منچسترسیتی 1-2 منچستریونایتد؛ شکست در دربی و پایان رؤیای قهرمانی؟


منچستریونایتد در دربی منچستر به پیروزی 2-1 رسید و به رتبه پنجم رفت.

به گزارش وبسایت نود، منچستریونایتد با گل های رشفورد و مارسیال توانست در دربی منچستر به برتری 2-1 برسد تا اختلاف سیتی با صدر جدول به 14 امتیاز برسد!

شنبه شب در آخرین مسابقه این شب از هفته شانزدهم لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی در اتحاد با قضاوت آنتونی تیلور به مصاف منچستریونایتد رفت. یونایتد به لطف برد خانگی مقابل تاتنهام با روحیه ای خوب پای به این دیدار گذاشته بود و از آن طرف، سیتی با توجه به برد لیورپول، تنها به پیروزی می اندیشید.

از همان ابتدای مسابقه مشخص شد که یونایتد روی سرعت رشفورد، جیمز و مارسیال در بخش هجومی و ضدحملات حساب ویژه ای باز کرده است. بعد از سه واکنش خوب از سوی ادرسون که دروازۀ سیتی را نجات داد. رشفورد یک پنالتی برای یونایتد گرفت. این پنالتی به کمک VAR و روی خطای سیلوا رقم خورد. رشفورد پشت ضربه پنالتی ایستاد و در دقیقه 23 توانست گلزنی کند تا به روند گل های خود در هفته‌های اخیر ادامه دهد.

حملات رعدآسای یونایتد بعد از این گل ادامه داشت. چند دقیقه بعد رشفورد با یک ضربه دیدنی تیرک دروازه حریف را به لرزه درآورد. تا اینکه مارسیال با یک ضربه تمام کننده توانست دروازۀ سیتی را برای بار دوم باز کند و بازی 2-0 شود. این گل روی ضربه پای چپ مارسیال در دقیقه 29 به ثبت رسید.

در ادامه نیمه نخست، تلاش های سیتی راه به جایی نبرد تا کار برای این تیم گره بخورد. منچستریونایتد 15 دقیقه کلیدی ابتدایی نیمه دوم را هم خوب شروع کرد و نگذاشت سیتی برتری خود را دیکته کند. رفته رفته با تعویض هایی که دو مربی صورت دادند، اوضاع کمی تغییر کرد.

در دقایق باقیمانده منچستریونایتد عقب تر کشید و همین فرصت را به سیتی داد تا جلو بکشد و موقعیت خلق کند. یکی از بهترین فرصت‌ها نصیب رودری شد که ضربۀ سرکش او از بالای دروازه به بیرون رفت. دقیقه 85 بالاخره قفل دروازه یونایتد باز شد. کرنر از جناح راست با ضربه سر اتامندی تعویضی به گل بدل شد.

فقط چند دقیقه بعد سیتی تا آستانه رسیدن به گل دیگر هم پیش رفت که این بار دخیا روی ضربه محرز واکنش خوبی نشان داد. در نهایت مقاومت یونایتد به ثمر نشست و این تیم به برتری شیرینی در اتحاد رسید. به این ترتیب یونایتد با 24 امتیاز در رده پنجم ایستاده است.

سیتی هم با تحمل چهارمین باخت فصل، 32 امتیاز دارد و در جایگاه سوم ایستاده و 14 امتیاز با لیورپول صدرنشین فاصله دارد تا رؤیاهای سومین قهرمانی کمرنگ تر از قبل شود.

1878

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *