دومین ستاره سرخ ها در آستانه جدایی از پرسپولیس


به گزارش اقتصادنیوز به نقل از همشهری آنلاین در شرایطی که پرسپولیسی‌ها بعد از فصول متمادی که از نبود یک مهاجم شش دانگ و گلزن رنج می‌بردند و تلاش آنها برای این انتقال هم بارها با شکست مواجه می‌شد، در نهایت موفق به جذب یورگن لوکادیا شدند. مهاجمی کارنامه‌دار که در همان بدو حضور و علیرغم ناآمادگی توانست کلاس جهانی خود را به رخ کشیده و خیلی زود به گلزن اول تیم یحیی گل محمدی تبدیل شده و خیال آنها بابت خط حمله راحت شود.

اما یورگن لوکادیا در فاصله ۴۸ ساعت مانده به دربی، تهران را ترک کرد تا دست یحیی گل محمدی برای خط حمله بسته مانده و این تیم نیز با شوک بزرگی مواجه شود و در دو هفته گذشته همه چیز تحت تاثیر او باشد.

این  اما پایان ماجرا نیست؛ اکنون اخبار جدیدتری از اردوی پرسپولیس شنیده می‌شود که احتمال جدایی یک ستاره دیگر را هم قوت می‌بخشد. طبق شنیده‌ها یکی دیگر از بازیکنان تاثیرگذار و در قامت ستاره پرسپولیس نیز ضمن دریافت پیشنهاد خارجی، با توجه به شرایط کلی و نارضایتی از فضای فوتبال قصد جدایی در پنجره زمستانی را دارد.

هرچند این تصمیم او تا این لحظه قطعی نشده و حتی به پای مذاکره شفاهی با باشگاه و کادرفنی نیز نرسیده است، اما هوادارانی که بابت این انتقال نیز در تابستان همانند جذب یورگن لوکادیا خوشحال بودند، یقینا با نگرانی بزرگی مواجه خواهند شد.

خرید زعفران

نیازمندی های جزیره قشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *