خواص فلفل تند | خواص فلفل تند و مضرات آن

[ad_1]



تاریخ بروزرسانی : 2023-04-25


گردآوری :


اشتراک گذاری :











یکی از عواملی که باعث افزایش طول عمر میشود خوردن غذاهای تند می باشد .خواص فلفل قرمز تند باعث کشته شدن باکتری‌های مضر بدن می‌شود.فواید و مضرات فلفل تند را در این بخش ببینید.

بسیاری از افراد طرفداران غذاهای تند هستند .از جمله خواص فلفل تند برای کاهش وزن بهترین گزینه می باشد .زیرا که باعث افزایش دمای بدن و سوختن کالری در بدن میشود . از دیگرخواص این مواد غذایی کاهش افسردگی نیز میشود .و برای تسکین دردها بسیار خوب است .فواید و خواص تند خوری و انواع فلفل قرمز تند برای بدن را در نیک صالحی ببینید.

خواص فلفل تند

مطالعات انجام شده در هند نشان می دهند که فلفل تند در پیشگیری از دیابت و بیماری های قلبی عروقی که مهم ترین عوامل مرگ و میر در کشورهای در حال توسعه به شمار می روند، مفید و موثر است.این محققان هندی معتقدند که در آینده فلفل تند به عنوان یک داروی قلبی، جایگزین آسپرین خواهد شد و یاهمراه با آسپرین و به صورت ترکیبی به کار می رود.

خواص فلفل تندفواید و خواص تند خوری
 فلفل چیلیمهمترین فواید فلفل قرمز

این محققان فعالیت بیولوژیکی دو ماده فعال در فلفل به نام‌های “کپسایسین” و “دی هیدروکپسایسین” را مورد بررسی قرار دادند.نتایج نشان داد که این ترکیبات فعال علاوه بر قابلیت کاهش قند خون و سطح انسولین، کاهش رسوب چربی‌ها در دیواره‌ های سرخرگی و جلوگیری از تشکیل لخته‌ های خونی را نیز دارند.دیابت نوع دو و بیماری های قلبی عروقی از شایع ترین بیماری های عصر حاضر بوده و تا حد زیادی به شیوه زندگی از جمله تغذیه و فعالیت بدنی وابسته هستند.

سیمرغ



[ad_2]
طراحی و برنامه نویسی اپلیکیشن موبایل (اندروید و iOS) … با من تماس بگیرید 09124964046

افزایش لایک و فالور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *