تأثیر تحریم ها کوتاه مدت است


به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه روز چهارشنبه گفت که این امکان وجود دارد که تحریم‌ها علیه روسیه در آینده تاثیرات منفی بر وضعیت اقتصادی کشور داشته باشد.

پوتین اضافه کرد: «تورم تا پایان ماه جاری در روسیه به کمتر از 4 درصد خواهد رسید و بر اساس برخی از ارزیابی‌ها این کاهش تورم ادامه خواهد یافت». 

پوتین چند روز پیش در مصاحبه‌ای به تلاش ناتو برای تشکیل یک ائتلاف نظامی در سطح جهان اشاره کرد و تصریح کرد: «سال گذشته، ناتو در خصوص یک مفهوم راهبردی جدید برای این بلوک موافقت کرد و مستقیماً نوشته شد که ناتو قرار است روابط با کشورهای منطقه آسیا و اقیانوسیه را گسترش دهد و این کشورها مستقیماً‌ فهرست شدند که شامل نیوزیلند، استرالیا و کره جنوبی و غیره…می‌شد و آن‌ها اعلام کردند که یک ناتو جهانی ایجاد خواهند کرد. خب، این چیست؟ »

وی با اشاره به این موارد تصریح کرد: «غرب شروع به ساختن یک محور جدید می کند، مانند آنچه توسط آلمان فاشیست و ژاپن نظامی ساخته شده بود».

رئیس جمهور روسیه تصریح کرد که روسیه با چین اتحاد نظامی تشکیل نداده است و هیچ کشوری را تهدید نمی‌کند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا چین و روسیه در حال ایجاد یک محور هستند که تهدیدی برای غرب محسوب می شود، گفت: «این کاملاً نادرست است زیرا ما هیچ‌گونه اتحاد نظامی با چین ایجاد نمی‌کنیم».

خرید زعفران

نیازمندی های جزیره قشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *