شجاعیان: باید برای استراماچونی جان دهیم/هواداران برایم سنگ تمام گذاشتند از آنها ممنونم


بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: پیام‌هایی که استراماچونی به من داد روحیه بخش بود، این مرد خیلی بزرگ و قابل احترام است و همه ما باید برای این مرد جان دهیم.

به گزارش وب‌سایت نود، داریوش شجاعیان که همراه سرمربی استقلال در نشست خبری حاضر شده بود، اظهار داشت: پیام‌هایی که  استراماچونی به من داد روحیه بخش بود، این مرد خیلی بزرگ و قابل احترام است و همه ما باید برای این مرد جان دهیم. انسان با شخصیتی است که به استقلال آمده اسیت و استقلال با او دوباره بلند شده است. نتوانستم فصل را با او ادامه دهم، اما امیدوارم همه بازیکنان قدر او را بدانند.

وی در مورد حمایت هواداران از او در جریان بازی گفت: از آنها تشکر می‌کنم که امشب برای من سنگ تمام گذاشتند. امیدوارم لایق این باشم که بعد از مصدومیت دوباره پیراهن استقلال را بپوشم و برای این هواداران بازی کنم.

هافبک مصدوم استقلال تاکید کرد: من و بازیکنانی امثال من با این هواداران شناخته می‌شوند و باید برای آنها خوشحالی بازی کنیم.

شجاعیان در مورد شرایط آبی پوشان عنوان کرد:تیمی هستیم که می‌شود به آن امیدوار بود. خیلی خوب کار می‌‌کنیم و 3 بازی است که گل نخورده‌ایم و امیدوارم در پایان فصل یک قهرمانی به هواداران‌مان بدهیم.

4416

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *