صعود قیمت سکه /دلار متشکل تغییر کانال داد


به گزارش اقتصادنیوز ، بازار جهانی طلا امروز یکشنبه تعطیل رسمی بود.قیمت اونس طلا در بازار دیروز در محدوده 1797 دلار معامله شد. 

در بازار داخلی ایران هم قیمت طلا 18 عیار امروز جهش قابل توجهی را ثبت کرد. فلز زرد رنگ داخلی امروز  تقریبا 26 هزار و 500 تومان بالاتر از روز قبل به فروش رسید. قیمت طلا امروز 1 میلیون 594هزار و 800 تومان بود. 

صعود قیمت سکه 

قیمت سکه از روز یکشنبه 6 آذر ماه وارد کانال 17 میلیون تومان شد و در طول یک هفته رکورد جدید را ثبت کرد.قیمت سکه امروز  مسیر صعود را دنبال کرد. فلز زرد رنگ داخلی در زمان نوشتن این گزارش 17 میلیون و 400 هزار تومان بود که در مقایسه با روز قبل 50 هزار تومان بالاتر بود 

در شرایط فعلی سکه بازان معتقدند در صورتی که فلز زرد رنگ داخلی به نیمه کانال 17 میلیون تومان برسد ممکن است در مرحله بعدی به سمت مرز مقاومتی جدید یعنی 17 میلیون و 800 هزار تومان هم حرکت کند. 

پیشروی نرخ دلار 

قیمت دلار امروز شنبه 13 آذر ماه در مقایسه با روز پنجشنبه تقریبا 150 تومان رشد کرد.بازارهای مجاور ایران هم شاهد پیشروی نرخ دلار بودند.اسکناس آمریکایی امروز یکشنبه 13 آذر ماه در هرات تقریبا 400 تومان از دیروز بالاتر بود. در سلیمانیه هم قیمت دلار امروز بر روی پله اول کانال جدید معامله شد. نرخ حواله درهم امروز به یک قدمی کانال جدید رسید . 

قیمت دلار در صرافی ملی چند؟ 

در سمت رسمی بازار هم امروز تا زمان نوشتن این گزارش سایت صرافی ملی قیمت جدید خرید و فروش دلار را اعلام نکرده بود.روز گذشته در صرافی ملی قیمت دلار مسیر رشد را دنبال کرد. بر این اساس قیمت خرید دلار آمریکا 33 هزار و 233 تومان بود و قیمت فروش دلار آمریکا 33 هزار و 567 تومان اعلام شد.

قیمت دلار توافقی عصر امروز نسبت به روز قبل بالاتر بود. هر برگ اسکناس آمریکایی در بازار امروز به صورت توافقی در محدوده 34 هزار و 812 تومان به فروش رسید که نسبت به روز قبل در حول و حوش 150 تومان رشد را نشان می دهد. 

دلار متشکل تغییر کانال داد 

نرخ دلار متشکل هم روز گذشته در محدوده 33 هزار و 385 تومان بسته شد و در بازار امروز وارد کانال 34 هزار تومان شد. نرخ دلار متشکل امروز 34 هزار و 210 تومان بود.

 

 

 

 

 

 

خرید زعفران

نیازمندی های جزیره قشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *