حضور مخفیانه در گودیسون پارک؛ سرمربی بعدی اورتون از مونیخ می‌آید؟


نیکو کواچ دیدار اورتون در برابر چلسی را از نزدیک تماشا کرد.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از دیلی میل، در نخستین مسابقه از هفته شانزدهم لیگ برتر انگلیس ظهر شنبه اورتون در گودیسون پارک میزبان چلسی بود و در پایان موفق شد در دیداری غیرمنتظره با نتیجه 3-1 آبی های لندن را شکست دهد.

اورتون که با 3 شکست متوالی و حضور در رده هجدهم جدول گام به این دیدار می‌گذاشت، بعد از شکست 5-2 برابر اورتون در دربی مرسی‌ساید روز چهارشنبه به همکاری 18 ماهه خود با مارکو سیلوا پایان داده و در بازی امروز، هدایت خود را به شکل موقت به دانکن فرگوسن سپرده بود. 

اما در شرایطی که از ویتور پریرا، سرمربی پرتغالی شانگهای SIPG به عنوان اصلی ترین گزینه هدایت تافی ها یاد شده است، حضور یک چهره نام آشنا در سکوهای گودیسون پارک می‌تواند معادلات آینده نیمکت اورتون را به هم بزند.

نیکو کواچ 48 ساله که در ابتدای نوامبر و به دنبال شکست غافلگیرکننده 5-1 برابر آینتراخت فرانکفورت از هدایت بایرن مونیخ برکنار شده بود، شنبه در گودیسون پارک حضور یافت تا دیدار اورتون برابر چلسی را از نزدیک تماشا کند.

کواچ که در کنار همراهانش به گودیسون پارک رفته بود، سری به جایگاه مدیران باشگاه هم زد اما ترجیح داد تا بازی را از روی سکوهای عادی و در کتار تماشاگران دنبال کند. کواچ در ادامه عنوان کرد که از فرصت خود در آخر هفته استفاده کرده و تصمیم دارد تا چند بازی دیگر را هم از نزدیک ببیند. 

در این مسابقه ریچارلیسون گل نخست را برای اورتون به ثمر رساند و دومینیک کالورت لوین دبل کرد تا گل متئو کواچیچ بی‌ثمر شود. اورتون با این پیروزی 17 امتیازی شد و به رده چهاردهم جدول رسید. 

7712

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *