قلعه نویی: برای استقلال عالم و آدم جو را بهم ریختند/ گلی که خوردیم خیلی خنده دار و آفساید بود


سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: گلی که امروز خوردیم اشتباه بود و گل دوم هم ممکن است آفساید باشد.

به گزارش وب‌سایت نود، امیر قلعه نویی پس از تساوی 2 بر 2 سپاهان مقابل نساجی اظهار داشت: باید یک تبریک به فوتبال ایران بگویم چون هر بازی که سپاهان می‌کند یکی از بازی های خوب لیگ است. متاسفانه بعد از بازی با استقلال تیم ما را خیلی تحت فشار قرار دادند. یک سوال باید از ممبینی بپرسم.

وی افزود: ما که شهرستانی هستیم  مگر نباید عدالت در مقابلمان اجرا شود؟ مقابل سایپا برای ما نگرفتند اما در مورد استقلال عالم و آدم جو مملکت را به هم ریختند.  آقای ممبینی داور اشتباه می‌کند، سید علی هم اشتباه کرد. گل امروزی هم که ما خوردیم اشتباه بود. گل دوم ما هم ممکن آفساید باشد، اینطور نباید به داوران فشار بیاورید. بیشترین ضرر را از داوری قبل از دیدار با استقلال خوردیم.

قلعه‌نویی ادامه داد: نساجی دو توپ آورد و دو گل زد. من به مهاجری تبریک می‌گویم. فکر نمی‌کنم تا الان تیمی به قائمشهر بیاید و این همه موقعیت ایجاد کند. ما گلی که خوردیم خیلی خنده دار و آفساید بود. چندین موقعیت را بازیکنان ما از جمله علی قربانی از دست دادند. نساجی فشاری روی دروازه ما نداشت. 

وی در مورد اینکه شما در مورد داوری صحبت کردید و آیا فکر نمی‌کنید گل دوم خودتان امروز آفساید بود، خاطر نشان کرد :‌من کجا از داوری گلایه کردم؟ اگر مقابل من گارد دارید که بحث دیگری است اما مشخص است که به صحبت‌های من گوش نکردید. صحبتم این بود که وقتی داوری اشتباه می‌کند اینقدر روی داوری فشار نیاورید. فقط در مورد حق و حقوق تیم‌های شهرستانی صحبت کردم.

قلعه‌نویی در مورد دلخوری از هواداران نساجی، اضافه کرد: دلخوری نبود اما شاید کاری که من کردم کسی در تاریخ قائمشهر نکرد. بعد از 24 سال گروهی را جمع کردیم که تیم را بالا بیاورند. به قول نلسون ماندلا شاید گذشت کنم اما فراموش نمی‌کنم. واقعا از جیب خودم و رفقایم برای این تیم هزینه کردم دوستانم را آوردم که تیم را حمایت کنند و به لیگ برتر بیاید. من فیلم بازی نساجی مقابل ملوان را برای پرهام فرستادم و او گفت بیا از نو شروع کنیم. صنیعی فر که در انگلیس بود به او پیام دادم. یک زمانی نساجی در هتل گیر کرده بود و من به پرهام گفتم 30 میلیون تومان به هتل بفرست تا کارت بازیکنان را بدهند. مگر این کارها به من ارتباطی داشت؟

وی گفت:‌ کمترین نقش را در این صعود داشتم. افرادی مثل نکونام، صنیعی‌فر و پرهام همه نقش داشتند. نه تنها نساجی بلکه ملوان را هم دوست دارم. آن زمان به این تیم 30 میلیون از جیبم دادم چون پزشکان کانکس نداشتند و گفتم کانکس بخرید. اگر پدر شما یک عمر به شما خدمت کند انتظار دارد که پاسخ محبت‌های او را بدهید. 

سرمربی سپاهان تاکید کرد: امروز هم بازی خوبی را دیدیم که 4 گل داشت. فوتبال همین است.  البته آن شعارهایی که داده شد از جای دیگر برنامه‌ریزی شده بود ولی این آقایان هم نباید این کارها را می‌کردند. 

قلعه‌نویی در پاسخ به سؤال خبرنگاری که پرسیده بود شما قبلا علیه قائمشهر صحبت کرده بودید، گفت: اصلا راجع به قائمشهر صحبتی نکردم. 

وی در مورد اینکه پیش‌بینی می‌کردید نساجی اینقدر خوب باشد، تاکید کرد:نساجی تیم خیلی خوبی است و در برخی مسابقات هم باخت حقش نبود. امروز یک موقعیت داشت و دو گل زد و باید بگویم ما را تحت فشار قرار ندادند. ما اگر بعد از گل اول گل دوم را هم می‌زدیم کار تمام می‌شد.در مجموع مهاجری یکی از مربیان خوب لیگ است. خود من سه بازیکن به آنها دادم. رضا دهقان بازیکن ما بود اما چند تیم دیگر هم می‌خواستند. گفتم این بازیکن را باید به نساجی بدهند. 

4416

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *