فال روزانه ۱۸/ ۰۸/ ۱۳۹۸


فال روزانه شنبه 18 آبان 1398

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 18 آبان به دنیا آمده ای، تولد مبارک! شما از زندگی تان انتظار بیش از این ها را داشته اید و احساس می کنید که تلاش هایتان به نتیجه ای نرسیده است. بهتر است واقع بین تر باشید. شما دارایی های زیادی در دست دارید که دیگران حسرت آن را می خورند. کافی ست که شکرگذارتر باشید تا حال دلتان نیز خوب شود. اواخر سال زمانی ست که پیشرفت قابل ملاحظه ای در محیط کار خواهید داشت. هرچه می توانید بر توانایی هایتان بیافزایید و خودتان را به دیگران ثابت کنید. هیچوقت برای یادگیری دیر نیست. درست آنجایی که درگیر مسایل مالی خود هستید، شانس به شما روی می آورد و غافلگیرتان می کند به طوری که ناگهان زندگی شما از این رو به آن رو می شود. روابط عاطفی شما کمی پستی بلندی دارد، اگر کمی صبر کنید این سختی ها تمام خواهد شد و شما نیز به مراد دلتان می رسید. غرور از خصلت های بدی ست که باید آن را کنار بگذارید در غیر این صورت بر روابط خانوادگی و دوستانه تان تاثیر بدی خواهد گذاشت. در ماههای اول سال جدید خبرهای خوبی می شنوید و سفری می روید که بهترین روزها را برای شما رقم خواهد زد.

فـال روزانـه - Daily Omen

زمانی که می خواهید ایده هایتان را به زبان آورید، با مخالفت دیگران روبه رو می شوید اما قبل از هر عکس العمل، سعی کنید که احساسات تان را کنترل کنید. پرخاشگری تنها اوضاع را بدتر می کند. از تقلید کردن دیگران به خصوص در محیط کار خودداری کنید، هیچ کس رفتارهای تصنعی شما را نمی پسندد، شما همان طور که هستید برای دیگران بسیار جذاب خواهید بود. بنابراین خود واقعی تان باشید. خبر خوبی از یک دوست قدیمی در راه است.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز با روزهای دیگر متفاوت است. قلب تان آماده پرواز کردن است اما نیرویی شما را از درون کنترل می کند. برای حفظ این احساس تمام بندها را پاره کنید و از تک تک لحظات خود لذت ببرید. امروز هیچ محدودیتی نباید مانع از پیشرفت شما شود. مدتی ست به خاطر مشغله کاری از دوستان و خانواده خود دور بوده اید، حال که زمان مناسبی است آنها را در لحظات تان شریک کنید. بی نظمی ها و بهم ریختگی های این روزهای شما تا چند وقت دیگر هم ادامه داد بنابراین صبر کنید تا اوضاع مانند قبل شود.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز بیان احساسات واقعی برایتان سخت شده است. نمی دانید که باید روراست و رک باشید یا این که حرف هایتان را در دلتان نگه دارید. بهتر است فعلا اقدامی نکنید تا شرایط بهتری برایتان فراهم شود. دیگران از این که شما از خود هیچ اراده ای ندارید و دنباله رو دیگران شده اید، سرزنش تان می کنند. برای خلاصی از این راه کمی مستقل تر عمل کنید. مشا به تنهایی برای پیشرفت و انجام کارهایتان کافی هستید. اعتماد به نفس کلید موفقیت شماست.

فـال روزانـه - Daily Omen

یک اتفاق باعث شده که فکر کنید تمام راههایی که انتخاب کرده اید، اشتباه است و هر چه بیشتر تلاش می کنید، بیشتر در مرداب فرو می روید. اما بدانید که همیشه همه چیز بر وفق مراد ما پیش نمی رود و این دوران هم گذری ست. آنچه باید در حال حاضر کنترل کنید، انگیزه و احساسات تان است. اگر در رابطه عاطفی خود دچار مشکل شده اید، کمی سطح توقع و انتظارات خود را کم کنید. بدانید که شما دو انسان از دو جهان متفاوت هستید. مثبت اندیشی در روزها آتی به سراغ تان می آید و باعث می شود که نگاه خود را نسبت به زندگی تغییر دهید. به زودی یک سفر کوتاه اما تاثیرگذار خواهید داشت که روحیه تان را از این رو به آن رو می کند.

فـال روزانـه - Daily Omen

اگر به دیگران وعده ای داده اید، همین امروز به آنها عمل کنید در غیر این صورت دیگران نگاهشان را به شما تغییر خواهند داد. برای آرامش بیشتر در چنین روزی، تعادل در کارهایتان را فراموش نکنید. نه خیلی انرژی تان را روی کار بگذارید و نه خیلی خیال پردازی کنید. شب زمان خوبی است تا با دوستان تان سپری کنید و خوش بگذرانید. امروز پس از آشنایی با فردی، دریچه تازه ای به روی زندگی شما گشوده می شود، بهتر است زمان بیشتری را با او سپری کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز بیش از همیشه سرتان شلوغ است اما این شلوغی نتیجه خوبی را به همراه خواهد داشت بنابراین دست از بهانه گیری بر دارید و با انرژی به کارهایتان رسیدگی کنید. ایده ای در سر دارید اما خودتان جرات قدم برداشتن ندارید. توصیه می کنیم از طریق یکی از دوستان تان وارد عمل شوید. نگرانی به دل راه ندهید، زیرا هر چه به صلاح تان باشد، برایتان اتفاق می افتد. به همراه شریک زندگی تان سفری کوتاه در پیش خواهید داشت. سعی کنید در این سفر فقط به فکر تفریح و استراحت تان باشید تا خستگی های اخیرتان به در شود.

فـال روزانـه - Daily Omen

خیلی حال و حوصله ندارید. دیگران نیز با دیدن شما ابراز نگرانی می کنند که مبادا مشکلی برایتان پیش آمده باشد. تنها چیزی که شما به آن نیاز دارید، کمی آرامش است. بنابراین سعی کنید که زمان بیشتری را در تنهایی بگذرانید. برای حل این مشکل سراغ دیگران نروید، سعی کنید خودتان آن را حل کنید. با انرژی که در روزهای آتی به دست می آورید با افرادی که تا به حال ارتباطی نداشته اید، صحبت می کنید و بسیاری از کارهای نیمه تمام تان را به زودی به پایان می رسانید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز در جمعی باید حرفی بزنید اما حواس تان باشد که آن را روشن و واضع بیان کنید تا دیگران اشتباه برداشت نکنند. به دنبال شروع کاری هستید، از همین حالا باید به دنبال فردی باشید که حامی شما در طول مسیر باشد در غیر این صورت به تنهایی از عهده آن برنخواهید آمد. نارضایتی در رابطه عاطفی شما وجود دارد. اگر می خواهید این مشکل را حل کنید، باید تغییراتی را به رفتارتان بدهید. همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت اگر غرور را کنار بگذارید.

فـال روزانـه - Daily Omen

این روزها کمی آشفته هستید. مشکل شما این است که هیچ روشی به دل شما نمی نشیند. ممکن است دیگران شما را مانعی بر سر راهشان ببیند یا حتی برای جلوگیری از تخریب برنامه هایشان، نظرات شما را رد کنند اما شما از حرکت نایستید. برای این که شنیده شوید و مورد احترام دیگران قرار گیرید، برای هدف هایتان بجنگید. حصارهای که میان شما و عشق تان بوده، پاره و رابطه عاطفی خوبی میان تان برقرار خواهد شد. منتظر پولی هستید ک تا چند روز آینده به دست تان می رسد.

فـال روزانـه - Daily Omen

حقیقتی را پنهان کرده اید اما امروز زمان خوبی ست که آن را آشکار کنید. دیگران این حق را دارند که از واقعیت امر باخبر شوند، بنابراین درنگ نکنید. درگیری میان شما و یکی از اطرافیان تان رخ داده، باید سعی کنید که از زاویه دید گسترده تری به موضوع نگاه کنید. حالت دفاعی به خود نگیرید زیرا این رفتار دیگران را نیز از شما دور می کند. هر چه در برقراری ارتباط موفق تر باشید، اتفاقات بهتری برایتان خواهد افتاد. انتهای روز کمی ورزش یا مدیتیشن کنید تا استرس هایی که کشیدید از تن تان بیرون رود.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز باید تغییراتی را به برنامه هایتان بدهید. اگر چه برایتان سخت است اما نتیجه خوبی را به همراه خواهد داشت. کمک های دیگران را دخالت ندانید. آنها نگران شما هستند و می خواهند کمک حالتان باشن. بنابراین درخواست های آنها را رد نکنید. اگر می خواهید روی شریک زندگی تان تاثیر بگذارید، از بحث هایی که طی هفته های گذشته داشتید، فاصله بگیرید و راههای جدیدتری را امتحان کنید. نگران نباشید تمام کدورت ها خیلی زود برطرف خواهند شد.

فـال روزانـه - Daily Omen

اگرچه برخی درها به رویتان بسته شده است اما اگر دقیق تر نگاه کنید، درهای دیگری به رویتان باز شده است که می توانند شما را به مراد دلتان برسانند. بنابراین از ناشناخته ها نترسید و راههای جدید را امتحان کنید. قرار است فردی را ملاقات کنید، ملاقات شما منحصر بفرد و کاملا دور از انتظار پیش خواهد رفت. این اتفاق خوب باعث می شود که شما تمایل بیشتری به ادامه رابطه پیدا کنید. از بیان احساسات تان نترسید و با جسارت راهی که دلتان می گوید را در پیش بگیرید. تغییر کوچکی خیلی زود در محیط کارتان رخ می دهد که بر شرایط مالی تان تاثیرگذار خواهد بود.

 

فـال روزانـه - Daily Omen


اینجا محل قرارگیری تبلیغ شماست… با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *