بهترین اپلیکیشن‌های تناسب اندام در جهان


روزنامه خراسان – هانیه تندهوش: این روزها، مبحث لاغری، تناسب اندام، بدن سازی، تغذیه سالم و حتی ورزش روح و روان بسیار داغ و پرطرفدار است و از این رو استارت آپ‌ها هم از قافله عقب نمانده‌اند و در این حوزه فعالیت‌های چشمگیری داشته‌اند، به‌طوری که اگر سری به اپ استور یا گوگل پلی بزنید با میزان قابل توجهی از اپلیکیشن‌های حوزه تناسب اندام مواجه خواهید شد که هر یک با ایده‌ها و ساختار‌های منحصر به‌فرد خود سعی در جذب گروهی از کاربران را دارند.

بدون اغراق باید بگوییم که مشتریان این اپلیکشن‌ها کم هم نیستند، چون با توجه به شرایط زندگی‌های امروزی و نقش پر رنگ گوشی‌های تلفن همراه در کار‌های روزمره، این مدل اپ‌ها و سرویس‌های آنلاین می‌توانند کار را برای کسانی که به‌دنبال خوش استایل بودن و بدن سالم می‌گردند، راحت کنند.

کاربران این استارت آپ‌ها می‌توانند بدون مراجعه به یک پزشک متخصص به‌صورت حضوری یا بدون رفتن به باشگاه و داشتن یک مربی بهترین برنامه‌های رژیم غذایی و آموزش حرکات ورزشی و بدن سازی را روی گوشی خود داشته باشند. با ما همراه شوید تا سری بزنیم به بازار پر رونق اپلیکیشن‌های تناسب اندام در جهان این حوزه.

اپلیکیشن‌های پرطرفدار در جهان

تنوع در بخش تناسب اندام در نرم‌افزار‌ها و وب‌سایت‌های انگلیسی زبان بسیار زیاد است و می‌توان گفت که حرفه‌ای‌ترین و محبوب‌ترین اپ‌های حوزه تناسب اندام در این دسته قرار می‌گیرند. در زیر به‌طور مختصر چند نمونه از این اپ‌های پرطرفدار را برایتان معرفی می‌کنیم:

Google Fit

باشگاهی در ابعاد گوشی‌

شرکت گوگل هم اپلیکیشن تناسب اندام اختصاصی خود را با نام Google Fit منتشر کرده است. با استفاده از این برنامه قادر به بررسی فعالیت‌های ورزشی خود می‌شوید و می‌توانید مواردی، چون گام‌های برداشته شده و مسافت طی شده خود را در روز‌های مختلف ماه در یک نمودار مشاهده کنید. این برنامه همچنین توصیه‌ها و پیشنهاد‌های مختلفی را به منظور بهبود وضعیت جسمانی به کاربران اندرویدی ارائه خواهد کرد

MyFitnessPal

یک اپلیکیشن بسیار جامع و کامل در دو نسخه اندروید و ios است که با هدف نمایش میزان کالری مصرف شده بدن شما در طول روز طراحی شده است. این اپ یک بانک اطلاعاتی قوی از میزان کالری ۴ میلیون ماده غذایی را دارد و کاربر می‌تواند به‌راحتی کالری مصرفی روزانه خود را محاسبه کند.

Lose it

باشگاهی در ابعاد گوشی‌

یکی از بهترین اپلیکیشن‌های موبایلی است که با استفاده از آن می‌توانید با یک برنامه‌ریزی دقیق به وزن دلخواه‌تان دست یابید. شما با استفاده از این برنامه می‌توانید به تنظیم میزان کالری سوزانده شده خود در روز، بررسی میزان مواد غذایی که مصرف کرده‌اید، حرکات جسمانی و ورزش‌های تان بپردازید. با استفاده از این اپ حتی قادر به ارتباط برقرار کردن با دیگر کاربران و دوستان خود هم خواهید بود. برنامه Lose it شامل دو نسخه اندرویدی و آی او اس است.

Minute Workout۷

این اپ یکی از پرطرفدارترین و بهترین برنامه‌های تناسب اندام فعلی موجود برای آیفون و دستگاه‌های اندرویدی محسوب می‌شود که بیش از سه میلیون کاربر دارد. این برنامه شما را قادر می‌سازد تا طی مدت زمان کوتاهی با انجام حرکات مناسب، کالری و چربی بسوزانید و به این صورت به اندام مد نظرتان دست یابید. سازندگان این اپلیکیشن مدعی شده‌اند که شما با هفت دقیقه تمرین در هر روز قادر به دستیابی به تناسب اندام خواهید بود.

Fooducate

باشگاهی در ابعاد گوشی‌

این سرویس خرید کردن از فروشگاه‌ها را جالب‌تر می‌کند. اپلیکیشن را باز کنید و بارکد مواد غذایی را اسکن کنید تا به‌سرعت متوجه شوید که این ماده غذایی چقدر سالم است! این سرویس، خواب، خلق‌وخو و سطح گرسنگی شما را نیز پیگیری می‌کند. با تحلیل این داده‌ها به شما توصیه‌هایی براساس اهداف سلامتی و تناسب اندام‌تان می‌دهد


حرف آخر

باشگاهی در ابعاد گوشی‌

همه این سرویس‌های مجازی و حتی واقعی مانند به باشگاه رفتن و رژیم غذایی گرفتن، همه و همه در ابتدا نیازمند یک موضوع است، اراده! قبل از این‌که به سراغ هر یک از این اپلیکیشن‌ها و وب‌سایت‌ها بروید یا هزینه‌ای مالی انجام دهید اول از همه به سراغ دل تان بروید و با خودتان اتمام حجت و اراده کنید تا سالم زندگی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *