن خود را هم نامزد عنوان برترین بازیکن ماه می‌بیند.

کریس وایلدر نیز شفیلد یونایتد را به برتری 3-0 برابر برنلی رساند و در ادامه تاتنهام را در ورزشگاه اختصاصی اش با تساوی 1-1 متوقف کرد و سپس در دیداری هیجان انگیز، برابر منچستریونایتد به تساوی 3-3 رسید. شفیلد همچنان در بازی های خارج از خانه این فصل بدون شکست مانده است.

طرفداران تا روز دوشنبه فرصت دارند با مراجعه به وبسایت رسمی لیگ برتر گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنند. برنده نهایی جایزه روز جمعه آینده با تلفیق آرای طرفداران و کارشناسان معرفی خواهد شد. 

7712

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *