لاتزیو 3-1 یوونتوس؛ نخستین شکست فصل به قیمت از دست رفتن صدرنشینی

[ad_1]

لاتزیو با برد مقابل یوونتوس به سه امتیازی این تیم رسید.

به گزارش وبسایت نود، یوونتوس ده نفره طعم تلخ شکست را در پایتخت فوتبال ایتالیا چشید.

بعد از توقف اینتر صدرنشین مقابل رم، یوونتوس هم با شکست مقابل دیگر تیم شهر رم، نه تنها اولین باخت فصل را چشید که فرصت صدرنشینی را هم از دست داد.

در بازی حساس هفته پانزدهم سری آ، یوونتوس در المپیکو رم میهمان لاتزیو بود. نیمه نخست یوونتوس شروع بهتری داشت و با شایستگی در دقیقه 25 به گل نخست بازی رسید. یک حمله سریع از جناح راست با پاس عالی بنتانکور به دهانه دروازه همراه شد و رونالدو کار راحتی برای باز کردن دروازۀ حریف داشت. بعد از این گل و پیش از پایان نیمه نخست، یوونتوس فرصت این را داشت تا به گل دوم هم برسد که دروازه بان حریف مانع از گلزنی دوباره میهمان شد.

در آن سمت و لحظاتی قبل از پایان نیمه نخست، لاتزیو به گلی روحیه بخش رسید. یک سانتر از جناح چپ روی یک ضربه کاشته با ضربه سر لوئیز فیلیپه بدل به گل نخست لاتزیو شد تا بازی در نیمه اول 1-1 تمام شود.

دقیقه 68 بازی اتفاقی رقم خورد که نقطه عطف بازی بود. خطای کوادرادو روی بازیکن حریف ابتدا کارت زرد برای این بازیکن به همراه داشت و سپس با بازبینی از طریق var به کارت قرمز تغییر یافت. بعد از این اخراج، لاتزیو جان گرفت و دقیقه 74 به گل دوم رسید.

یک پاس بلند در عمق دفاع حریف با ضربه تمام کننده میلینکوویچ همراه شد و بازی 2-1 به نفع میزبان شد. پنج دقیقه بعد ایموبیله میتوانست بازی را 3-1 کند که شزنی مانع شد. او ابتدا پنالتی مهاجم لاتزیو را گرفت و سپس در برگشت نیز مانع از گلزنی وی روی ریباند شد. اما لاتزیو در دقیقه 95 روی یک ضدحمله نهایت استفاده را برد و کاسیدو کار را تمام کرد.

به این ترتیب یوونتوس طعم تلخ نخستین شکست فصل را چشید و حالا علاوه بر از دست دادن فرصت صدرنشینی، سایه سنگین لاتزیو را با اختلاف 3 امتیاز پشت سر خود می بیند.

1878

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *