ضعیف‌ترین بازیکنان فصل؛ مهاجم پرسپولیس و هافبک تراکتور!

[ad_1]

199 بازیکن در یک سوم مسابقات این فصل حضور داشتند که ضعیف‌ترین عملکردها را مرور می‌کنیم. هر چند که به هر حال بازیکنی که در یک سوم مسابقات حضور داشت، یعنی عملکرد فنی خیلی بدی ندارد که توانسته در حداقل 300 دقیقه از لیگ برترِ نوزدهم بازی کند.

به گزارش وبسایت نود، با گذشت یک سوم از فصل، در بین بازیکنانی که حداقل در یک سوم مسابقات حضور داشتند، جونیور براندائو ضعیف‌ترین عملکرد را داشته است. در نمرات متریکا که بر اساس آمارهای فردی هر بازیکن داده می‌شود، مهاجم کم‌حاشیه ولی جنجالی پرسپولیس در قعر حضور دارد. 

در این فصل جونیور 4 بازی فیکس و یک مرتبه تعویضی در زمین حضور داشت، ولی هیچ شوت در چارچوبی نزد. جونیور در این 344 دقیقه، 3 شوت زد، هیچ پاس کلیدی نداد. به طور میانگین از هر ده پاسش، فقط 6 تا سالم به مقصد رسید. و عجیب‌تر از همه اینکه در نزدیک به هشتاد درصد از دوئل‌هایی که شرکت کرد شکست خورد.

بعد از جونیور، مهدی مومنی حضور دارد. بازیکنی که 418 دقیقه بازی کرد. 3 شوت زد، 1 پاس‌کلیدی داد، هیچ پاس گلی نداد و گل هم نزد. صارمی، الجبوری و بایرامی هم از آخر در رتبه های سوم، چهار و پنجم حضور دارند.

در رتبه ششم ضعیف‌ترین بازیکنان فصل هم یک نام آشنا دیده می‌شود. یوکیا سوگیتا که با وجود زدنِ گل تماشایی به نساجی، در سایر دقایق لیگ به اندازه‌ای عملکرد دور از انتظاری داشت که او را در رتبه صد و نود و چهارمین بازیکن فصل قرار دهد. سوگیتا به جز گلی که زد، هیچ شوت در چارچوب دیگری نزد و در مجموع هم دو شوت زد. هیچ پاس کلیدی هم نداد؛ در نزدیک به 75درصد از دوئل‌هایش هم شکست خورد.

14001 

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *