برنامه نویسی اکسپرت متاتریدر

[ad_1]

برنامه نویسی اکسپرت متاتریدر
اکسپرت Expert در معنای فارسی به معنی ( متخصص ) میباشد . شرکت طراح متاتریدر۴ به نام Meta Quote امکاناتی در این نرم افزار فراهم کرده که به معامله گران بورس اجازه میدهد ، روش های معاملاتی خود را به برنامه تبدیل کرده و به صورت ۲۴ ساعته در بازار مدیریت و اجرا کنند . به این برنامه که با برنامه نویسی در محیط متاتریدر ایجاده شده اکسپرت فارکس یا ربات فارکس میگویند . به کمک اکسپرت ، نیاز نیست مرتب قیمت ها را بررسی کرده و بازار را تحلیل کنید . این کار توسط اکسپرت به نهایت دقت انجام خواهد شد.

جهت سفارش برنامه نویسی اکسپرت با من در تلگرام تماس بگیرید:

Mr_Bot_Maker

 

برنامه نویسی اکسپرت

برنامه نویسی اسکپرت مطابق استراتژی شما

یک اکسپرت چگونه کار می کند؟

شما میتوانید مقادیری را برای اکسپرت تعریف نمایید که برای اکسپرت مشخص میکند باید به چه شکل برای شما فعالیت کند . تصمیم های مربوط به باز و بسته کردن معاملات ، مدیریت سرمایه و … با همین مقادیر مشخص میکنید . بر اساس ساختار اکسپرت نوع و مقدار ورودی ها متفاوت است.
طراحی و برنامه نویسی انواع اکسپرت های خودکار و نیمه خودکار برای بازارهای مالی داخلی و بین المللی (بورس و فارکس).
تیم ما با بیش از ۱۰ سال سابقه در زمینه طراحی و برنامه نویسی ربات های تلگرامی و نرم افزارهای هوشمند که به آنها اصطلاحا ربات گفته میشود، میتوانیم انواع ربات های متصل به بازارهای مالی را طراحی و برنامه نویسی کنیم. امکان برنامه نویسی انواع ربات ها، طراحی و برنامه نویسی اکسپرت های متنوع و اختصاصی برای متاتریدر ۴ و ۵ و همچنین برنامه نویسی اندیکاتورهای تریدینگ ویو را داریم. امکان برنامه نویسی انواع اندیکاتور برای استفاده در بازارهای مالی شامل فارکس، ارزهای دیجیتال، بازارهای بین المللی و کامودیتی ها و … کافیست نیاز خود را بصورت کامل برای ما شرح دهید. آی دی پشتیبانی در تلگرام: Mr_Bot_Maker
برنامه نویسی ربات کپی ترید یک روش برای کسب درآمد توسط تریدرهای حرفه ای و از طرفی به افرادی که آشنایی به ترید و کسب سود از بازارهای مالی ندارند این امکان را میدهد تا به یک درآمد پایدار برسند. اگر تمایل دارید بیشتر درمورد ربات کپی ترید بدانید به مطلبی که قبلا در سایت منتشر شده مراجعه کنید.

نوشته برنامه نویسی اکسپرت متاتریدر اولین بار در طراحی و برنامه نویسی تخصصی ربات تلگرام | برنامه نویسی تلگرام غیررسمی. پدیدار شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *