بایرن مونیخ 1-2 بایرلورکوزن؛ سومین شکست فصل و فاصله گرفتن از صدر

[ad_1]

بایرن مونیخ مقابل لورکوزن در خانه 2-1 مغلوب شد.

به گزارش وبسایت نود، بایرن مونیخ در روز درخشش بایلی مقابل لورکوزن در خانه تن به شکست 2-1 داد.


شنبه شب در آخرین مسابقه این روز از هفته سیزدهم بوندس لیگا، بایرن مونیخ در خانۀ خود پذیرای لورکوزن بود. فلیک که در بازی های اخیرش روی نیمکت مونیخ خوب نتیجه گرفته بود در این مسابقه شکست تلخی را در خانه پذیرفت.


لورکوزن شروع بهتری داشت و مزد برتری خود را در دقیقه 10 گرفت، یک حملۀ برق آسا از تیم میهمان با ضربۀ زمینی و دقیق بایلی همراه شد تا بازی 1-0 شود. اما بایرن مونیخ در دقیقه 34 به گل تساوی رسید. یک تعلل در خط دفاع لورکوزن کافی بود تا مولر فرصت طلبی کند و با یک شوت محکم پای چپ دروازۀ میهمان را هدف گیری کند.


با این وجود، این گل پابرجا نبود، یک دقیقه بعد بایرن مونیخ که در فکر گل بعدی بود، ضدحمله خورد و این بار هم سرعت بایلی بلای جان مدافعین میزبان شد. ضربۀ پای چپ دقیق بایلی به زاویه مخالف رفت و بازی 2-1 شد.


در نیمه دوم بایرن مونیخ نتوانست فشار باید و شاید را برای رسیدن به گل تساوی روی دروازه لورکوزن ایجاد کند. حتی اخراج جاناتان تاه در دقیقه 81 کمکی به میزبان نکرد تا لورکوزن به 3 امتیاز شیرین دور از خانه برسد. با این برد، لورکوزن به ردۀ هفتم صعود کرد و دو امتیاز با بایرن مونیخ فاصله دارد. بایرن هم با تحمل سومین شکست فصل خود، در ردۀ چهارم ایستاده و سه امتیاز با صدر فاصله دارد.


1878

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *