ستاره رئال مادرید ال‌کلاسیکو را از دست می‌دهد


دوری ادن هازارد بیش از آن چه که پیش بینی می‌شد، خواهد بود.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از مارکا، شکستگی خفیف مچ پای راست ادن هازارد نشان می‌دهد ستاره بلژیکی رئال مادرید قادر به همراهی تیمش در نخستین ال‌کلاسیکوی فصل در روز 18 دسامبر (27 آذر) نخواهد بود. 

ادن هازارد در جریان تساوی 2-2 رئال برابر پی‌اس‌جی در روز 26 نوامبر در یک درگیری با هم تیمی خود در بلژیک، توماس مونیه، دچار آسیب دیدگی شد و جای خود را به گرت بیل داد.

پیش بینی ابتدایی رئال مادرید کوفتگی مچ پای هازارد و دوری 10 روزه او از میادین بود، اما معاینات بیشتر نشان داده مسئله پیچیده تر از یک کوفتگی است و مچ پای راست هازارد دچار یک شکستگی شده است. اتفاقی که قطعا باعث غیبت هازارد در ال‌کلاسیکو خواهد شد.

رئال در مسابقه بعدی خود در لالیگا، روز شنبه میزبان اسپانیول خواهد بود و قبل از دیدار چهارشنبه 27 آذر برابر بارسلونا، 3 روز قبل در مستایا هم مهمان والنسیا خواهد بود. افزون بر این ها، رئال یک دیدار تشریفاتی برابر بروژ در لیگ قهرمانان اروپا هم خواهد داشت و زین الدین زیدان نمی‌تواند در هیچ یک از این مسابقات از ادن هازارد استفاده کند. 

به جز هازارد، مارسلو نیز دیگر بازیکن رئال است که به دلیل مصدومیت ماهیچه ای ساق پا شرایط مبهمی برای حضور در ال‌کلاسیکو دارد. کاسمیرو نیز تنها یک کارت زرد تا محرومیت فاصله دارد و بدترین اتفاق ممکن، دریافت کارت در دیدار برابر والنسیا خواهد بود. 

7712

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *