نامزدهای بهترین بازیکن ماه لیگ برتر انگلیس؛ رقابت عجیب تاتنهام و لستر


7 بازیکن برای کسب عنوان برترین بازیکن ماه لیگ برتر رقابت خواهند کرد.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از سایت رسمی لیگ برتر انگلیس، 7 بازیکن برای کسب عنوان برترین بازیکن ماه نوامبر لیگ برتر انگلیس رقابت خواهند کرد و 4 بازیکن از این جمع، بازیکنان دو باشگاه لسترسیتی و تاتنهام هستند.

سون هیونگ مین و دله علی (تاتنهام)، جیمی واردی و جاغلار سویونچو (لسترسیتی)، سادیو مانه (لیورپول)، رائول خیمنز (وولورهمپتون) و لیز موسه (شفیلدیونایتد) 7 بازیکنی هستند که برای کسب این جایزه رقابت خواهند کرد. 

علی ماه را با گلزنی برابر اورتون آغاز کرد و در ادامه، در دو مسابقه نخست مورینیو روی نیمکت تاتنهام برابر وستهم یونایتد پاس گل داد و برابر بورنموث دبل کرد. سون هیونگ مین نیز سازنده گل علی در برابر اورتون بود، تک گل تاتنهام در برابر شفیلد (آخرین حضور پوچتینو) را به ثمر رساند، برابر وستهم یک گل و یک پاس گل در کارنامه خود ثبت کرد و دو پاس گل دیگر نیز در دیدار برابر بورنموث برای هم تیمی هایش مهیا کرد. 

جیمی واردی که برنده ماه اکتبر این جایزه و آقای گل کنونی لیگ برتر است، در هر دو پیروزی 2-0 لستر در نوامبر گلزنی کرد (مجموعا 3 گل) و سازنده دو گل دیگر برابر آرسنال و برایتون بود. سویونچو نیز قلب تپنده دفاع تیمی بود که در 3 دیدار خود در ماه نوامبر هیچ گلی دریافت نکرد و در جریان پیروزی 2-0 لستر برابر کریستال پالاس، زننده گل نخست تیمش بود. 

لیز موسه سازنده هر 3 گل شفیلدیونایتد در برتری 3-0 این تیم برابر برنلی بود و در تساوی 3-3 برابر منچستریونایتد، یکی از گل های “تیغه ها” را به ثمر رساند.

سادیو مانه در هر 4 دیدار لیورپول در این ماه (کسب هر 12 امتیاز ممکن) به میدان رفت، برابر منچسترسیتی و کریستال پالاس گلزنی کرد و در جریان کامبک استثنایی لیورپول برابر آستون ویلا، یک گل و یک پاس گل ثبت کرد. 

در نهایت خیمنز نیز در هر 3 دیدار بدون شکست وولوز در ماه نوامبر حضور داشت تا روند بدون شکست گرگ ها به عدد 10 برسد. خیمنز گل تساوی وولورهمپتون برابر آرسنال را به ثمر رساند و در ادامه گل های پیروزی بخش شاگردان سانتو برابر آستون ویلا و بورنموث را وارد دروازه رقبا کرد. 

هواداران فرصت دارند تا روز دوشنبه با مراجعه به سایت رسمی لیگ برتر به گزینه مدنظر خود رای دهند. برنده این جایزه روز جمعه آینده با تلفیق آرای هواداران و کارشناسان معرفی خواهد شد.

7712

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *