فال روزانه ۲۳/ ۰۸/ ۱۳۹۸


فال روزانه پنج شنبه 23 آبان 1398

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

تولدتان را تبریک می‌گوییم، سال سختی را پشت‌‌سر گذاشته‌اید و انصافاً به شما حق می‌دهیم اگر بخواهید در سال جدیدِ تولدتان استراحت کنید و خوش بگذرانید. اما بد نیست بدانید سالی که پیش‌روی شما است سالی پر از فراز و نشیب است و در ماه بهمن فرصتی برای استراحت و رفع خستگی پیدا می‌کنید، اما اسفند ماهی که در پیش‌رو است ورق بر می‌گردد و باید بیش‌تر از گذشته دنبال کار و تلاش را بگیرید. در اسفند ماه یکی از رفقای شما از در نارفیقی با شما رفتار خواهد کرد و کارهایی می‌کند که اصلاً انتظارش را ندارید. جوانب احتیاط را در فروردین‌ ماهی که پیش‌روی شما است نگه دارید و دست به خطرپذیری‌های غیرمنطقی نزنید. بخت و اقبال در ماه مرداد درِ خانه شما را می‌زند و در این ماه چشم‌انتظار فرصت‌ها باشید. باید قدر نعمت‌هایی که در این سال برای شما فراهم می‌شود را بدانید و این نعمت‌ها را برای خودتان نگه ندارید و دیگران را در آنها سهیم کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز حادثه‌ای انتظار شما را می‌کشد، خودتان را آماده این حادثه کنید و صبر و تحمل‌تان را از دست ندهید. قصد معامله‌ ملک یا زمینی دارید، این معامله به همین راحتی جوش نمی‌خورد و تا می‌توانید تمرکز کنید تا چیزی از قلم نیافتد و ضرری متحمل نشوید. جویای عشق و محبت در کانون خانواده باشید و اگر فرصت دست‌ داد، به‌ همراه اعضای خانواده برای گشت‌و‌گذار بیرون بروید. مدتی است که مشغول فراگرفتن هنر یا تخصصی هستید، امروز زمان خوبی است که نشان دهید وقت خود را تلف نکرده‌اید و مهارت‌های سودمندی به دست آورده‌اید. شریک زندگی شما یا یکی از اعضای خانواده اشتباهی محرز انجام می‌دهد، بزرگواری خود را با چشم‌پوشی از این اشتباه ثابت کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

مدتی است از سلامت خود غافل شده‌اید، فراموش نکنید که سلامتی سلطنت ناپیدا است و هوای جسم و جان خود را بیشتر داشته باشید. بعد از ظهر امروز پولی به دست شما می‌رسد و از آنجایی که فرد جذاب‌ و مردم‌داری هستید، دوستان جدیدی پیدا خواهید کرد. میان شما و یکی از همکاران یا اعضای خانواده جروبحثی در می‌گیرد، فراموش نکنید که سلیقه‌ها متفاوت است و باید به نظر بقیه احترام گذاشت.

فـال روزانـه - Daily Omen

فراموش نکنید که ترس مادر تمام شکست‌ها است و امروز بهترین زمان برای این است که ترس‌ها را کنار بگذارید و با واقعیت زندگی روبرو شوید. مهمانی یا جلسه‌کاری را در پیش دارید، از این مراسم برای پیدا کردن دوست‌ها و ارتباط‌های جدید کمک بگیرید. مدتی است که به بزرگ‌ترهای فامیل سر نزده‌اید و امروز بهترین زمان برای جبران مافات است. کمک‌کردن به دیگران را فراموش نکنید، روزی فرا می‌رسد که شما هم نیازمند کمک دیگران باشید. ستاره مهرومحبت در زندگی شما می‌درخشد و امروز عشق واقعی را تجربه خواهید کرد.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز احساس ضعف و بی‌حوصلگی می‌کنید و برای غلبه‌ پیدا کردن بر این حالت از همسر یا عشق‌ زندگی‌تان کمک بگیرید. به لحاظ مالی در مضیقه هستید و طلب‌هایی که از مردم داشته‌اید وصول نشده‌اند. بد به دل خود راه ندهید چرا که امروز قسمتی از این طلب‌ها وصول می‌شود و مشکلی از این بابت نخواهید داشت. عشقی بی‌مقدمه و سوزان به سراغ شما می‌آید، اجازه ندهید این عشق شما را سردرگم کند و با عقل و درایت شرایط را تحت کنترل بگیرید. رقابت سنگینی در محل کار یا خانواده میان شما و همکاران یا اعضای فامیل درگرفته است. فراموش نکنید تنها راه‌برنده شدن شما در این رقابت استفاده از ایده‌های جدید و خلاقانه است.

فـال روزانـه - Daily Omen

مشکلی در منزل شما را حسابی دلخور کرده است اما امروز وقت خوبی برای حل این مشکل نیست و بهتر است چند روز آینده را برای حل مشکلات خانوادگی انتخاب کنید. نگرانی‌ها دست از سر شما بر نمی‌دارند و برای خلاصی از اضطراب سری به پارک بزنید یا سرتان را به انجام کارهای فیزیکی بند کنید. اگر قصد خرید دارید، امروز حتماً این خرید را انجام دهید، در غیر این‌صورت احتمال افزایش قیمت کالای مورد نظر شما وجود دارد. حواستان به رفتار همسر یا شریک‌زندگی‌تان باشد چرا که واقعیت را طور دیگری نشان می‌دهد. انسان امانت‌دار و وفاداری هستید و همین صفت‌ها زمینه‌ساز موفقیت شما می‌شود.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز قصد معامله یا خریدی دارید اما این معامله به جز ضرر برای شما چیزی به دنبال ندارد و مواظب باشید سرتان کلاه نرود. احتمال دارد جرقه عشقی سوزان در دل شما زده شود، اما آتش این عشق زودتر از چیزی که فکرش را بکنید خاموش می‌شود. با فرد مهمی قرار ملاقات دارید، در این جلسه چشم‌ها و گوش‌هایتان را کاملاً باز کنید چرا که این فرد مهم نکته‌های باارزشی را با شما در میان خواهد گذاشت. مدتی است که نسبت به شریک‌زندگی یا همسرتان مشکوک‌شده‌اید و احساس می‌کنید که پای خیانت در کار است، این رویکرد را اگر کنار نگذارید در چند روز آینده ازدواج یا رابطه شما با تهدید جدی مواجه خواهد شد.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز از آن روزها است که باید خودتان را تحویل بگیرید و برای تفریح و سرگرمی که به آن علاقه دارید حسابی هزینه کنید. علاقه به درس‌و‌مشق در یکی از اعضای فامیل کم‌شده و توجه ویژه‌ای به انجام تکالیف مدرسه ندارد، با او صحبت کنید و متقاعدش نمایید که راه موفقیت از درس و کتاب می‌گذرد. امروز ایده جالب و پول‌سازی به ذهن شما می‌رسد، این ایده را جدی بگیرید و درهای ثروت و دارایی را باز کنید. ماموریت یا سفر کاری را در پیش‌رو دارید، این ماموریت ممکن است در نگاه اول خوشایند به‌ نظر نرسد، اما در درازمدت موفقیت شما را به دنبال خواهد داشت.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز از خواب که بلند شده‌اید حسابی سر کیف و بانشاط هستید و اعتماد‌به‌نفس زیادی دارید، این احساس را به فال نیک بگیرید و اجازه ندهید مشکلات حال شما را خراب کند. مسافرت کاری یا خانوادگی را در پیش‌دارید، این مسافرت شلوغ و پرمشلغه به نظر می‌رسد اما به هر قیمتی که شده مسافرت را از دست ندهید چرا که از این مسافرت دست‌خالی بیرون نخواهید آمد و پول خوبی انتظار شما را می‌کشد. فرد سومی میان شما و شریک‌زندگی‌تان را حسابی به هم زده است، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که عشق شما ریشه‌ در دل‌های‌تان دارد و این فرد سوم پس از مدتی پایش را از زندگی شما بیرون خواهد کشید.

فـال روزانـه - Daily Omen

مدت‌ها است که در کاری سرمایه‌گذاری کرده‌اید، جایی برای نگرانی نداشته باشید چرا که به همین زودی سرمایه‌گذاری شما به بار خواهد نشست و روی ثروت را خواهید دید. امروز زمان خوبی است که وقتی را برای رسیدگی به اطرافیان اختصاص دهید. امروز خبر خوشی به دست شما می‌رسد. قصد شرکت در یک جلسه کاری یا مذهبی را دارید، حتماً در این مراسم شرکت کنید و مطمئن باشید اوقات خوبی در پیش‌روی شما است.

فـال روزانـه - Daily Omen

مشکلات دست از سر شما بر نمی‌دارند و چاره‌ای برای حل آنها ندارید مگر اینکه از اعضای خانواده کمک بگیرید. مطمئن باشید اعضای خانواده با کمال میل دست شما را در حل مشکلات خواهند گرفت. امروز اگر برای خرید بیرون از منزل رفتید، حواس‌تان باشد ولخرجی نکنید و فقط کالاهایی را بخرید که به آنها واقعاً نیاز دارید. خودتان را برای امروز بعدازظهر آماده کنید که مهمان‌های زیادی از راه خواهند رسید. امروز از آن روزها است که همسر یا شریک‌زندگی شما اصلاً اعصاب ندارد و تا می‌توانید سربه‌سرش نگذارید. علاقه زیادی به فراگیری چیزهای جدید دارید و اهل بیرون‌رفتن و ماجراجویی‌ هستید. این روحیه را به فال نیک بگیرید و تا می‌توانید خوش بگذارنید و چیزهای جدید یادبگیرید.

فـال روزانـه - Daily Omen

اگر قصد سرمایه‌گذاری دارید هرچه سریع‌تر دست‌به‌کار شوید چرا که امروز بهترین روز برای سرمایه‌گذاری است. مدتی است خبری از یکی از دوستان خود ندارید و حسابی دلتنگ او شده‌اید. با این دوست تماس بگیرید و وقتی را برای دورهم گذراندن اختصاص دهید. تخصص‌های زیادی دارید اما همیشه خودتان را دست کم می‌گیرید. امروز فرصت خوبی است که توانایی‌هایتان را به اطرفیان ثابت کنید. همه‌چیز در زندگی بر وفق‌مراد شما پیش نمی‌رود، فراموش نکنید که زیبایی زندگی در غیرپیش‌بینی بودن آن است و سعی کنید پذیرای شادی‌ها و غم‌های زندگی باشید.

فـال روزانـه - Daily Omen

موقعیتی برای شرکت در مهمانی یا جلسه‌کاری مهمی در پیش‌روی شما قرار دارد، در این مهمانی افراد بسیار مهم و بانفوذی شرکت می‌کنند و سعی کنید شما هم حتماً در این مراسم شرکت نمایید. امروز یکی از دوستان یا آشنایان قدیمی که مدت‌ها است از او خبر ندارید با شما تماس می‌گیرید، با این دوست حسابی خوش بگذارنید و یادی از ایام خوش گذشته بکنید. امروز روز شما است چرا که پولی قرار است از جایی که حتی فکرش را هم نمی‌کنید به دست شما برسد، به لحاظ عشق و محبت نیز احساس می‌کنید که عاشق‌تر از همیشه‌اید، این حساس را پیش‌خودتان نگه ندارید و نهال عشق‌ زندگی‌تان را پربارتر کنید.

 

فـال روزانـه - Daily Omen


اینجا محل قرارگیری تبلیغ شماست… با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *