تعریف به سبک دوست قدیمی؛ برلوسکونی 4 بار زندگی کرده است!


آدریانو گالیانی با کلماتی عجیب به تمجید از سیلویو برلوسکونی پرداخته است.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از فوتبال ایتالیا، آدریانو گالیانی در مصاحبه ای ضمن تمجید از سیلویو برلوسکونی که “4 بار زندگی کرده”، عنوان کرد مونزا در سال 2021 به سری آ خواهد رسید. 

گالیانی که با کوریره دلواسپورت گفت و گو می‌کرد در خصوص رابطه طولانی مدت خود با برلوسکونی گفت:

“من برلوسکونی را ستایش می‌کنم. او در ابتدا یک سازنده بود و زمانی که همه مشغول ساختن آپارتمان بودند، او در سال های 1970 تا 1979 مشغول به ساختن منطقه دوم میلان بود.

دوم، او یک سردبیر بود. او 3 شبکه تلویزیونی ساخت تا بتوانند با “رای” رقابت کنند و می‌توان او را کاشف تلویزیون خصوصی در ایتالیا نام نهاد. سوم، فوتبال. در جولای 1987 ما در کاستلانو دی‌پومریو ملاقات کردیم و برلوسکونی با حرف های خود ما را شگفت زده کرد. او گفت ما (میلان) امسال قهرمان لیگ می‌شویم، سال بعد قهرمان اروپا و در سال 1990 تیم شماره یک دنیا خواهیم بود. 

چهارم، به عنوان یک سیاستمدار. او در پایان سال 1993 یک حزب سیاسی تشکیل داد و گفت در 6 ماه آینده نخست وزیر می‌شود. در می 1994 هم، او نخست وزیر ایتالیا شده بود.”

برلوسکونی که در سال 2017 میلان را واگذار کرد، در ادامه باشگاه مونزا، که اکنون در سری C حضور دارد را خریداری کرد و باز هم از مرد دست راست خود، آدریانو گالیانی درخواست کمک کرد. 

گالیانی 74 ساله عنوان کرده ترغیب برلوسکونی برای بازگشت به فوتبال کار سختی نبوده و بهره گیری از روش قدیمی “بیشتر از رقبا خرج کردن برای رسیدن به موفقیت” را در تیم جدید انکار کرد:

“این سال اول ماست. 3 میلیون یورو بر روی ترکیب سرمایه گذاری کرده ایم و 5 میلیون یورو هزینه کارهای زیربنایی کرده ایم. او (برلوسکونی) 40 سال است که در آرکوره زندگی می‌کند، در فاصله 2 کیلومتری مونزا و از آن قسمت می‌توان نور ورزشگاه بریانتئو را دید. برای متقاعد کردن سیلویو، تنها یک دقیقه و 15 ثانیه زمان لازم بود.”

مونزا هم اکنون صدرنشین گروه A سری C است و هدایت این باشگاه برعهده کریستین بروکی، بازیکن و مربی سابق میلان است. آیا روزی کارلو آنچلوتی سرمربی این باشگاه خواهد شد؟ گالیانی می‌گوید:

“یک سال و نیم دیگر در سری آ خواهیم بود. در آن زمان با او تماس خواهم گرفت!”

7712

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *