تعطیلی برخی مدارس خراسان رضوی به دلیل بارش برف/ برخی مدارس اردبیل غیرحضوری شد


به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، براساس اطلاعیه روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل در این مدت فعالیت‌های آموزشی مدارس اردبیل و مشگین شهر در مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی از طریق شبکه آموزشی شاد انجام خواهد شد.

همچنین فعالیت آموزشی مدارس پیش دبستانی و ابتدایی شهرستان سرعین بصورت غیرحضوری و از طریق شاد انجام و فعالیت مدارس دوره اول و دوم متوسطه این شهرستان نیز در سری قبل از ظهر با یک ساعت تاخیر شروع خواهد شد.

اداره کل هواشناسی استان اردبیل هم از تداوم هوای سرد و کاهش بیشتر دمای هوا تا اوایل هفته آینده در این استان خبر داد.

تعطیلی برخی از مدارس خراسان رضوی به دلیل بارش برف

همچنین مدیر روابط‌ عمومی اداره‌ کل آموزش‌ و پرورش خراسان رضوی گفت: مدارس ابتدایی مشهد و برخی شهرستان‌های استان در نوبت صبح فردا تعطیل خواهد بود.

حسین محمدزاده در خصوص تعطیلی مدارس استان اظهار کرد: با توجه به برودت هوا و بارش برف در استان، مدارس ابتدایی در نواحی هفتگانه مشهد و مناطق تبادکان و شهرستان‌های صالح‌آباد، چناران، طرقبه‌شاندیز، زبرخان، جلگه‌رخ، تربت جام، رضویه و احمدآباد تعطیل خواهد بود.

وی افزود: همچنین مقاطع ابتدایی و متوسطه اول شهرستان فریمان و مدارس متوسطه اول در جلگه‌رخ و احمدآباد تعطیل است. کلیه مقاطع شهرستان کلات نیز با ۲ ساعت تاخیر فعالیت خود را آغاز خواهند کرد. کلیه مدارس استثنایی نیز در کلیه مقاطع در مناطق یادشده، در نوبت صبح روز دوشنبه، ۱۴ آذر، تعطیل هستند

خرید زعفران

نیازمندی های جزیره قشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *