مقایسه عملکرد سرمربیان تراکتور در دوره زنوزی؛ بی‌اعتمادی به بهترین!

[ad_1]

زنوزی به هیچ سرمربی بیش از یک نیم‌فصل فرصت نمی‌دهد.

به گزارش وبسایت نود، صبوری پایین مالک تراکتور، کوتاه‌ترین دوران مصطفی دنیزلی در فوتبال ایران را رقم زده است. زنوزی به دنیزلی هم بیشتر از 11 هفته زمان نداده تا چهارمین سرمربی هم در دوران او از تراکتور جدا شود. این در حالی است که زنوزی از ابتدای فصل قبل مالکیت تراکتور را به عهده گرفته و تیم او در لیگ فقط 41 مسابقه برگزار کرده است. 

مقایسه عملکرد سرمربیان تراکتور در دوره زنوزی

تراکتور فصل قبل را با جان توشاکِ نامی استارت زده بود. توشاک در شش هفته ابتدایی فقط 2 برد داشت. توشاک با تفاضل گل منفی یک، تراکتور را ترک کرد و رفت. سپس هدایت این تیم به محمد تقوی رسید. تقوی بیش از نیمی از مسابقاتش را برنده شد، تیمش 17 گل زد و میانگین گل خورده‌اش به یک هم نرسید. آماری که بهترین عملکرد یک مربی در دوران تراکتورِ زنوزی است؛ اما این عملکرد هم باعث نشد که زنوزی در نیم‌فصل در تراکتور دست به تغییر نزند. 

تقوی با میانگین 1.8 امتیاز تراکتور را ترک کرد و نیمکت این تیم به یک خارجی معروف دیگر رسید. این بار ژرژ لیکنز با استقبال هواداران تبریزی وارد باشگاه تراکتور شد. لیکنز با کسب 26 امتیاز از 15 مسابقه توانست تا پایان فصل در این تیم بماند. تیم لیکنز در بیش از نیمی از مسابقاتش کلین‌شیت کرده بود، 7 بازی را برد، 19 گل زد و 11 گل خورد. عملکردی که باز هم مالک این باشگاه را راضی نکرد و برای فصل جدید سراغ مصطفی پاشا رفتند.

مصطفی دنیزلی ضعیف‌ترین عملکرد را در بین مربیان دوره زنوزی رقم زده است. تراکتورِ دنیزلی تا پایان هفته یازدهم موفق شد 5 برد، 8 کلین‌شیت، 11 گل زده، 8 گل خورده و 18 امتیاز داشته باشد و از تراکتور برود. سرنوشتی که پیش از او سر راه سه سرمربی دیگر هم قرار گرفته بود و مشخص بود که مالک این باشگاه به هیچ مربی فرصت زیادی نخواهد داد.

14001

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *