فال روزانه ۲۱/ ۰۸/ ۱۳۹۸


فال روزانه سه شنبه 21آبان 1398

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

تولدتان مبارک، این نوید را به شما می‌دهیم سالی که در پیش‌رو دارید به بسیاری از جهات متفاوت‌ترین سال عمر شما خواهد بود. انسانی جذاب و خلاق هستید اما تاکنون در زندگی رویکردی سربه‌زیر و میانه‌رو را در پیش گرفته‌اید. این رویکرد راه به جایی نمی‌برد و با کمک خلاقیت و استعدادذاتی که دارید به همگان ثابت کنید که اجازه نمی‌دهید چیزی راه شما را سد کند. بهمن‌ماهی که از راه می‌رسد برای شما ماه عشق و عاشقی است و تا می‌توانید به اطرفیان محبت کنید و از زندگی لذت ببرید. فروردین سال آینده زمانی است که خلاقیت و استعداد شما به اوج می‌رسد، در این ماه تا می‌توانید ایده‌پردازی کنید و برای آینده نقشه بکشید. ماه‌های اردیبهشت، خرداد و تیر دشوارترین ماه‌های سال تولد بعدی شما به‌حساب می‌آیند. برای گذر از مشکلات کاری صبر پیشه کنید و از خلاقیت و استعداد خود کمک بگیرید. مطمئن باشید همیشه راه‌های دیگری هم برای انجام کارها وجود دارد. شهریورماه سال آینده موقعیت‌های خوبی برای افزایش بهره‌وری و پیشرفت در محل کار یا زندگی پیدا می‌کنید و سالی سرشار از ماجراجویی، یادگیری و عشق در پیش‌رو دارید.

فـال روزانـه - Daily Omen

مدت زیادی است که در یک کلاس آموزشی یا دوره هنری شرکت می‌کنید و امروز زمان خوبی است که از آموخته‌های خود بهره بگیرید. دانشی که اندوخته‌‌اید اعتمادبه‌نفس بیشتری به شما داده و صندوقچه‌های مال و ثروت را به‌ روی شما باز می‌کند. در حل مشکلات توجه خاصی به اعضای خانواده داشته باشید و آنها را در غم و شادی خود شریک کنید. شخصی که دل خوشی از او ندارید میان شما و عشق زندگی‌تان را حسابی شکرآب کرده و برای حل این مشکل چاره‌ای به جز صبر ندارید. پروژه‌ کاری پرهزینه یا خرید گزافی برای منزل دارید، اما بهتر است انجام این پروژه یا خرید مهم را به آینده موکول کنید. مشکلی در سرراه شما قرار دارد و تاجایی که توانسته‌اید از این مشکل فرار کرده‌اید، اما شما بهتر از ما می‌دانید که گریز از مشکلات تنها باعث وخیم‌تر شدن آنها می‌شود.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز حسابی حواستان به خوراکی‌هایی که می‌خورید باشد، چرا که احتمال ابتلا به مسمومیت‌غذایی برای شما وجود دارد. کارهای عقب‌افتاده زیادی دارید و نگران انجام آنها هستید، این نگرانی چیزی را برطرف نمی‌کند و تنها شما را بیشتر از گذشته مضطرب خواهد کرد. انسان سخاوتمندی هستید و امروز به همراه اعضای خانواده یا دوستان برای خرید بیرون می‌روید. سعی کنید در خرید امروز جانب احتیاط را نگه دارید و بیش‌از‌حد ولخرجی نکنید. رازی سربه‌مهر را در سینه دارید و امروز می‌خواهید این راز را با کسی درمیان بگذارید. بدانید که برملا کردن این راز دردی از شما دوا نمی‌کند و بعضی از رازها باید تا ابد در نهان‌خانه دل شما پنهان بمانند. موقعیتی برای همیاری و نوع‌دوستی فراهم شده است، در این موقعیت شرکت کنید و از احساس خوش کمک به‌ دیگران لذت ببرید.

فـال روزانـه - Daily Omen

بوسیله دوستان‌تان با کسی آشنا می‌شوید و این فرد تأثیر مهمی در نگرش شما به زندگی خواهد گذاشت. فرصت مهمی برای عقد قرارداد کاری یا سرمایه‌گذاری در پیش‌روی شما است، این فرصت را از دست ندهید و مطمئن باشید سود خوبی نصیب شما خواهد شد. شکست‌عشقی سختی خورده‌اید و از عالم و آدم بیزار شده‌اید، به جای اینکه زانوی غم به بغل بگیرید، بدانید که دنیا به آخر نرسیده و عشق سوزانی انتظار شما را می‌کشد. امروز با فردی که فکر می‌کنید بدخواه شما است روبرو می‌شوید و متوجه خواهید شد که درمورد این فرد زود قضاوت کرده‌اید.

فـال روزانـه - Daily Omen

روز بسیار شلوغی در پیش‌رو دارید و نمی‌دانید کدام کار را زودتر انجام دهید. به لحاظ مالی نیز در مضیقه هستید و این مشکلات باعث شده تا خواب و خوراک نداشته باشید. در چنین شرایطی بهترین چیز برای شما مصاحبت با دوستان است تا از آنها برای حل مشکلات کمک بگیرید. مهمانی یا جلسه‌ای کاری را در پیش دارید، در این مهمانی تا می‌توانید سکوت اختیار کنید چرا که پرحرفی شما را به دردسر خواهد انداخت. امروز خبر خوشی به دست شما یا شریک‌ زندگی‌تان خواهد رسید. این خبر را به فال نیک بگیرید و جشنی کوچک و دونفره برگذار کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

چند روزی است که دل و دماغ انجام هیچ کاری را ندارید، مدتی را با خود خلوت کنید و با مراقبه و مدیتیشن فکرهای منفی را از ذهن‌تان پاک نمایید. اگر اهل ریسک هستید امروز زمان خوبی است که شانس خود را در سرمایه‌گذاری مسکن امتحان کنید. امروز بیشتر از گذشته مواظب اموال‌تان باشید چرا که یک بی‌احتیاطی کوچک زمینه سرقت اموال‌‌ شما را فراهم می‌کند. مدت زیادی است که به اعضای خانواده رسیدگی نکرده‌اید و امروز بهترین زمان برای دورهمی‌های خانوادگی است.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز زمان خوبی است که به سلامتی خود بپردازید و سری به پزشک خانوادگی‌تان بزنید. پول بادآورده‌ای به دست شما می‌رسد اما اگر مواظب نباشید این پول را همان‌طور که باد آورده است، با خود می‌برد. فشارهای عصبی زیادی را در محل کار یا منزل تحمل می‌کنید و حسابی اعصاب‌تان خورد شده است. امروز کارها بر وفق مراد شما پیش نمی‌رود و اعصاب‌تان بیشتر خورده شده، در نتیجه پیشنهاد می‌کنیم مدتی دست از کار بکشید و برای حل مشکلات به خودتان زمان بدهید.

فـال روزانـه - Daily Omen

سلامتی شما در خطر است و احتمال افزایش یا کاهش شدید فشار خون شما وجود دارد. مدت زیادی است که برای انجام کاری حسابی برنامه‌ریزی کرده‌اید، این کار به بار خواهد نشست و پول و ثروت خوبی نصیب‌تان می‌شود. مسافرتی در پیش‌رو دارید اما برنامه شما برای مسافرت در آخرین لحظه به هم می‌خورد و به آینده موکول می‌شود.کاری از دست شما برای حل مشکلات بر نمی‌آید و حسابی کلافه شده‌اید. این مشکلات را با اعضای خانواده درمیان بگذارید و از آنها کمک بگیرید. ستاره عشق و محبت شما بیشتر از همیشه در آسمان می‌درخشد و دست یار و دلدار خود را بگیرید و روزی سرشار از عشق و محبت را تجربه کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

تعادل را میان غذاهایی که می‌خورید حفظ کنید، درغیراین‌صورت سلامتی شما به خطر خواهد افتاد.  اگر فرصت‌اش را دارید دست دلدارتان را بگیرید و سفر کوچک دونفره‌ای ترتیب دهید. یکی از اعضای خانواده که احتمالاً زن هست نقش مهمی در موفقیت شما ایفا کرده و امروز زمان خوبی است که از او قدردانی کنید. میان شما و یکی از دوستان مشاجره‌ لفظی کوچکی در می‌گیرید، این مشاجره را جدی نگیرید و ختم به‌خیرشدن این مشاجره را به گذر زمان بسپارید.

فـال روزانـه - Daily Omen

روزی سرشار از انرژی در پیش‌روی شما است و به لحاظ مالی نیز چیزی کم و کسر نخواهید داشت. علاقه‌زیادی به فراگیری چیزهای جدید دارید همین علاقه درهای تازه‌ای از کار و پیشرفت را پیش‌روی شما خواهد گذاشت. مدتی است که گرفتار مشکل حقوقی شده‌اید و راه چاره را نمی‌دانید، اجازه ندهید این مشکل دوام پیدا کند و سریعاً با یک وکیل متبحر مشورت کنید. اختلاف‌نظر کوچکی میان شما و شریک‌زندگی‌تان وجود دارد، این اختلاف‌نظر را جدی نگیرید و از جادوی عشق برای حل مشکلات کمک بگیرید.

فـال روزانـه - Daily Omen

از جایی که حتی فکرش را هم نمی‌کنید مشکلی برای شما ایجاد می‌شود، برای حل این مشکل از تدبیر ریش‌سفید‌های فامیل کمک بگیرید. مدتی است که مواظب سلامت خود نیستید و اگر همین روش را ادامه دهید احتمال بیماری شما وجود دارد. تنها راه انجام سریع‌کارها اولویت‌بندی آنها است، در نتیجه تمرکز بیشتری برای اولویت‌بندی کارهای خانه و محل‌کار داشته باشید. چند وقتی است که شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان رابطه خوبی ندارید و دلخوری میان شما فاصله انداخته است، اجازه ندهید این دلخوری ریشه‌دار شود و هرچه‌سریع‌تر زمینه محبت و آشتی را فراهم کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز بیشتر از روزهای گذشته احساس سلامتی و نشاط می‌کنید اما اگر قرار است با دوستان و آشنایان بیرون بروید، مواظب باشید که احتمال دارد حساب و کتاب از دست‌تان در برود و ولخرجی کنید. یکی از نوجوان‌های فامیل از شما درخواست کمک می‌کند، با رویی گشاده‌ به او کمک کنید. کارهای عقب‌افتاده زیادی دارید، اجازه ندهید این کارها روی هم تلنبار شود و برای انجام این کارها از انرژی و انگیزه‌ای که امروز پیدا کرده‌اید کمک بگیرید.

فـال روزانـه - Daily Omen

تصمیم مهمی را در پیش دارید و یکی از دوستان شما می‌خواهد تحمل و تدبیر شما را در این تصمیم‌گیری محک بزند. فراموش نکنید که ارزش‌های اخلاقی و منطق را در این تصمیم‌گیری زیرپا نگذارید. انسان خودمختاری هستید و می‌خواهید اعضای خانواده طبق نظر شما رفتار کنند. این قضیه رابطه شما و دیگر افراد خانواده را تیره کرده و دل خوشی از شما ندارند. فراموش نکنید که سایر اعضای خانواده هم حق اظهار نظر دارند و بهتر است بیشتر به آنها اهمیت بدهید. امروز هنر و استعداد شما از جانب دوستان و آشنایان مورد توجه قرار می‌گیرد و پاداش زحماتی که برای پیشرفت هنر خود کشیده‌اید را دریافت خواهید کرد. یکی از اعضای فامیل میان شما و شریک‌زندگی‌تان فاصله انداخته است، اجازه ندهید این فاصله از چیزی که هست بیشتر شود و به همگان ثابت کنید هیچ چیزی در دنیا شما را از عشق‌تان جدا نخواهد کرد.

 

فـال روزانـه - Daily Omen


اینجا محل قرارگیری تبلیغ شماست… با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *