فال روزانه ۰۳/ ۰۹/ ۱۳۹۸


فال روزانه یک شنبه 3 آذر 1398

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

 

اول از هر چیز تولدتان را تبریک می‌گوییم، سالی که در پیش‌رو دارید سال بهینه‌سازی‌های شخصی است و تا می‌توانید در این سال به دنبال تغییرات جدید باشید. این تغییرات ممکن است در نگاه اول کوچک به نظر برسد، اما مطمئن باشید اثربخشی ماندگاری در زندگی شما خواهد داشت. اسفند‌ ماهی که در پیش‌‌روی خود دارید را به رسیدگی به دوستان و رفقا اختصاص دهید و تا می‌توانید از دوستان خود چیزهای جدید یاد بگیرید. در بهاری که از راه می‌رسد حسابی خودتان را تحویل بگیرید و از همان ابتدای سال، به فکر نقشه‌ جدیدی برای تغییرات و بهبود در سال آینده باشید. مرداد و شهریوری که از راه می‌رسد به عنوان شلوغ‌ترین ماه‌های سال آینده تولد شما به حساب می‌آیند و در این ۲ ماه دوستان و اطرافیان کارهای زیادی را به شما واگذار می‌کنند، اما هیچ‌کس به اندازه شما از توانی که دارید با خبر نیست و بیش از حد تحت فشار دیگران قرار نگیرید. در مهر ماه سال آینده با دوستان جدیدی آشنا می‌شوید و دامنه ارتباطات اجتماعی شما افزایش پیدا می‌کند. زحمات شبانه‌روزی شما در ماه آبان سال آینده به بار خواهد نشست. در سالی که در پیش‌رو دارید تا جایی که می‌توانید سعی کنید خودتان باشید و به جای قد‌م‌گذاشتن در مسیر دیگران، مسیرهای تازه‌ای را امتحان نمایید.

فـال روزانـه - Daily Omen

روز خوبی را آغاز کر‌ده‌اید و احساس سلامت و شادی می‌کنید، این احساس را به فال نیک بگیرید و موفقیت‌های خود را تضمین کنید. قرار بود دست همسر یا شریک زندگی‌تان را بگیرید و مهمانی بروید یا بعدازظهر را در بیرون از منزل سپری کنید، اما امروز کارهای زیادی برای انجام دارید و بهتر است این قرارها را به آینده موکول کنید. امروز با فردی که سن و سال بیشتری از شما دارید صحبت می‌کنید، پندواندرزهای این فرد را آویزه گوش خود کنید و در آینده به کار بگیرید. مدتی است که عزم انجام کار مهمی را دارید اما پول لازم برای این‌‌کار فراهم نشده است. امروز زمان خوبی است که برای فراهم کردن پول به دوستان و آشنایان خود رو بیندازید و مطمئن باشید روی شما را زمین نخواهند انداخت.

فـال روزانـه - Daily Omen

انسان خیال‌پردازی هستید و در طول عمری که از خدا گرفته‌اید حتماً به این نتیجه رسیده‌اید که با خیال‌پردازی راه به جایی نمی‌برید. امروز زمان خوبی است که به جای غرق‌‌شدن در رویا، زندگی را با تمام واقعیت‌هایش در آغوش بگیرید. تا خرخره زیر قرض فرو رفته‌اید و با مشکلات مالی دست‌‌و‌پنجه نرم می‌کنید، امروز از جایی که حتی فکرش را نمی‌کنید پول خوبی فراهم می‌شود. این پول را به زخم‌های زندگی‌تان بزنید اما فراموش نکنید که در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد و بهتر است مواظب دخل‌و‌خرجتان در آینده باشید. امروز میان اعضای خانواده جروبحثی بالا می‌گیرد و بهتر است با خویشتن‌داری این دعوا را هرچه‌سریع‌تر فیصله دهید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز روز شما است و چشم‌انتظار خبر بسیار فرخنده‌ای باشید. به لحاظ مالی نیز هیچ روزی بهتر از امروز برای سرمایه‌گذاری نیست و سرمایه‌گذاری‌های امروزِ شما، سود هنگفتی را در درازمدت نصیب‌تان خواهد کرد. با فردی دنیا دیده‌و‌مهم ملاقات خواهید کرد، در برخورد با این فرد مواظب زبان‌تان باشید و با گفتارتان او را از خود نرنجانید. شلوغی‌های زندگی حسابی اعصاب شما و همسر یا شریک‌زندگی‌تان را به هم ریخته، اما این شرایط گذرا است و اجازه ندهید اعصاب‌خوردی شما زمینه دلخوری دلدارتان را فراهم کند.

فـال روزانـه - Daily Omen

روز پر از اضطرابی را در پیش‌رو دارید و اگر به دنبال آرامش می‌گردید وقت خاصی را برای بازی با فرزندان‌تان یا بچه‌های فامیل و آشنایان کنار بگذارید، تجربه ثابت کرده است که بازی با کودکان تأثیر زیادی در کاهش اضطراب و نگرانی دارد. وقت زیادی را به ورزش یا کاری تفریحی اختصاص داده‌اید و از کار و زندگی‌تان عقب افتاده‌‌اید، فراموش نکنید که تعادل میان کار و تفریح اولین اصل موفقیت است. توقع زیادی از همسر یا شریک‌زندگی‌تان دارید و بیش‌ازحد او را تحت فشار گذاشته‌اید، مطمئن باشید این رویکرد فاصله بیشتری میان شما ایجاد می‌کند.

فـال روزانـه - Daily Omen

انسان مردم‌داری هستید و این روحیه باعث شده تا افراد را جذب خود کنید، اما بعضی‌ها چشم‌دیدن محبوبیت شما را ندارند. تنها راه برای مقابله با این افراد، دوری جستن از آنها است. امروز روز خوبی برای کار و کاسبی نیست و برای انجام هرگونه سرمایه‌گذاری بهتر است فعلاً دست نگه‌دارید. مشکلی در پیش‌روی شما است، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که کلید حل این مشکل در دست یکی از دوستان شما قرار دارد. همه‌چیز در زندگی زناشویی یا رابطه‌ای که دارید بر وفق مراد شما است و رویکردی که به زندگی دارید را ادامه دهید تا همیشه شرایط بر همین منوال باقی بماند.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز از آن روزها است که اصلاً حوصله بلند شدن از رختخواب را ندارید و به‌رغم اینکه کار دشواری انجام نداده‌اید، حسابی خسته و کوفته‌اید. اجازه ندهید این احساس بر شما غلبه کند و اگر دل به کار بدهید، خستگی و کسالت از شما گریزان خواهند بود. مدتی است که نسبت به رفتار همسر یا شریک‌زندگی‌تان مشکوک شده‌اید، اما بدانید که شک آغازگر فاصله‌ها است و به جای بدگمانی، احساسی که دارید را با صداقت تمام با همسرتان در میان بگذارید.

فـال روزانـه - Daily Omen

احساس تنهایی و سر‌خوردگی می‌کنید و دوست و رفیق چندانی ندارید، برای رهایی از این وضعیت در گروه‌های اجتماعی بیشتری حضور پیدا کنید و باب دوستی‌های جدیدی را باز نمایید. خبر بدی به دست شما می‌رسد و این خبر تمام روزتان را خراب خواهد کرد. شایستگی شما در محل کار آنگونه که باید و شاید به اثبات نرسیده و برای رسیدن به موفقیت‌های بیشتر و پیشی‌گرفتن از همکاران باید با اشتیاق بیشتری کار کنید و به‌قول قدیمی‌ها دل به کار بدهید. اجازه ندهید مشکلات بزرگ و کوچک ذهن شما را مشغول به خود کند و افق دید خود به زندگی را وسیع‌تر کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

ایده‌های بکری دارید و امروز بهترین زمان برای امتحان این ایده‌ها است. زندگی زناشویی یا رابطه‌ای که دارید به خطر افتاده و همسر شما رفتار عجیب و غیرمنتظره‌ای را در پیش گرفته، برای اینکه اوضاع از چیزی که هست بدتر نشود، هرچه سریع‌تر فکری به حال تداوم زندگی مشترک بردارید . همیشه از شرایط جسمی و بدنی خود ناراضی بوده‌اید و احساس خجالت می‌کنید، به خاطر داشته باشید که بعضی‌ چیزها را در زندگی نمی‌توان تغییر داد و به‌جای سر‌خوردگی، بهتر است با قبول واقعیت به جنبه‌های خوش زندگی نگاه کنیم.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز اعتماد‌به‌نفس زیادی پیدا کرده‌اید و مطمئن باشید این روحیه درهای جدیدی را پیش‌روی شما باز خواهد کرد. مهمان ناخوانده‌ای از راه می‌رسد، از این مهمان حسابی پذیرایی کنید چرا که مهمانی خوش‌قدم است و بخت و اقبال به همراه این مهمان وارد منزل شما خواهد شد. معامله‌ای در پیش‌رو دارید، احتمال ضرر شما در این معامله وجود دارد و تا می‌توانید حواس‌تان را جمع کنید. به‌صورت کاملاً اتفاقی با شخصی که مدت‌ها پیش با او مشاجره‌ای داشته‌اید برخورد خواهید کرد. این مشاجره ضرری به شما وارد نکرده، در نتیجه فراموش نکنید که گذشته‌‌ها گذشته است و این ملاقات را برای صلح و آشتی با این فرد به فال نیک بگیرید.

فـال روزانـه - Daily Omen

اصلاً زمان خوبی برای ولخرجی نیست و تا می‌توانید به کاهش هزینه‌ها و پس‌انداز فکر کنید. برنامه‌های زیادی برای آینده کشیده‌اید و حساب همه‌چیز را کرده‌اید اما فراموش نکنید که موفقیت این برنامه‌ها تنها در گرو تلاش شبانه‌روزی شما نهفته است. فشارهای زیادی را در زندگی تحمل می‌کنید و با هر برخورد ساده‌ای ممکن است از کوره به در شوید. در نتیجه بهتر است کنترل بیشتری روی برخوردهای خود داشته باشید و مردم‌داری را در پیش بگیرید.

فـال روزانـه - Daily Omen

روز را با نگرانی و اضطراب شروع‌کرده‌ا‌ید و ریشه این نگرانی‌ها نیز چیزی به غیر از مشکلات مالی نیست. غم به دل خود راه ندهید چرا که مشکلات مالی گذرا هستند و سعی کنید با صرفه‌جویی و تدبیر این مشکلات را پشت‌سر بگذارید. احتمال مشاجره میان شما و یکی از نزدیکان وجود دارد و بهتر است با خویشتن‌داری جلوی دلخوری میان شما و این فرد را بگیرید. اوقات فراقت خود را به حضور در گروه‌های اجتماعی اختصاص دهید، در این روابط جدید با کارهای تازه و جذابی آشنا می‌شوید که حسابی سرگرم‌تان می‌کند.

فـال روزانـه - Daily Omen

انسان دست‌و‌دلباز و گشاده‌رویی هستید و همیشه به دیگران کمک می‌کنید. این روحیه باعث شده تا امروز احساس خوبی پیدا کنید و مطمئن باشید افرادی که به آنها کمک کرده‌اید در روزهای سخت دست شما را خواهند گرفت. کارهای عقب‌افتاده زیادی دارید و امروز بهترین زمان برای انجام این کارها است تا فردا روز بی‌دغدغه‌ای را سپری کنید. آتش عشق به جان یکی از دوستان شما افتاده و برای رسیدن این دوست به دلدارش هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را انجام دهید.

 

فـال روزانـه - Daily Omen


اینجا محل قرارگیری تبلیغ شماست… با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *