با ۱۰ اتومبیل لوکس آمریکایی آشنا شوید


برترین‌ها: شاید در اروپا تمام اتومبیل‌های لوکس آمریکایی را ندیده و به همین خاطر قید خرید آن‌ها را بزنید. در واقع بازار اتومبیل‌های لوکس در قاره اروپا از محصولات مختلف ژاپنی، کره‌ای و اروپایی تشکیل شده و کمپانی‌های آئودی، لکسوس، مرسدس‌بنز، بی‌ام‌و… حضوری پر رنگ دارند.

اما ماجرای اتومبیل‌های لوکس در کشور آمریکا کمی متفاوت بوده و مردم رغبت بیشتری به خرید اتومبیل‌های لوکس آمریکایی دارند. در ادامه ۱۰ اتومبیل لوکس آمریکایی را به شما معرفی خواهیم کرد که در آمریکا یکِ تازی کرده و به تنهایی در برابر تمام برند‌های لوکس‌ساز اروپایی و… قرار می‌گیرند.

شورلت سیلورادو ۱۵۰۰ (Chevrolet Silverado ۱۵۰۰)

با ۱۰ اتومبیل لوکس آمریکایی آشنا شوید

سیلورادو در حد و اندازه سدان‌های لوکس بازار نیست؛ اما به عنوان یک پیکاپ لاکچری و قدرتمند به راحتی در لیست ما جای گرفته است. از سیلورادو نمی‌توان برای کار‌های روزمره و… استفاده کرد؛ ولی باید دانست که سیلورادو به بسیاری از اتومبیل‌های سدان طعنه زده و حقیقتا رانندگی با آن لذت بخش است.

محیط داخلی سیلورادو کیفیت بسیار خوبی داشته و کاملا آرام و ساکت است. پیکاپ قدرتمند شورلت در نسخه‌های مختلف و با پیشرانه‌های گوناگونی با قدرت ۲۷۰ تا ۴۲۰ اسب‌بخار عرضه شده و بدنه عضلانی آن نظر هر بیننده‌ای را جلب می‌کند.


فورد اکسپدیشن پلاتینیوم مکس (Ford Expedition Platinum Max)

با ۱۰ اتومبیل لوکس آمریکایی آشنا شوید

فورد اکسپدیشن در لیست بهترین و بزرگترین شاسی‌بلند‌های آمریکایی قرار دارد. اکسپدیشن بسیار مجلل بوده و به همین دلیل آن را در لیست بهترین اتومبیل‌های لوکس آمریکایی قرار داده‌ایم. این محصول بسیار زیبا و قدرتمند است. فورد به تازگی محیط داخلی و امکانات اکسپدیشن را بروزرسانی کرده و برتری‌های آن را نسبت به سایر رقبا افزایش داده است.

در نسخه‌های مختلف اکسپدیشن از پیشرانه اکوبوست V۶ با توان ۳۷۵ تا ۴۰۰ اسب‌بخار استفاده شده و میزان مصرف سوخت آن بسیار پایین است.


تسلا مدل اس (Tesla Model S)

با ۱۰ اتومبیل لوکس آمریکایی آشنا شوید

مدل اس را باید جزء اتومبیل‌های قدرتمند و تمام الکتریکی تسلا دانست. این محصول در نسخه‌های قدرتمند خود به باتری‌هایی ۱۰۰ کیلووات ساعتی مجهز شده است. برد پیمایشی مدل اس حدود ۳۹۳ مایل با یکبار شارژ است. در صورت رانندگی با تسلا مدل اس در ترافیک، احتمالا رکورد ۳۹۳ مایل را از دست داده و شاید تنها توان پیمایش ۳۰۰ مایل را داشته باشید.

در حال حاضر شکایت‌های متعددی از سیستم کنترلی تسلا مدل اس وجود دارد؛ اما به نظر می‌رسد که اکثر خریداران آن از رانندگی کردن با مدل اس لذت برده و کاملا راضی هستند. مدل اس اتومبیلی قدرتمند بوده و از پیشرانه‌ای با توان ۵۱۸ اسب‌بخار استفاده می‌کند. ولی باید دانست که مدل اس ارزان قیمت نبوده و از نظر کیفی شرایط مطلوبی نسبت به سایر اتومبیل‌های لیست ما ندارد.


لینکلن ناویگیتور (Lincoln Navigator)

با ۱۰ اتومبیل لوکس آمریکایی آشنا شوید

بسیاری از خریداران و علاقه‌مندان برند لینکلن، مدل ناویگیتور را شاسی‌بلندی قدرتمند و استثنائی می‌دانند. ناویگیتور ابتدا با مشکلات زیادی دست و پنج نرم می‌کرد و نتوانست نظر مخاطبین خود را جلب کند. اما با گذشت زمان ایرادات متعدد آن برطرف شد و اکنون هیولایی آمریکایی و قدرتمند است. ناویگیتور دوباره طراحی شده و اکنون باید چهره پا به سن گذاشته آن را فراموش کرد؛ زیرا حالا برای همه سنین جذاب بوده و مردم آرزوی سواری با آن را دارند.

ابعاد ناویگیتور بسیار بزرگ بوده و محیط داخلی جاداری دارد. قیمت لینکلن ناویگیتور بیش از ۱۰۰ هزار دلار بوده و از پیشرانه‌ای با توان ۴۵۰ اسب‌بخار بهره می‌برد.


کادیلاک ای‌تی‌اس – وی (Cadillac ATS-V)

با ۱۰ اتومبیل لوکس آمریکایی آشنا شوید

کادیلاک سی‌تی‌اس اتومبیلی شگفت‌انگیز است؛ اما ای‌تی‌اس- وی با برخورداری از پیشرانه V۶ به جای V۸، به مدل سی‌تی‌اس طعنه زده و جایگزینی مناسب برای آن است. پیشرانه ای‌تی‌اس- وی ۳.۶ لیتری V۶ توربوشارژ بوده و ۴۶۰ اسب‌بخار قدرت دارد.

این اتومبیل ابعاد کوچکی داشته و فضای موجود در آن کمی کوچک و تنگ به نظر می‌رسد؛ اما امکانات متعدد ای‌تی‌اس- وی باعث شده که آن را یکی از بهترین اتومبیل‌های لوکس آمریکایی بدانیم.


جیپ گرند چروکی سامیت (Jeep Grand Cherokee Summit)

با ۱۰ اتومبیل لوکس آمریکایی آشنا شوید

روزگاری محصولات جیپ فقط جنبه نظامی داشت و کمتر کسی توان خرید اتومبیل‌های آن را داشت. ولی امروزه همه چیز متفاوت شده و تمام مردم جهان در صورت امکان می‌توانند محصولات جیپ را خریداری کنند. اما باید توجه داشت که برخی از محصولات جیپ، بسیار لوکس و لاکچری بوده و برای خریداری آن‌ها باید بیش از ۵۰ هزار دلار هزینه کرد.

یکی از محصولات مذکور، گرند چروکی سامیت است. این محصول سیستم تعلیق و کیفیت مناسبی دارد. گرند چروکی سامیت اتومبیلی لوکس و دوست داشتنی بوده و به دلیل برخورداری از سیستم چهار چرخ متحرک نمی‌توان از آن به سادگی عبور کرد.


کادیلاک اسکالید (Cadillac Escalade)

با ۱۰ اتومبیل لوکس آمریکایی آشنا شوید

کادیلاک اسکالید اتومبیلی خاص بوده و آن را می‌توان در تمام کلکسیون‌های مشهور اتومبیل جهان مشاهده کرد. ولی اسکالید با وجود برخورداری از پیشرانه ۶.۲ لیتری V۸ محصولی گمنام بوده و کمتر کسی به فکر آن است. اسکالید در ترافیک‌های عادی و جاده‌های مختلف عملکرد بی‌نظیری داشته و محیط داخلی با کیفیت و زیبایی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

پیشرانه اسکالید ۴۲۰ اسب‌بخار قدرت داشته و با باید گفت که با توجه به ابعاد و وزن اسکالید، کمپانی کادیلاک می‌توانست از پیشرانه بهتر و متناسب‌تری برای مدل اسکالید استفاده کند. با این حال کابین اسکالید بسیار راحت و ایده‌آل بوده و کمتر کسی متوجه ضعف پیشرانه کادیلاک در مدل اسکالید خواهد شد.


لینکلن کانتیننتال (Lincoln Continental)

با ۱۰ اتومبیل لوکس آمریکایی آشنا شوید

لینکلن کانتیننتال در گذشته اتومبیلی خارق‌العاده و ایده‌آل بوده و عرضه آن در بازار‌های جهانی موفقیت‌آمیز بود. ولی کم‌کم کانتیننتال خود را کنار کشید و به اتومبیلی گوشه‌گیر و گمنام تبدیل شد. اما لینکلن دوباره کانتیننتال را احیاء کرده و پیشرانه ۳ لیتری اکوبوست V۶ با توان ۴۰۰ اسب‌بخار را به عنوان قلب تپنده کانتیننتال انتخاب کرده است.

مدل‌های پیشین کانتیننتال پیشرانه‌ای با توان ۳۰۵ اسب‌بخار داشته و در قاره اروپا تلاش فراوانی برای از بین بردن نام و خاطره آن‌ها صورت می‌گیرد. شاید کانتیننتال جدید در حد و اندازه محصولات آئودی یا بی‌ام‌و نباشد؛ اما محیط داخلی راحت و امکانات کم نظیری داشته و به عنوان محصولی آمریکایی و مجلل حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.


کرایسلر ۳۰۰ (Chrysler ۳۰۰)

با ۱۰ اتومبیل لوکس آمریکایی آشنا شوید

نمی‌توان به کرایسلر ۳۰۰ بی‌توجه بود و آن را نادیده گرفت! این اتومبیل بزرگ حرف‌های زیادی برای گفتن داشته و بسیار مجلل است. ظاهر بیرونی کرایسلر ۳۰۰ بیانگر شخصیت خاص آن بوده و میحط داخلی آن با توجه به استفاده از چرم، چوب، صندلی‌های مخصوص، ماساژور پا و… بسیار آرامش بخش است.

برای کرایسلر ۳۰۰ پیشرانه‌های گوناگونی در نظر گرفته شده و می‌توان موتور‌هایی با توان ۲۹۲ تا ۳۶۳ اسب‌بخار را برای آن در نظر گرفت و سفارش داد. برخی از صاحبان کرایسلر ۳۰۰ نسبت به هندلینگ ضعیف آن واکنش نشان داده و ابراز نارضایتی کرده‌اند. اما باید توجه داشت که این محصول برای رانندگی یک نواخت و آرام طراحی شده و ذاتی تجملاتی دارد!


لینکلن ام‌کِی‌زِد (Lincoln MKZ)

با ۱۰ اتومبیل لوکس آمریکایی آشنا شوید

لینکلن ام‌کی‌زد در نوامبر سال ۲۰۱۵ و در جریان برگزاری نمایشگاه اتومبیل لاس‌وگاس رونمایی شد و اولین اتومبیلی بود که از زبان طراحی جدید لینکلن برای ساخت آن استفاده شده است. ام‌کی‌زد هم اکنون به دلیل طراحی و کیفیت خاص و ایده‌آل کابین خود یکی از محبوب‌ترین اتومبیل‌های لوکس آمریکایی در جهان است.

ظاهر ام‌کی‌زد بسیار زیبا و درجه یک بوده و سواری آرام و در عین حال قدرتمندی را می‌توان با آن تجربه کرد. در فضای داخلی ام‌کی‌زد شاهد به کارگیری تکنولوژی‌های متعددی هستیم و لذت سفر با یکی از محصولات کمپانی لینکن دو چندان شده است!

منبع: hotcars

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *