فال روزانه ۱۳/ ۰۸/ ۱۳۹۸


فال روزانه دوشنبه 13 آبان 1398

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 13 آبان به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما فرد خوشبختی هستید اما معمولا نیمه خالی لیوان را می بینید. خوشبختی های پنهانی در اطرافتان وجود دارند که با کمی دقت می توانید آنها را کشف کنید و به زندگی خود تغییر و تحولی دهید. امسال سالی است که باید همه تلاش تان را برای تغییری بزرگ به کار گیرید. تصمیم مهمی در اواخر سال خواهید گرفت که درآمدتان را افزایش می دهد. از افراد مورد اعتمادی که در اطرافتان قرار دارند بیشتر کمک بگیرید و با آنها بیشتر در تماس باشید. در ماه فروردین پیشنهادی به شما می شود که سرنوشت ساز است. به خودتان ایمان داشته باشید و با اعتماد به نفس بالا عمل کنید. شاید خوشبختی در راهی باشد که شما انتظارش را هم نداشته اید پس امتحان راههای جدید نیز ضرری ندارد. اگر مجرد هستید در سال نو در جمعی نیمه گمشده تان را پیدا می کنید. اگر هم متاهل اید، منتظر تغییرات بزرگ و هیجان انگیز در زندگی تان باشید. سال پیش رو سالی پر از سلامتی، خبرهای خوب و پول است.

فـال روزانـه - Daily Omen

خبری به گوش تان می رسد که کمی نگران تان می کند. توصیه می کنیم که قبل از هر حرکتی، از صحت آنچه در مورد آن بحث می کنید آگاه شوید. رفتار بیش از حد خوب شما در محیط کار باعث سو استفاده اطرافیان می شود. توصیه می کنیم کمی جدی تر با آنها برخورد کنید تا حساب کار دست شان آید. به زودی موقعیت سفری کوتاه برایتان فراهم می شود. اگرچه وقت کافی ندارید اما بهتر است که آن را بروید زیرا در روحیه شما تاثیر خوبی خواهد گذاشت.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز شجاعت شما سر به فلک کشیده اما مراقب باشید که از مسیر خود به خصوص در محیط کاری منحرف نشوید. اگر احساس خستگی می کنید، باید بیشتر به فکر سلامتی تان باشید، در غیر این صورت نمی توانید به خوبی روی کارتان تمرکز کنید. یک اشتباه کوچک در حال حاضر می تواند شما را فردی نالایق جلوه دهد. امروز با فردی روبه رو می شوید و حرف هایی می شنوید که چشمان شما را به روی واقعیت باز می کند. بهتر است که خیلی زود تصمیم نگیرید و برای فهمیدن واقعیت صبر کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

دوست دارید که روی کارتان تمرکز کنید اما نیرویی شما را از این کار باز می دارد طوری که دوست دارید بالهایتان را باز و در آسمان ها پرواز کنید. شاید بد نباشد که امروز را به خودتان مرخصی و کمی به ذهن تان استراحت دهید. چند روزی است که رابطه عاطفی تان دچار تنش شده است. بهتر است که به جای فرار کردن از این شرایط، با آن مقابله کنید. در غیر این صورت در دراز مدت عشق تان را از دست خواهید داد.

فـال روزانـه - Daily Omen

کنترل احساسات در چنین روزی برایتان دشوار است. نگران نباشید بگذارید به هر جا که دوست دارند، شما را با خود ببرند. جهان خیال یکی از امن ترین جاهایی است که می توانید به آن پناه ببرید بنابراین از دور شدن از واقعیت نگرانی به دل راه ندهید. امروز فردی در مسیرتان قرار می گیرد که در آینده تغییرات بزرگی را در زندگی تان ایجاد خواهد کرد. اگر به فکر بستن قرارداد یا تصمیم گیری مهمی هستید، امروز زمان خوبی برای آن نیست.

فـال روزانـه - Daily Omen

در گفتگوهایتان با دیگران اگر دچار بحث شده اید، بهتر است قبل از هر عکس العملی، خودتان را جای طرف مقابل بگذارید و مشکل را از زوایای مختلف بررسی کنید. در غیر این صورت اطرافیان تان را از خود خواهید راند. شما در شرایطی هستید که به کمک دیگران نیاز دارید پس آنها را از دست ندهید. در انتهای شب برای این که کمی حال و هوایتان عوض شود، با دوستان تان قراری بگذارید و کمی خوش بگذرانید. هیچ چیز بیشتر از در جمع بودن در چنین روزی به شما انرژی نمی دهد.

فـال روزانـه - Daily Omen

مسئولیت کاری زیادی که دارید باعث شده که از سلامتی تان غافل شوید. اما بدانید که مهمترین چیز برای شما سلامتی تان است، پس از آن غافل نشوید. امروز تا می توانید از کارهای استرس زا دوری کنید و روی چیزهایی که به آنها تسلط دارید، تمرکز کنید. در تلاش برای گرفتن تصمیمی هستید. مراقب باشید راهی را که می دانید سرانجامی ندارد، انتخاب نکنید. زمان خوبی است تا برای یکی از بزرگ ترین تصمیمات زندگی تان برنامه ریزی کنید. به زودی دری به رویتان گشوده می شود که امیدوارتان خواهید کرد.

فـال روزانـه - Daily Omen

میان یک دوراهی گیر افتاده اید. انتخاب راه برایتان سخت شده و مدام تصمیم گیری را به عقب می اندازید. اما بدانید که تعویق تنها کار شما را سخت تر می کند. بنابراین هر چه سریع تر و به کمک دیگران یک راه را در پیش بگیرید. به یک مراسمی دعوت می شوید که علاقه زیادی به حضور در آنجا ندارید. اگر برای آن زمان بگذارید، پشیمان نخواهید شد. دوستی از دست شما ناراحت است، به جای این که به روی خودتان نیاورید، بهتر است که هر چه سریع تر به آن خاتمه دهید.

فـال روزانـه - Daily Omen

پیشنهاد کاری به شما شده، اما کمی در مورد قبول کردن آن نگران هستید. حال زمان آن است که اعتماد به نفس تان را بالا برده و آن را قبول کنید. شما مهارت های زیادی دارید اما به درستی از آنها استفاده نمی کنید. اگر به دنبال پیشرفتی در زندگی تان هستید، عقب نکشید. به زودی در رابطه عاطفی شما تغییری ایجاد می شود که مدت هاست منتظرش بوده اید. از این فرصت استفاده کنید و به آرزوی قلبی تان جامع عمل بپوشانید.

فـال روزانـه - Daily Omen

این روزها به دلیل کارهای زیادی که روی سرتان ریخته، از خودتان غافل شده اید اما زمان آن است که به خود و سلامتی تان اهمیت بیشتری دهید. امروز خیال تان را رها کنید تا به هر کجا که دوست دارد سرک کشد. برای رویاهایتان برنامه ریزی کنید و تا تبدیل آنها به واقعیت از پا ننشینید. به جای عقل این بار به تخیل تان اجازه دهید تا امور را به دست گیرند و راه درست را به شما نشان دهند. امروز نشانه ای می بینید که شما را به آینده روشن تر امیدوار می کند.

فـال روزانـه - Daily Omen

شاید راهی که اکنون در پیش گرفته اید همین حالا به شما لذت دارد اما در آینده ممکن است برایتان دردسر ساز شود. بنابراین بهتر است که آینده نگر باشید. در زمینه کار سخت کوشی کلید موفقیت شماست پس بلند شوید و قدم هایتان را محکم تر از قبل بردارید. مطمئن باشید که به آنچه لایق اش هستید، خواهید رسید. دوستی انتظاری از شما دارد که در مورد آن کوتاهی کرده اید، بهتر است که امروز هر چه سریع تر وظیفه تان را به سرانجام برسانید.

فـال روزانـه - Daily Omen

ورود فردی تازه وارد در زندگی تان، آرامش تان را بهم زده است اما خیلی زود تصمیم نگیرید. کمی به خودتان فرصت دهید تا چیزهای بیشتری برایتان روشن شود. بدانید که همیشه اتفاقات آنطور که شما می خواهید پیش نمی روند و نمی توان بر تمام چیزها تسلط داشت. اگر می خواهید به نتیجه برسید باید کمی صبور باشید. دوستی از راه دور برای شما خبری دارد که یکی از نگرانی هایتان را از بین خواهد برد.

فـال روزانـه - Daily Omen

شما ارتباطات قوی ای در زندگی تان دارید، نگذارید هیچ کسی بین شما فاصله بیاندازد و افراد تاثیرگذار در زندگی تان را از شما دور کند. ایده هایی که در سر دارید را جدی بگیرید و به آنها جامع عمل بپوشانید، حتی اگر از نظر دیگران پوچ و مسخره است. یکی از دوستان قدیمی بدون آنکه شما بدانید به دیدارتان می آید، منتظر اتفاقات خوب و غیر منتظره باشید.

 

فـال روزانـه - Daily Omen


اینجا محل قرارگیری تبلیغ شماست… با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *