مذاکره میلان با سرمربی پرتغالی؛ سومین سرمربی فصل در راه است؟


پائولو سوسا می‌تواند به سومین سرمربی فصل میلان تبدیل شود.

به گزارش وبسایت نود، نشریه اکیپ در گزارش شوکه کننده ای عنوان کرده باشگاه میلان مذاکرات اولیه خود را با پائولو سوسا سرمربی 49 ساله و پرتغالی کنونی بوردوی فرانسه آغاز کرده تا احتمال حضور او در سن‌سیرو افزایش یابد. 

میلان که فصل را با مارکو جامپائولو آغاز کرده بود، در 7 هفته ابتدایی به 3 برد و 4 باخت رسید تا همکاری میلان با جامپائولو بعد از تنها 111 روز خاتمه یابد. گزینه میلان برای جانشینی هرچند موقت جامپائولو استفانو پیولی بود که از همان ابتدا به دلیل سابقه حضور در اینتر (و البته بازی برای یوونتوس) مورد انتقاد هواداران روسونری قرار گرفت. 

نتایج میلان با پیولی حتی از دوران جامپائولو هم ضعیف تر بود؛ در شرایطی که میلان با جامپائولو در 7 بازی ابتدایی 9 امتیاز اندوخته بود، این تیم با پیولی در همین تعداد بازی تنها 8 امتیاز اندوخته تا اکنون با 17 امتیاز و حضور در رده یازدهم جدول، فاصله ای 8 امتیازی با رده ششم و آخرین سهمیه اروپا داشته باشد. البته باید این را هم در نظر گرفت که میلان در دوران پیولی بازی های سخت تری (رم، لاتزیو و یوونتوس) تجربه کرده است.

میلان در 3 مسابقه ای که تا کریسمس در پیش دارد، به مصاف بولونیا، ساسولو و آتالانتا خواهد رفت و کسب دو پیروزی برای حفظ امیدها برای کسب سهمیه الزامی خواهد بود. اکنون کالچو مرکاتو به نقل از اکیپ مدعی شده که اگر نتایج مورد نظر کسب نشود، احتمال حضور سومین سرمربی فصل در آغاز سال 2020 میلادی روی نیمکت میلان بسیار زیاد خواهد بود. 

گزینه ای که اکیپ از او یاد کرده، پائولو سوسا است. سوسا در دوران بازی برای یوونتوس، اینترمیلان و پارما به میدان رفته و در دوران مربیگری، سابقه هدایت فیورنتینا در سال های 2015 تا 2017 را دارد. سوسا که مدتی هدایت تیانجین کوانجیان را به عهده داشت، از مارچ 2019 هدایت بوردو را به دست گرفته و تیمش هم اکنون با 26 امتیاز از 16 بازی، بعد از پاریسن‌ژرمن و مارسی در رده سوم لیگ یک فرانسه حضور دارد. 

7712

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *