فال روزانه ۰۵/ ۰۹/ ۱۳۹۸


فال روزانه سه شنبه 5 آذر 1398

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

تولدتان را تبریک می‌گوییم، شما از آن دسته انسان‌هایی هستید که علاقه‌ای به حضور در جمع ندارید و به‌رغم مهارت‌های چشمگیری که دارید، مدت‌ها است گوشه عزلت گزیده‌اید. سالی که در پیش‌روی شما قرار دارد، زمان خوبی است تا در پیش روی همگان بدرخشید. بهمن‌‌ماه زمان خوبی است که دستی به سروروی خانه‌و‌زندگی‌تان بکشید و با خرید لوازم منزل و چند دست لباس نو،‌ خودتان را حسابی تحویل بگیرید. در بهار سال آینده خبرهای خوشی به دست شما می‌رسد و خودتان را برای مرداد‌ماه سال آینده آماده کنید چرا که در این ماه یکی از آشنایان از شما درخواست کمک دارد و سعی کنید روی او را زمین نیاندازید. مهر‌ماه که از راه رسید سر شما حسابی شلوغ می‌شود و زحماتی که در طول سال کشیده‌اید در آبان‌ماه به بار می‌نشیند و توانایی شما به همکاران و آشنایان ثابت می‌شود.

فـال روزانـه - Daily Omen

روز خوبی را در پیش ندارید و میان شما و یکی از آشنایان‌تان کدورتی ایجاد می‌شود، اما به لحاظ مالی غم‌تان نباشد چرا که پول خوبی به دست‌تان خواهد رسید. امروز با فردی کهنسال گفتگو می‌کنید، پند این فرد را آویزه گوش کنید و در آینده به کار بگیرید. عشقی جاودان و همیشگی میان شما و همسر یا شریک‌زندگی‌تان وجود دارد و هرگز اجازه ندهید شک و تردید میان شما فاصله بیاندازد. دوست یا همسر شما امروز کاری بسیار خوشایند انجام می‌دهد و محبت او را هرگز تا آخر عمر فراموش نخواهید کرد.

فـال روزانـه - Daily Omen

سفری خانوادگی یا کاری در پیش‌روی شما است، در این سفر به شما حسابی خوش خواهد گذشت و چشم‌انداز جدیدی به کار و زندگی پیدا می‌کنید. مدتی است که برای انجام کاری سرمایه‌گذاری کرده‌‌اید و چیزی عاید‌تان نشده است، امروز سرمایه‌گذاری‌‌تان به بار می‌نشیند و سودی چشم‌گیر روانه جیب شما خواهد شد. احتمال کدورت و دلخوری میان همسر یا دوست‌‌تان وجود دارد، در نتیجه سعی کنید روزی بدون اصطکاک و دلخوری را سپری نمایید و از همسرتان توقع‌های بی‌جا نداشته باشید. امروز ایده‌های خوبی به سر شما می‌زند، این ایده‌‌ها را سرسری نگیرید و حتماً در جایی یادداشت کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز با اعصاب‌خوردی و ناراحتی از خواب بلند‌شده‌اید و حسابی دمق و پکر هستید. اجازه ندهید اعصاب‌ خراب شما زمینه ناراحتی‌ همکاران و اعضای فامیل را فراهم کند. بعدازظهر مهمانی ترتیب‌داده‌اید و با حضور در جمع مهمان‌ها حسابی خوش می‌گذرانید. خبری ناخوشایند از طرف خانواده همسرتان به دست‌ شما می‌رسد. امروز روز خوبی برای تجارت و کاسبی است و سود خوبی انتظار شما را می‌کشد. میان شما و همسر یا یکی از دوستان نزدیک‌تان کدورتی ایجاد شده و امروز بهترین زمان برای کنارگذاشتن اختلاف‌ها است.

فـال روزانـه - Daily Omen

رژیم‌غذایی خوبی ندارید و بهتر است هرچه‌ سریع‌تر دور خوراکی‌های سرشار از کالُری را خط بکشید و تا می‌توانید ورزش کنید. زبان‌تندی دارید و هیچ‌کس از زخم‌زبان‌های شما در امان نیست، بهتر است به فکر بهبود این اخلاق باشید و با تمام افراد و به‌خصوص بزرگ‌ترها با نرمی صحبت کنید. به لحاظ کاری تحت‌فشار هستید و مدیرتان تمام کارهای شما را زیر نظر دارد، سعی کنید دانش‌ بیشتری در کاری که انجام می‌دهید بدست آورید و شایستگی‌ خود را به مدیرتان ثابت نمایید. احساس می‌کنید که با همسر یا شریک‌زندگی‌تان تفاهم ندارید، این احساس را جدی بگیرید و هرچه‌ سریع‌تر به‌ فکر چاره باشید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز احساس سرخوشی و نشاط بیش‌از‌اندازه‌‌ای دارید و با اعتماد‌به‌نفسی که بدست‌ آورده‌اید احساس می‌‌کنید هیچ‌چیز جلودار شما نیست. این احساس را به فال نیک بگیرید و با خاطر‌جمع به استقبال روز بروید و مطمئن باشید پول خوبی به دست شما می‌رسد. یکی از اعضای فامیل چشم‌انتظار کمک شما است، دست او را بگیرید و ثابت کنید که در غم و شادی درکنار خانواده هستید. راز سربه‌مهری در سینه دارید و می‌‌خواهید این راز را با یکی از نزدیکان درمیان بگذارید،‌ اما بهتر است این راز هرگز برملا نشود. همسر یا شریک‌زندگی‌تان بیشتر از چیزی که فکرش را می‌کنید شما را دوست دارد، اگر حرف ما را باور ندارید، امروز مطمئن باشید که همسرتان شما را غافلگیر می‌کند و عشق‌ سوزانش را به شما اثبات خواهد کرد.

فـال روزانـه - Daily Omen

فکرهای زیادی در سر شما است و ذهن بسیار آشفته‌ای دارید، امروز زمان خوبی است که به این فکرها مرخصی بدهید و تنها به چیزهای خوب و مثبت فکر کنید. روز خوبی برای سرمایه‌گذاری و تجارت نیست و کارهای مالی و سرمایه‌گذاری‌های مهم را به آینده موکول کنید. سلامت یکی از اعضای فامیل که سن و سال کمی هم دارد در خطر است و هرچه سریع‌تر برای درمان او اقدام کنید.مشاجره‌ای در میان اعضای خانواده شما درگرفته است، این مشاجره را هرچه‌سریع‌تر خاتمه دهید در غیر این‌صورت احتمال دلخوری همسر یا شریک‌زندگی شما در اثر مشاجره‌‌های خانوادگی وجود دارد.

فـال روزانـه - Daily Omen

در امور خیریه شرکت‌ کرده‌اید و به همین دلیل هم امروز وجدان راحت و آسوده‌ای دارید. یکی از آشنایان نیاز به پول دارد و می‌خواهد از شما پول قرض کند، اما بهتر است دست رد به سینه او بزنید چرا که در آینده‌ نزدیک نیازمند پول خواهید شد. کار اشتباهی انجام داده‌اید و دائم خودتان را سرزنش می‌کنید، فراموش نکنید که انسان جایزالخطا است و به‌جای غصه خوردن، از این اشتباه درس بگیرید.

فـال روزانـه - Daily Omen

چند روزی است که حساب دخل و خرج زندگی از دست شما در رفته و اوضاع مالی خوبی ندارید، این وضعیت بهبود پیدا می‌کند به شرط اینکه در آینده بیشتر مواظب خرج‌های‌تان باشید. روز خوبی برای عشق‌و‌عاشقی است و دست همسر یا شریک‌‌زندگی‌تان را بگیرید و خودتان را مهمان شب پاییزی شاعرانه‌ای کنید. سفری در پیش‌رو دارید و اصلاً نمی‌‌خواهید به این سفر بروید، اما به هر قیمتی که شده این سفر را لغو نکنید چرا که دست‌آوردهای درازمدتی از این سفر نصیب شما خواهد شد.

فـال روزانـه - Daily Omen

مدت زیادی است که اهمیت زیادی به سلامت خود نمی‌دهید و این روزها حال خوشی ندارید، در نتیجه بهتر است هرچه سریع‌تر وضعیت سلامتی خود را با پزشک‌ خانوادگی‌تان درمیان بگذارید. ایده‌های خوبی در سر دارید و امروز بهترین فرصت است که به این ایده‌‌ها بها دهید. اوقات فراغت خود را به کارهای خلاقانه اختصاص دهید. برادر یا یکی از اعضای نزدیک خانواده نیاز به کمک دارد، دست او را بگیرید و ثابت کنید که خانواده از هرچیزی برای شما مهم‌تر است.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز از آن روزها است که هوس ورزش و تفریح کرده‌اید و اگر شرایط‌اش را دارید با فعالیت‌های ورزشی سلامت خود را تضمین ‌کنید. به لحاظ مالی روز خوبی در پیش‌روی شما نیست و پیشنهاد می‌کنیم به‌جای جوش و حرص خوردن، سطح انتظارات مالی خود را پایین‌ بیاورید. امروز با فرد جدیدی ملاقات می‌کنید، این ملاقات باب دوستی پایداری را میان شما و این فرد باز می‌کند. به اعضای خانواده قول داده‌اید که کنار آنها باشید و حسابی تفریح کنید، اما کار واجبی برای شما پیش می‌آید و چاره‌ای ندارید به‌غیر از اینکه تفریح و گردش را به آینده موکول کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

اگر قصد سرمایه‌گذاری دارید به شما سرمایه‌گذاری در بازار مسکن را پیشنهاد می‌کنیم، امروز موقعیت‌های خوبی برای حضور در جمع دوستان و آشنایان فراهم می‌شود، سعی کنید با دیگران حسابی گرم بگیرید اما رازهای دل‌تان را با هیچ‌کسی در میان نگذارید. همسر شما نیاز به پشتیبانی روحی و احساسی‌تان دارد و در اولین فرصت جویای حالش شوید. آزمون دشوار و سرنوشت‌سازی را در پیش دارید، از آنجایی که مدت‌ها است برای این آزمون آماده شده‌اید، دغدغه‌ای نداشته باشید و با حفظ آرامش، سربلند از این آزمون بیرون بیایید. یکی از اعضای خانواده به کمک شما نیاز دارد اما امروز زمان خوبی برای کمک به دیگران نیست و به او قول دهید که در اولین فرصت هر کاری که از دست‌ شما بر بیاید را برای او انجام خواهید داد.

فـال روزانـه - Daily Omen

انسان خوش‌مشرب و مردم‌داری هستید و شخصیت شما همانند یک عطر خوشبو همگان را به سمت‌تان جلب می‌کند. به لحاظ کاری سر شما حسابی خلوت شده است اما اجازه ندهید وقت‌تان به بطالت بگذرد و در یک دوره آموزشی یا ورزشی ثبت‌نام کنید. از شریک‌زندگی یا همسرتان حسابی دلخور شده‌اید و پیشنهاد می‌کنیم به‌جای غم و غصه خوردن، با همسرتان صحبت کنید و به دنبال حل مشکل باشید. چند روزی است که حسابی بی‌حوصله شده‌اید و حتی حال‌و‌حوصله تحمل خودتان را هم ندارید، این حال‌و‌هوا به همان ترتیب که آمده از بین می‌رود و دوباره سرحال و بانشاط خواهید شد، اما مواظب باشید بی‌حوصلگی شما زمینه دلخوری دیگران را فراهم نکند.

 

فـال روزانـه - Daily Omen


اینجا محل قرارگیری تبلیغ شماست… با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *