تیم منتخب لیگ تا پایان هفته دهم؛ خط حمله ترسناک!

[ad_1]

یازده بازیکن منتخب فصل تا پایان هفته دهم را مرور می‌کنیم.

به گزارش وبسایت نود، یک سوم از فصل گذشته و بازیکن‌ها فرم اصلی‌شان را نشان دادند. پیام نیازمند به شیب صعودی‌اش ادامه داده و به جز یک ضربه پنالتی، اصلا گل نخورد. شیخ دیاباته با یک هت‌تریک و یک گل هم مقابل نفت آبادان، استقلال را از بحران خارج کرد. وریا غفوری هم در این بین با 2 گل و 3 پاس‌گل دوباره پیراهن تیم ملی را به دست آورد.

احسان حاج‌صفی دو گل زده، یک پاس‌گل داده و آمار فوق‌العاده 10 پاس‌کلیدی را داشته. امین قاسمی‌نژاد به طور میانگین در هر بازی 1 مرتبه دروازه حریفان شهرخودرو را با شوت در چارچوب تهدید می‌کند که حاصل آن 2 گل بوده است. محمدحسین مرادمند هم دیگر بازیکن کلیدی شهرخودرو در این فصل بوده. مرادمند با دقت پاس 91 درصدی، میانگین پیروزی در 8 نبرد و 6 نبردهوایی و از همه مهمتر اینکه فقط در 23 درصد از نبردهایی که شرکت کرده بازنده بود نقش انکارنشدنی در صدرنشینی یحیی گل‌محمدی داشته است.

مهدی ترابی هم بهترین بازیکن این فصل پرسپولیس بوده است. ترابی 13 پاس کلیدی داده، 7 شوت در چارچوب زده، 2 پاس‌گل داده، 3 گل زده و یک پنالتی گرفته است. آماری مشابه محمد محبی با 2 گل، 3 پاس‌گل و کسب یک پنالتی. پیام ملکیان هم در تیم بی‌شکست و شگفتی‌ساز نفت مسجدسلیمان بهترین عملکرد را داشته است. ملکیان به طور میانگین 5.1 عملکرد دفاعی نظیر دفع خطر و قطع پاس در هر مسابقه ثبت می‌کند و یک گل هم زده است. رضا اسدی هم دیگر بازیکن شاخص این فصل بوده؛ بازیکنی که بیشتر مقاطع این فصل را به عنوان دفاع میانی بازی کرد و به طور میانگین آمار عجیب بیش از 11 نبردپیروز در هر مسابقه را داشته است. 

تیم منتخب لیگ تا پایان هفته دهم

بازیکنان دیگری هم می‌توانستند در این تیم قرار بگیرند. اگر عملکرد فوق‌العاده پیام نیازمند نبود، دروازه این تیم به مهدی رحمتی می‌رسید. یا همچنین شهریار مغانلو آقای گل لیگ که البته 4 تا از 6 شش گل‌اش را از نقطه پنالتی زده است. علی کریمی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، عارف غلامی، فراز امامعلی، ارسلان مطهری و دانیال اسماعیلی‌فر هم دیگر نفراتی بودند که می‌توانستند در این تیم جای داشته باشند.

14001

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *