ساعت بازی فرانسه – لهستان


به گزارش اقتصادنیوز به نقل از سرخ نیوز ساعت و زمان بازی فرانسه لهستان برای دیدار یک‌هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ مشخص شد.

پس از پایان بازی‌های دور گروهی رقابت های جام جهانی ۲۰۲۲، مرحله حذفی این مسابقات از روز شنبه آغاز شد. در سومین دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی قطر، دو تیم فرانسه و لهستان به مصاف هم خواهند رفت.

زمان بازی فرانسه لهستان

زمان تمام مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر تا بازی فینال، پیش از برگزاری مسابقات، تعیین شده و زمان بازی فرانسه لهستان هم از این قاعده مستثنی نیست. تیم ملی فرانسه در جام جهانی که مدافع عنوان قهرمانی محسوب می‌شود، با صدرنشینی در گروه D مسابقات به این مرحله رسید. تیم ملی لهستان در جام جهانی قطر نیز در گروه C جام جهانی، توانست در روز آخر مرحله گروهی با خوش‌شانسی، حضور خود در مرحله بعد را محقق کند.

زمان پخش بازی فرانسه و لهستان

شبکه ورزش و سوم سیما تمام بازی های جام جهانی را پوشش خواهند داد. باتوجه به زمان پخش بازی فرانسه لهستان و همزمان نبودن این دیدار با مسابقه دیگری، به نظر می‌رسد که شبکه سوم سیما آن را پخش خواهد کرد.

ساعت و تاریخ بازی فرانسه لهستان

ساعت و تاریخ بازی فرانسه لهستان بنابر برنامه اعلام شده از سوی کمیته برگزاری مسابقات، ۱۳ آذرماه ۱۴۰۱ از ساعت ۱۸:۳۰ برگزار خواهد شد.

ورزشگاه فرانسه و لهستان

ورزشگاه دیدار فرانسه لهستان مشخص است و این دیدار در ورزشگاه الثمامه برگزار خواهد شد. پس بازی فرانسه و لهستان، ورزشگاه الثمامه تنها میزبان یک دیدار دیگر، از مرحله یک چهارم نهایی خواهد بود.

تیم داوری دیدار فرانسه لهستان

تیم داوری ونزوئلایی، قضاوت بازی فرانسه و لهستان را برعهده خواهند داشت.

داور وسط: ژسوس والنزوئلا – کمک داور اول: خورخه اورگو – کمک داور دوم: تولیو مورنو

خرید زعفران

نیازمندی های جزیره قشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *